(17:49) utorak, 27.05.2008.

... šajn, šajn, šajn on... yeeeeeeeeees!

Image Hosted by ImageShack.us


*šalalalala...
*hihihihihihi...
*genijalan spotek...

/and i'll breath underwater cause i like the way it feels/

Ljeto je tu.
Osjećam da me zove.
Osjećam kak' mi vuče kutove usnica prema ušima.
Osjećam nemir.
Osjećam...
Osjećam kak' mi se svakim udisajem ovog tol'ko očekivanog sparnog i teškog zraka pojave oni leptirići k'o kad si zaljubljen i ugledaš the osobu.
Ljeto je moj ljubavnik.
smijeh

/everybody's gonna love today, love today, love today/

*nakon bljitve sljede bakine lize...
*joj, sam' ju mučim...
*al' kad se već ponudila...
*kak ih već dugo nisam jeeela...
*smijeh
*volim lizalice...
*pogotovo dok baka v njih stavi aromu jagode i banane...
*mmmmmmmmmmljac!
*i još uvek ne kužim kak joj svaki put uspiju, a mami ne...
*možda tajni recept?
*uuuuuuuuu...
*mistery.

Image Hosted by ImageShack.us


/oh, won't you shine, shine on?/

*uj, pa mi to sutra imamo popodne školu...
*uj, uj...
*malo nam bu vruće.
*mogli su nam školu dati bar v jedan.
*i ne, nema tu skrivenih namjera.
*kome ja lažem?
*hihihihihihihihihihihih...
*malo bumo celi dan ispod drva kojem još uvek ne znam vrstu/rod/podvrstu i to...
*opet ja o školi.
*nebre se protiv toga.
*nebre.
*hehehe...
*dead

/another sunny afternoon and i'm walking to the sound of my favourite tune/

Upravo mi je mati rekla da sjašem s kompjutera jer ima posla.
Pitam ja: "Pa mama? Kakav ti je to rječnik?"
Odgovori ona meni slježući ramena: "A jebiga."
dead
Pa zato idem sjahati s kompa.
rofl

Kizzzzzz!

smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(21:27) ponedjeljak, 26.05.2008.

... tiresome paper dreams, paper dreams, honey ...

Image Hosted by ImageShack.us

*škola
*ocjene
*profesori
*maltar
*višnjica
*trojka
*trojkica
*latinski
*elementa latina
*palež
*vatra
*sunce
*ljeto
*toplina
*ljubav
*srce
*more
*izlasci sunca
*jutarnji zrak
*praznici

/...now, I miss the ocean when I go to sleep.../

Oke, weirdo ulazak into new post...
Weirdo kak' sam i ja...
(ne trpim dok mi ne'ko dira u bljitvu... /uzmite mene, bljitvu mi ne dirajte/)...
Baš sam nagovorila baku da mi napravi kuhanu bljitvu, mislim, blitvu...

/bljitvaaa, aj olredi mis ju/

Mljac...
I tako...
Nisam baš nekaj za post.
Osim ak' nečete (namjerno...) da vam izrecitiram (aha, je rajt...) s čim se sve žense šminkaju na talijanskom ili bitku na Sisku...
Koji su to bili pogledi kad se saznalo da Nikola Šubić Zrinski i Nikola Zrinski nisu ista osoba...
*hihihihihihi

/do you want to go to the seaside?/

*geografiju, kao što se i očekivalo nisam pogledala, al' daj moram začkomiti o školi za svagda!
*grrrrrrrrrrrr...
To nijet zanimljivo...

/all he have to say was, all he have to say was goodbye.../

Čujem od naših dragih prognostičara da su vrućine tu.
Sam se nadam da ove temperature koje nam se spremaju (32 stupnja) budu vrhunac...
Kak zna i biti...
Hoću ljeto u kojemu bum umirala od plavoće neba i vrućina...
smijeh

/drove my chevy to the levee but the levee was dry/

Volim sebe ovak' nepovezanu/smotanu dozlaboga/zabrinutu/paničnu/maničnu/smijeh...
*činim se sretnom*
/čudne li sintakse/
*/consecutio temporum/*

/take me in and then you push me out/

Pus, pus, pus svima!

lud/nut/rolleyes/dead


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(15:30) subota, 24.05.2008.

... illegal attacks ...

Yesterday came suddenly
Tomorrow will receive
Today now you're at the wheel
I'll ask how does it feel


*ovaj produženi vikend je zumnul k'o ništ...
*ono, okrenem se...
*nema ga više...
*nijema!
*nadam se da budu ova 4 tjedna tak prošla...
*makar nemam neki osjećaj da budu...
*bljah...


