(21:32) subota, 28.06.2008.

... don't stop me now, don't need to catch my breath ...

Trenutno stanje:
*umorno
*strgano
*bolno
*presretno
*energično
*jebeno


Ja bum popizdilaaa!
*kako me sve boli
*al' mi ta bol taaako paše.
(da, jesam mazohist.)
*hehehehehe.

U, jbt...
Sutra je finale.
Čoveče, tak' je ovo brzo prešlo.
Mama je rekla ko da ničega niti nije bilo.
Uf.
Nadam se jednoj ljepotici.
Kaj se tiče ljudova na terenu bude (mmm... Ramos... hihihihi...).
Oke, moram se smiriti.
Nebrem se smiriti.
Hihihihihihihi.


Idem...

Prije nego kaj dokraja popizdim.

/we only gotta 4 minutes/
Yeah!

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(13:06) subota, 21.06.2008.

... can you hear me? ...

Where I am is no limit, no walls, no ceilings
No intermission, so let
Let the party begin


*ne znam kak bi započela ovaj post.
*u meni se mješa tol'ko različitih osjećaja.

Sretna sam.
*napokon su počeli praznici.
*druženje svaki dan.
*pisanje.
*serije dugo u noć.
*neizmjerna sreća.


S druge strane sam tužna.
*osjećam se tak' jadno zbog naših.
*pomislila sam si
*"e, tak' jadno se niti zbog sebe nisam nikad osjećala"
*onda sam se sela na krevet i ridala k'o da sam ja kriva za to.
*bila sam gladna, a želudac mi se skvrčil svaki put dok sam vidla nekaj za jesti.
*možda to nije vrijedno tak' se osjećati.
*proći će to.
*dok Španjolska razbije sve i dojde do finala.
*i postane Europskim prvakom.
*dao Bog.

Osjećam se i k'o sam u čvoru.
Napeto.
K'o da mi budu rekli da škola počinje ovaj ponedjeljak kaj dolazi.
Moram pustiti sve.
Opustiti se.
*mogu ja to.
*"ja sam zgodan."
*bwahahahahahaha.

Je l' znaš? Znaš? Ne znaš!

*znam da nema veze, al'...
*volim vas, cure.


Nič.
Idem si zgurati glavu v ledvenik (ili kak se to već veli.).

*kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(7)

(00:37) ponedjeljak, 16.06.2008.

Lajk a kamplit unnoun, lajk a roling stoun.

*u pola jedan ja se prežderavam s najfinijim smokijima na svetu (plodine! ekstra kikiriki!) slušajući rihannu
*nebrem spati
*učila sam se glupu fiziku
*zakaj mi to dela?
*zakaj me ne pita nekaj normalnog?
*ili zakaj mi jednostavno nije odma dal jedan pa gotova priča?
*e, sad mu nem dala da mi da jedan.
*magarac jedan obični
*i ja sam još uvek nervozna ko guzica (kak' bi Goga rekla), a zadnji je tjedan
*i sve bi ocjene trebale biti poznate
*ajde da trebam nekaj drugo odgovarati
*ali fiziku?
*zaaakaj?
*isse, uopšte mi se ne spi.
*pa kaj bum ja?
*opet bum mu spala pred pločom
*i to još prokleti prvi sat.
*ja mislim da bum ja ovu noć dobila popizditis i da bum do kraja praznika v vrapču
*ah, bar se bum odmorila v luđačkoj košulji.
*ja više to organski nebrem
*ima osjećaj ko da bum bljuvala svaki put dok se sjetim fizike
*joj, da bar nam da da pišemo, a ne pred pločom.
*pišemo, pišemo, pišemo
*joj, ili još bolje, ali znam da se to niti u paralelno okimitom svetu nebu dogodil, da mi sam' zaključi 4.
*headbang
*idem.

I'm breaking dishes!!!

...
..
.

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(14:15) subota, 14.06.2008.

You can leave your hat on!

*fantastično
*fenomenalno
*carski
*nezaboravno
*leeeeeeeeedeno!

