(19:09) srijeda, 30.04.2008.

...when the days are rough and an hour feels much longer...

'Cause I've got you to make me feel stronger
When the days are rough and an hour feels much longer
Yeah when I've got you
Oh to make me feel better
When the nights are long they'll be easier together


*stihovi za moje drage tabletice...
*smijeh

Čitala sam svoje stare postove i točno prije godinu dana je bila utakmica Liverpool-Chelsea za finale lige...
Čoveče...
Mene je trta...
Go, Reds!
dead
Još kad bi mi mama dala da gledam tekmu bi bilo okej...
Ne, ne...
Previše se budeš uzbudila...
To ti nije dobro za pluća...
Znaš u kakvom su ti stanju!
Kaj uopće delaš dolje na kompjuteru?

...
Ja se budem uzbudila ako je nebum gledala!
dead
I još je Varteks zgubil od Zagreba...
A vodil je 1-0...
No, dobro...
Bar je Lovrek zaigral...
Nakon tri mjeseca...
A baš mi je drago...
sretan

*i tak...
*malo sam ono...
*ipak je produženi vikend...
*a ja ono v krevetu...
*ajde da je loše vreme...
*ali sunce piči...
*a ja ne roštiljam!
*cry

Nevermajnd...

Dobru zabavu, ljudi!

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(20:39) srijeda, 23.04.2008.

He looked the wrong way at a policeman...

I wrote the gospel on giving up
You look pretty sinking
But the real bombshells have already sunk
Prima donnas of the gutter
At night we're painting your trash gold while you sleep
Crashing not like hips or cars
No, more like p-p-p-parties


*evo mene bolesne...
*again...
*blje
*virusi me vole...
*onak' ja sam v njihovom svetu ko Sex Pistolsi punkerima...
*koja usporedba (nisam se te reči mogla sjetiti dve minute...dead)

Pa da napišem izvještaj o jučerašnjoj tekmi, dosadi u vezi bolesti i još čemu kaj mi padne na moj bolestan (u oba dva smisla, ljudi moji dragi, u oba dva smisla...dead) um...
He, he, he...
Pa otkud da počnem?
A da...
Moj dragi, premileni, Blondie aka. Riise...
Ta zblajhana pojava...
Očito da mu je blajh pomutil pamet...
Čista legenda!
Svaka mu čast...
Al' okej...

Svima se može zalomiti i gori trenutak u životu...
Samo se sjetite utakmice Hrvatska-Engleska i gospona Robinsona...
Ljudi moji je li to moguće?
Da, da...
Uvjerili smo se da je moguće.
I dan danas zahvaljujem "krtici" (svašta ljudima pada na pamet u očajnim situacijama) koja je napravila izbočinu...
Hihihihihi...
Image Hosted by ImageShack.us


*dosada...
*e, da...
*ta odurna, odurna pojava...
*pogotovo dok je dosada u bolesti...
*dok je dosada u prazinicima ili, takvim situacijama, nje se lagano možeš riješiti tak' da ideš npr. pospremati ormar ili čistiti kupaonicu ili delati nekaj korisno ili se čak učiti (puj, puj, puj...dead)
*a ovak' dok te ometa svaki gutljaj i ona bol u grlu ili svaki kihanj (kak' da se drukčije izrazim...), no ili kihanje tak' da ti na skriptama iz biologije završi pol šmrklji (kak mi je to odvratan izraz...)...
*iju...
*živi užas.
*čak mi se i iPod gadi...
*ljube moja šljokičava...

Ah...
Svakoooooooooooooo našeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee maloooooooooooooooo misto u duši je uvik čisto...
Da, da...

Jurin sad v krevet...
Mami se već zdiže kosa na glavi kol'ko sam dugo izvan njega...
Blje...

Ajda pazite mi se puno...

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(18:08) nedjelja, 20.04.2008.

... it's not the day for work, it's a day for catching tan, just laying in the garden and having fun...

... school's going to get you ...


All that she wants is:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*oke, stop!
*hihihihi...