Yesterday when Heaven's gates
I contemplate, they seem so far,
Today they ain't so far away
And almost see my train


*juuuuj, za tri tjedna dylan...
*i mlinarec
*čoveče
*sad je mami žal kaj si ona nije kupila kartu...
*bwahahaha...
*ja bi na rokaj
*these new puritans...


Keep what ya got, by giving it all away
Keep what ya got, by giving it all away
Keep what ya got, hold it, don't stop
Keep what ya got, by giving it all away


*druge godine se nadam Oasisu (+Ian Brown), Kooksima, Paničarima i Puppetsima
*malo očekujem, ka ne?
*pa moglo bi se to ispuniti
*je...
*only in my dreams.
*al' ko zna...
*čudne stvari se događaju ovom svetu posljednjih dana


When your halo slips for good,
You'll have to wear your hood
Could you feel the breeze of fear
On all the cynics, I'm ya mimick
All you losers, all abusers
Wasting all my precious energy


*i nebrem vjerovati da već za dva tjedna počinje europsko
*a sjećam se i prolog početka eura i početka svjetskog
*umjesto otvaranja smo gledale meč između Nadala i Ljubičića (???)
*hihihihi


Keep what ya got, by giving it all away
Keep what ya got, by giving it all away
Keep what ya got, hold it, don't stop
Keep what ya got, by giving it all away


*i tad smo prvi put čule ovak skupno "Hips don't lie"
*pjesmu koja je započela eru "mešanja"
*sjećam se naših prvih satova mešanja...
*padale smo u "depresiju" zbog zmijskih pokreta drage nam Shakire
*a onda je došel spot za Torturu
*ay...


Remember where you came from
Sisters who told ya on a rainy day
They said that Heaven holds a place
For all of those who prey
And if you don't believe in my dream
Then you don't care anyway
Nobody or nothings ever getting in your way


*bili su to ludi ljetni dani...

Even as you prey to the lord
But don't feel you belong
No one's gonna notice if you never right no wrong
And if you and your next neighbour
Yeah, you don't quite get along
No one's gonna notice if you're singing anyway
Those not coming in for free will learn they gotta pay


*a sad bi dobile "pogon" za mešanje samo kad bi ne'ko od naših dragih indie/rock glazbenika upotrijebil ludi španjolsko-latinoamerički ritam...
*je, je...
*zamislite Pritcharda ili Milesa na plaži u kupaćim gaćicama s Pinom Coladom u ruci i vjenčićem od cvijeća kak mrdaju svoje tipično engleski neodoljivo nerazvijene kukove...
*dobro, Pritcharda bi si mogla zamisliti zbog "ispada" na T in the park...
*dobar rad zdjelicom, Pritchy...


Keep what ya got, by giving it all away
Keep what ya got, by giving it all away
Keep what ya got, hold it, don't stop
Keep what ya got, by giving it all away......


*al' sva ta moja nostalgija čaganjem prestaje kad se dojde do nečijeg rođendana kao npr. danas...
*ja sam sretna ko malo dete na božićno jutro...
*jednostavno volim taj ritam na koji nebreš ostati miran niti da hoćeš...
*so be wise and keep on...
*Šakira, Šakira...


Kizzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(20:47) ponedjeljak, 19.05.2008.

... glory days don't mean shit to me ...

*sometimes.my.mind.plays.tricks.on.me.it.all.keeps.adding.up.i.think.i'm.cracking.up.am.i.just.paranoid.
.i'm.just.stoned...


Voulez vous coucher avec moi ce soir?
*kaj.veliš? naughty

*ha?ha?ha?
*nije mi dobro...
*naughty
*para bailar la bamba, para bailar la bamba...
*para bailar la povijest, para bailar la povijest!

*buđenje: okej
*škola: okej
*dan: okej
*povijest: okej
*srčeko iza škole: pip,pip,pip,piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... itd.itd. *para bailar la bamba* dead
*i tak' belj

Ništ' spektakularnog.
Valjda se čeka sreda.
Ujjjjjjj.
Para bailar la bamba...

Kizz!

*piščanci*


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(19:59) nedjelja, 18.05.2008.

... mahni da te vidim jer ja te tražim ...

Oh one more drink and then I'll go
But there's one more thing I've got to know
Does he take you places that I don't?
What happened to the story that we wrote?