*Dylan je car*

U početku je rulja bila uspavana.
Isto k'o i Dylan za svojim klavijaturama.
Al' kak je vreme išlo, ljudska tijela su sve više bila pod rock 'n' rollom...
Jednostavno nisi mogel a da se ne prepustiš.
Čak je i Dylan znal zašejkati guzom u elegantnoj kombinaciji njegovog crnog šešireka, crnog sakoa ispod kojeg je imal nekaj šljokičastog i crnih hlača ala trenirka s bijelom crtom.
He,he,he.
I definitivno ima dobar kapacitet pluća.
Rastura na usnoj harmonici.
Razglas je bil' fenomenalan.
Ne preglasan, ne pretihi...
Njegov bend je bil' fenomenalan.
A On jednostavno savršen.

Image Hosted by ImageShack.us


*taj koncert je bil najbolji uvod u ljeto.
*još samo tih prokletih tjedan dana.
*i hasta la vista.

P.S. osjećam magiju u zraku.

Kizz!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(22:32) četvrtak, 12.06.2008.

... singin ' dollar, dollar bill, ya ...

Samo je jedno u mom životu vrijedno da pustim suzu s oka jer tebe volim ja.
Život
(životinja dead) mi dala baš kao da je znala da nikad' neće nestat sa mojih usana.

*hehehe...
*a jesmo ih.
*svaka čast vatrenima
*mislim da sam nakon drugog gola negde oko 30 put ponovila "isuse bože"
*isuse bože.
*legende.
*sornica naša...
*cerek

/excuse me zion/

I sad mi je baš žal kaj su Austrijanci zremizirali.
Baš su mi svi simpa.
Pogotovo Ivanschitz.
deadfinocerek
Nevermajnd.
Nečem Poljake.
Smolarek.
Koji je to smeh.
Bajk.
dead

/i'm on 2nightnaughty/

Polagano dolazimo do samog kraja.
Sutra zadnji put u ovoj godini imam španjolski, tjelesni (fala bogu dragom) i psihologiju.
Sve se više veselim ljetu zbog razloga da bum mogla bezbrižno spati.
I imati sve četiri v zraku...
Sedeti gore na svojem balkonu u fotelji s ajpodom, ogromnom čašom soka s ledom i nekom poštenom knjigom i ne delati ništ.

/dj let it play/

I danas v školi sam jednostavno friknula.
Plesala sam s stupom.
Nosila vodenjaka po razredu v školjki.
Pitala čudna pitanja.
Imala čudne komentare na profesore.

I naravno, glupost stoljeća koju sam napisala prije dva dana.
Patnje mladog Wremena.
Ne pitajte.
zujo
To se v zadnje vreme nije već dugo dogodilo.
Il' se varam?
Hehehehehehe...
E, da.
Dok me pukne me pukne.

/i'm breaking dishes/

Nič, idem spat.
Sutra Dylan, Dylan, Dylan.
A ja još neam dogovor.
tuzan
Nem sama išla.
tuzan

/now, shut up and drive/

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(15:16) nedjelja, 08.06.2008.

... she said love it all, love it all, love it all ...

So come on up
Wasn't it you who said life was like a plastic cup
To be used and then disposed of
Yeah but thats no way to live a life like yours
Don't you see now how i pay
I see the sun rising
And all you see is its fall, fall, fall
For all the times i never, never turned away
And now she is there on someone else's arms


*još 2 sata i 43 minute...
*do vatrenog ludila
*baka i ja imamo osjećaj da budu ih spotrli k'o kante
*ma pobjeda je naša!
*zasad su svi pobijedili za koga smo navijali...
*češka i portugal (opet su špehale rondića baka i maja... headbang dead ja sam se smijala k'o luda... nuno... mmmm... lol! no, dobro... al' sad si baka čeka fabrea... cukor... kak' bi rekla.)
*al' mi je tak' žal freia...
*srce mi se slomilo dok sam ga videla kak se plače dok su ga iznosili
*tuzan
*sam se nadam da se nebu to dogodilo nikom blizu srčeka mog.
*aka. španjolcima ili nizozemcima
*ruud!
*dead

I opet nisam krenula put Zege-a...
tuzan
A dobro...
Budem, budem.
Jednog lijepog dana dok ambrozija ocvete.
Glupa ambrozija.
Dabogda se posušila...
burninmad
Hehehehe...