Definitivno preveč pitanja...
Mozak bu mi zgorel.
dead
*šala

E, da...
Danas su me fakat v novinama zlecali...
Napisali su da Liverpool prodaje Torresa zbog nekih dugova...
Pogledam ja na LFC stranicu...
Nič...
Jebemimsve, nadam se da to nije istina...
Nebre Torres ić'...Ko bu nam golove zabijal?
Ko bu daval estetski dojam Liverpoolu?
(no, oke, ovo ignorirajte...)
dead
Mascherano?
Njemu bi trebalo davati instrukcije iz bontona...
Tak' da više bezveze ne dobiva crvene kartone zbog duge jezičine...
Pih!

*jučer je bil' genijalan dan...
*kad se na rođendanu raspravlja o položaju žena u religiji ili u svijetu...
*nemam komentara
*hihihihi
*jep, jep...
*došla sam doma mrtva umorna...
*zbudila sam se kak sam se i legla...
*sretan

Še 2 mjeseca točno...
*yahoo*

Ajda, kizz!

(aha, nisam se odjavila s B-zum!)

wink

Ali zato JURIN na WC!

naughty
wink
party


&bull|| Komentari ||&bull
(11)

(18:59) srijeda, 16.04.2008.

... the idea of seeing you here is enough to make the sweat grow cold ...

Space—the final frontier.
These are the voyages of the starship Enterprise.
It's five-year mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations...
To boldly go where no man has gone before.


*e, da...
*pogledaš jednu i već si pristaša...
*zavoliš keptna Žan Luk Pi(no, sad nebum prosta, sad ga poštujem)karda, Rikera, Deanne, Datu i of korz malog Wesleya (mljac...) ko da su ti familija...

Star Trek rula!

Danas se nije bilo v školi...
Neka viroza me napala...
S temperaturom ni v rit ni mimo...
S grloboljom također...
Sam da me piči v mozak...
Grrrrrr...

*sutra se ide v školu
*ipak se ide v muzej kukaca...
*to se ne propušta...
*dead
*e, kakvim se stvarima ja veselim...
*he, he, he...

A ništ...
Evo, sam da sam se malo javila...
Treba se sad ići fiziku naučiti...
D test...
*bljek!


B- zum!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ‹3


&bull|| Komentari ||&bull
(4)

(18:57) nedjelja, 13.04.2008.

... nothing else can stop me if I just believe ...

Even when the thunder and storm begins
I'll be standing strong like a tree in the wind
Nothing is gonna move this mountain or change my direction
I'm falling off the sky and I'm all alone
The courage that's inside is gonna break my fall
Nothing is gonna dim my light within


* jako epa pjesmica...
* bar meni...
* celi dan mi je na repeatu...
* ajmo, bilan!

Sad nam Ančić mrda guzom na drugom...
Jučer je lepo s Čilićem spotrl T/talijane...
He, he, he...
Go, Kroejša!
hrvatska

Upravo sam skužila da za točno dva meseca je koncert...
Pjevaj Dylan!
dead
A ja još kartu nemam...
Nemam vremena si kad ić' po nju...
Al' bude...
Bude, bude...
Skoro...
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej...

Hey Mr. Tambourine man play a song for me in a jingle jangle morning I'll come following you...


I da za oko 58 dana počne EP...
U, opet bu taj fever...
Al' bu meni manji...
Još uvek nisam prebolela ispadanje engleske repke u kvalifikacijama...
no cry
Al' okej...
Bu bolje...
He, he, he...

Ne znam kaj da škrabam više...
Jurin (naughty) onda...

B- zum!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(19:55) srijeda, 09.04.2008.

Because I want to get the best of what you got... nut

* he, he, he
* iPod mi je postao oaza gluposti
* čast pjesmama koje su mi iznimka
* zna se koje su to...
* I'm like a bird I wanna fly away...
* dead

Mislim da bum sutra malo pukla...
Umor+ja...
To nije dobra kombinacija...
Hje, hje...
Ma zajebavamse...smijeh

* križamo 73. dan...
* jašé, jašé...
* e, fakat smo se raspojasali danas prije zadnjeg sata...
* volim takve trenutke...
* ma kaj volim, obožavam...
* hi, hi, hi...
* i da...