*you just say you don't know...
*je, je...
*bokte!
*dead

Učih povijest i izmoždena sam do kraja...
Neam snage za latinski...
Ili da?
Ne...
Možda malo...
Da škicnem...
Neda mi seee...
*ajebiga*

Vodila sam veoma produktivan razgovor s mamom o fakultetima...
*(zovite me ludom kaj na kraju drugog gimne intenzivno razmišljam o tome, ali to bu došlo za tili čas i onda bog pomagaj...)
Medicina je zacementirana na prvom mjestu idealnih fakultetata (kak bi mama rekla... dead) za mene...
To je ono kaj hoću definitivno.
Sad je pitanje...
Gdi?
Imam tri opcije...
Zagreb, Rijeka ili Trst.
Predložila sam materi da bi čak mogla pokušati ovo zadnje...
Ona se složila...
Jer ako baš tolko hoću to studirati otišla bum bilo kam da to ostvarim (ako se slučajno nebudem mogla upisati tu, u Hrvatskoj...)
Učim talijanski...
Po ljeti si ga uzmem intenzivnije...
I to je to...
Baš me to zaintrigiralo...

...

*jučer "kukah" s frendicom o trenutnoj situaciji v našim "mizernim" životima...
*i došle smo do zaključka da imam čvrste temelje da postanem hladnokrvna sponzoruša...
*(ko bi reko...)
*nova frizurica, nova oblekica i novi mobitel i ja sam sretna ženska...
*dead
*ko zna...
*još me uvijek drži plan da se udam za bezobrazno bogatog tajkuna...
*hihihihihi...
*dead

Nevermajnd...
dead

Zavidjeli su nam anđeli s neba,
- Ni upola sretni ko mi -
Da! To je razlog (kao što znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio, ubio Annabel Lee.


Poe rula!

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(20:34) utorak, 13.05.2008.

I'll be fine...

So don't bother
I won't die of deception
I promise you won't ever see me cry
Don't feel sorry
Don't bother
I'll be fine
But she's waiting...


*doslovno se gušim u Poeu...
*genijalac kojem se klanjam...
*(kak smo se klanjali na tekmi... dead)

Susedi mi feštaju...
Svi do jednog su vani...
Pogledam na svaku terasu...
Tak' smo kaj gušteri...
Pokušavamo upiti što više sunca...
Makar ne znam zakaj...
Sad ga bude još više i više...
Možda smo ga se jako zaželjeli...
Ja bar jesam...
Obožavam proklinjati sunce i vrućine...
Jedno od mojih najdražih proklinjanja...
I naravno, obožavam proklinjati dosadu na praznicima...
Makar nebi trebalo biti dosade, ali zna se tu zalomiti...
Pogotovo onaj dio dana od negde 2 popodne pa sve do 4...
Kad je vruće za popizdit i kad sanjamo o tome da ležimo u kadi punoj leda...
Ah...
Jedva čekam te snove...
He, he, he, he...
Uskoro, uskroro...
Vrloma uskoro!
smijeh

*svira mi Šakirin "Don't bother"
*isse, upravo sad mrzim tu pjesmu...
*i iPod mi ide na ljetnu playlistu...
*koja je šajtrava na kubik...
*dead

I tak...
Mogla bi si ići nekaj pročitat fiziku...
Bar da znam di smo i kaj smo...
Nisam bila na satu već dosta dugo...
Nizom nesretnih događaja...
E, da...

Nič, nič...
Jurin!

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(21:09) subota, 10.05.2008.

... i'm sorry that i let you go ...

I waited eight long months, she finally set him free (i wish...)
I told him I couldn't lie, he was the only one for me


*ovaj dan je zumnul pred mojim očima
*osjećam se tak' zadovolj(e)no
*hihihihihi...
*bilo je jednostavno genijalno prvo se zbuditi v pol sedam i ići na Korzo predstavljat svoju školu...
*bauljat po gradu i dijeliti letke Baji Platzeru (dead)
*ftrapi, Sara, ftrapi!
*rofl
*bljezgariti gluposti s profesorom iz psihologije (zanima me dalić je profesor dobil onu majcu... dead)
*jadati se tome kak bumo imali 3 sata povijesti umjesto 2...
*i "voditi" rat s tipcima s susjednog štanda...
*dead
*onda sama hodati do doma bez iPoda... (grrrrrr! smijeh)
*pa ići v tri i dvajst na tekmu
*golijada, mlješnjak, vuk-krava-vuk-krava-vuk-krava-vuk-krava!, minđek the nogometaš ali č! dead
*antiša the zadaranin >(bil je taaaak kjut!... pjekjasna smeda kosica... dead)
*brezovec cerek cerek cerek
*gogino opaljivanje po nosu
*genijalni polugoli white stonesi (cerek sad ih imam na pozadini moba...) koji su kazali guzicu svojem golmanu... (e, danči, danči...)
*a onda sladoled i bolesno vlečenje doma i gogina zaraza stihovima: "hoću, tebe hoću i danju i noću, znam ja dobro što ću kraj tebe te hoću! i "mi smo pijane budale, mi smo pijane budale, mi smo pijane budale, to smo mi!"
*i moje izvrtanje stihova na: "hoću, brezu hoću i danju i noću, znam ja dobro što ću, na sebi te hoću!"
*hehehehe...
*a najlepše mi je bilo dok mi je mama čim sam se ujutro probudila rekla da nekak posebno sjajim...
*i da me već dugo tak' nije vidla...
*e, da...
*sjajim!
*smijeh