Kuksi su mi već tri dana na ripitu.
Uživam.
smijeh
Euro.
Još samo dva tjedna.
xxx - ovaj red ostavljam prazno... (smijehcerekdeadfinonutwink)
Ah.
Tol'ko planova za ljeto mi se rađa u glavi.
Jedva čekam da se ti planovi ostvare.
Šajn, šajn, šajn on!
Šalalalalala...
wink

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(20:49) četvrtak, 05.06.2008.

... one love, one life and that's enough to get you trough the night ...

* kad pomislim da je sve oko mene sivo i bljakavo tu su oni
* jedini i neponovljivi McFly
* njihova muzika me jednostavno čini...
* jako, jako dobre volje...

Image Hosted by ImageShack.us

* ohhhhh, luv thizz guyzz

/ 'cause i' ve got you to make me feel better/

* sutra neam nastavu
* d otvorena vrata druge gimne
* jedva čekam
* prošle godine je bilo sasvim kul
* vožnja na pomičnom stolu
* mjuzikk i turski zvončići (ilivam po naški "sina bum dopelal")
* i sad još plus vodenjaci za maltretiranje
* Ajex Che Guevarra...
* medeno moje crno bijelooko...
* a kaj mogu?
* zavolela sam te životinjice
* he, he, he...
* smijeh

Iiiiiiiiiiiiiiiiiii....
U subotu počinje Euro...
Jaaaaaaaaaaaaaaaj.

/i think i'm gonna lose it/

* najhot tekma (uz sve od kroejše) zasad je španjolska - švedska...
* uj, uj, uj...
* i of korz, Hrvatska - Austrija (skoro sam napisala Australija... Australijaaa... Kewell... mišica moja zgubljena... kako se još uvijek sjećam njegovo zferavanje na suca prije dve godine... smijeh imali su one smexy tamnoplave dresove... e, to ti ja zovem elegancijom... i one azurne talijanske dresove koji čudno djeluju na mene... u noti, noti smislu... naughty ay, mamita!)
* imam osjećaj da bumo prešli skupinu
* prije nisam imala, al' sad imam...
* moraju proći skupinu!
* bilić je car!
* ma modrić bu poludel...
* go, modrić!
* dead

/samo je jedno u mom životu vrijedno da pustim suzu/
/hrvatska!/
hrvatska

Bate led, već je devet.
Oddo ja prat si kosu...

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(20:39) nedjelja, 01.06.2008.

... ali bi radi dober fix, ali le pot v x? ...

Image Hosted by ImageShack.us


*nedjelja kakvu si samo možem (gein utjecaj) poželjeti...
*ispunjena od samog jutra...
*probudila sam se čak u devet
*super, super dan...

*ujutro kuhanje ručka s bakom
*pa učenje fizike
*pa sunčanje na terasi
*pa opet malo fizike
*pa drava...


Požderale smo sladoled (aha, jela sam sladoled i niko mi nišr nebre...!) dead u tren oka prije nego kaj smo uopće stigle do igrališta...
Mislim, fakat pametne...
Onda nam je bilo zlo dok smo se vrtele na vrtuljku...
dead
Gogs je čak uspela zdržati najviše...
Hehehehehe...
Pa vraćanje doma...
Čak smo i u malo više od pol vure došle doma.
Klap, klap, klap...

*osjećam kak bum zaspala ko top...
*nakon dugo vremena okretanja u krevetu...
*ko npr. jučer
*glupi, glupi san!
*mrsch!
*dead

No, nevermajd.
Še tri tjedna, še tri tjedna!

sretan


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.