Idem ve ja tako okolo...
Imam dogovor s bakom...
He, he, he...
E, ludi su to dogovori...
rofl party lud

Pozdravlja vas ona koja će uskoro biti zroštiljana i posmacana...

B-zum!

wink


*hella good song*
* wink

Znam, grozni smo...
Sry kaj nismo išli s tobom...
cry
Baš me zanima friskica...
Šiškica jena...
wink


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(22:33) utorak, 08.04.2008.

I'm a freak...

Here in Liverpool we all say with pride,
We are the supporters of the greatest football side,
We are the champions, yes we are the kings,
We are the champions and that is why we sing...


Definitivno najdužih 94 minute ikad u mojem životu...
Živci su mi na nuli nulcatoj...
Tresem se ko luda...
Ruke mi drhte...
Nebrem to zadržavati u sebi...
Jednostavno hoću vrisnuti da me celi svet čuje!
Da me se čuje do Anfielda...

Sretna sam...
Nema kaj...


* bravo dečki...
* svaka vam čast...


A Arsnl...
Joj, volim i Arsnl, ali...
Liverpool je klub u kojeg sam se zaljubila na prvi pogled prije 4 godine...


Joj...
Idem, idem spat...

*yahooooo*

B- zum!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(20:29) ponedjeljak, 07.04.2008.

Yes, I'll go before I fall to pieces...

I want to go where everyone goes,
I want to know what everyone knows
I want to go where everyone feels the same


* petminutni s matke (opalimihgolim)
* pitala me s latinskog (nemrešboljedahoćeš)
* 3,4,5,5 (juuuuuuuuuuuuuuj!)
* u tom polju nema sretnijeg čoveka od mene (al'fakat)
* 74 dana do kraja (nemamikrajadokprejdu)
* zakunjila sam ko idijot (svakiibogiponedjeljak.kajeto?)

Sam' se turbulencije događaju tako okolo...
(no, priznajem čula sam na teveju da govore turbulencija pa sad to celo vreme ponavljam ko malo dete... dead)
A fakat znam tak'...
I onda se pravim pametna...

Aha, ja znam za neku tam reč, a vi ne...
Dete, velim vam, dete...
A ponekad i treba...
Hi, hi, hi...
A kaj ćeš...
To me veseli...
Boss...
smijeh

* oooooooooooo
* I' m an alien
* I' m a legal alien...
* dead

(ignorirajte ovo...hi,hi,hi...)

Roma - la cita eterna...
Sad me to čeka...
Bla, bla, bla, Verona molto bella, Giuletta e cureta od Romeo, Romeo e un bello đovano, dolči, ormario, ođnji i čiglije i un lupo i volpe, e una mella...
Ramazotti...
Rađe bi o njemu šprehala...
Sexy, sexy, sexy...
naughty

* ako se ne reši the situacija sutra
* opalimihgolim
* tak!
* i pika!


B-zum!

rofl


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(15:51) nedjelja, 06.04.2008.

Things are shaping up to be pretty odd... (al' fakat... rofl)

Just a little look has got me feeling things
Just a little touch has got me seeing things
Just a little taste has got me off the chains
Doing things that I don't want to


* i tak u pozadini svira Nelly F. dok se ja pokušavam psihički pripremiti na rješavanje zadataka iz matematike... (kome se da rešavati sedam problemskih zadataka? hm.. mislim da znam odgovor, al' nevermajnd... svako ima svoju zanimaciju...wink)
* ajme li dosade...
* da, da...

E, da...
Puno se otga izdogađalo ovog tjedna kaj se tiče sveta ovak'...
Najava Radar festvala...
A onda Bob Dylan u njegovom sklopu...
Dolazak Busha... >(e, on je meni tak' smešni lik... sam se cepal i namigival... dead)
Smrt Čustića... (r.i.p.)

Smrt policajca... (r.i.p.)
Smrt Koradea... (no comment)
<strong>Turbulentno nema kaj...


* a i dosta se izdogađalo kaj se tiče mojeg malog svijeta
* jedino znam da je misliti cveče brati...
* e, da...
* zaključih to u petak (koji je uz to bil' fantazmatičan... Vlac rula!)...
* nema kaj...
* dead

A sad...
Ajmo na matku...

Kizzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.