Do, do, dodododo...
dead

*a sad više ne osjećam svoje noge...
*i umorna sam ko pseto...
*i oči mi se sklapaju...
*i, uuuu!
*izvještaji s tekma...
*kladim se da smo bile najglasnije (uz bok ws-ovcima cerek)
*hehehehe
*ništ...
*sad jedva čekam rođkas od frendice...
*da se isplešem!
*jer mi samo još to fali!
*smijeh

*She opened up her eyes and thought, oh what a morning!*
*It is not the day for work, it's a day for catching tan (opet sam dobila šljakerske rukave... god damn it!)...*


Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(19:40) utorak, 06.05.2008.

... grab a boy ...

*oke, čujem ju jemput i nebrem prestat slušat
*maddona je kul...
*i tamburek
*sviđa mi se spot
*ono dok su na autima
*catchy...


Opet sam spala i opet su me zaboravili zbuditi...
"A tak si lepo spavala... Nismo te šteli buditi..."
Aha, dok dobim kulju s biologije i matke me definitivno nebudu šteli buditi...
Spavala bum vječnim snom...
dead
*ne dao bog...
*bar ne još...
*još me puno tog čeka...
*brak s tajkunom
(+ strastvena veza s Ryanom cerek) i međuplanetarni dan Čovječje Ribice (iliti 26. svibEnj)
(moram naći poklonike tog dana da mi se pridruže... svi Čovječjeribicoljupci... oke, koja reč... dead)
Bljezgarim i onda moram liječiti svoje frustracije (argh... headbang) na jadnom blogu...
dead
I tak'...
Bijologija čeka...
Gleda me očima malog napuštenog pokislog peseka kojeg su prije naritali pijani navijači...
Oke, brutala, brutala!

Nič!
Jurin!

Curke, Tudor! Tudor!

Kizzzzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(19:10) ponedjeljak, 05.05.2008.

This heart will start a riot in me...



*bwahahahahaha
*fala bogu na takvim stvarima koji čine dan zabavnijim...

*dobre...... budem ti ga spravil...

Nakon tjedan i pol bila v školi...
It sucks...
belj
Došla sam doma i odma išla spat...
It sucks...
belj
Rekla sam da me zbude v 4, nisu...
It sucks...
belj
Zbudila sam se maloprije...
It sucks...
belj
Uopće nisam dobre volje...
It sucks...
belj
Ne dela mi iTunes na kompu...
It sucks...
belj
Idem se učit taljanski...
It sucks...
belj
I want to sleep in the city that never wakes up, al' nebrem...
It sucks...

Da rezimiram:
*sve sucks!
*i pod hitno mi treba list ljubičaste mahune, da se Saturn poklopi s mjesecom krave na paši, fetus svinjske ribice križan s fetusom trilobita (lupus lupus vulgaris glupitis) i međuplanetarni dan Čovječje Ribice da mi se povrati životna energija...

Kizz.


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(13:05) petak, 02.05.2008.

... cause Pritchard is man on the scene and he can be so obscene ... Pritchy, Pritchy... naughty

'Cause I'm always where,
I need to be,
And I always thought,
I would end up with you eventually


*hihihihihi
*ova me pjesma defintivno ima kad me već nema celi album...
<*najbolja!

do do dodododo...
do do...
sretan

A ća je liiiiiip dan...
Napokon sam si vidla jednu od frendica nakon tjedan dana...
I više, ljudi moji, i više...
I napokon sam se razgovarala s živim čovjekom (tu se ne računa moja familija... oni su preživi za mene... smijeh i onda se pitam na koga sam... hihihihihihi....), a ne s plišanim medvedekom (medvedek... dead) koji se suši vani...
A lepo mu je...
Bar je na sončecu...
smijeh
Ili s slikom Pokrivača koja se od muke odlepila...
Velim vam...
*wack-o!
nut

Je ništ'...
Idem se učit biologiju kad već nebrem VAN...
vnjfijrwhow hfurioqh nhruqihufhrf bfhr0oq h 7u3q0h h qovh - ispad bijesa, ne obazirite se...

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(4)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.