(18:13) nedjelja, 30.03.2008.

Maneater, make you work hard... rofl (legende)...

* gle, 6 sati i još je uvijek dan...
* predobro...
* sam se pitam zakaj ovakvo vreme nije bilo pod praznicima

Možda nam Bog hoće pokazati time da se ne trebamo opterećivati prejako školom i da samo veselo ugazimo u zadnju etapu (ko je sastavljal onu oglasnu knjigu il' kaj već... dead) nastave do pppppraznika, pppraznika, ta luda... (no, znam, nejde to tu...)...
Ja si to tak protumačivam >(no, tumačim... smijeh)...
Ptičke pjevaju...

Bube gmižu...
Cveteki (rofl) se otvaraju >(ne dao Bog... dead he, he, he)...
Voćkice listaju i cvjetaju...

Dan je duži!
Mmmmmmmmmm...
Proljeće...

* he, he, he...
* pazi dok opet curne sneg...
* hihihihihi
* puj, puj, puj
* sad je vreme za proljeće
* c'mon baby light my fire!

Kizzzz!

wink cerek rofl


&bull|| Komentari ||&bull
(4)

(15:45) četvrtak, 27.03.2008.

Sit back, relapse again...

* čula sam pjesme s Pretty Odd-a...
* ....
* jednostavno fenomenalno...

I dok mi baka izigrava svodnika i pokušava mi namestiti susedinog sina iz Njemačke, ja se sjećam jučerašnjeg dana...
Roadtrip to Čakovec!
Moram napomenuti da sam se prvi put (no, ajde smijte se...) vozila u vlaku...
Baš je kul.
Nagovorila sam mamu da idemo do Zagreba z vlakom...
Joj, vozila bi se v njemu do kraja sveta...
Koja euforija, e...
He, he, he...

* v Čakovcu je bilo super
* alaj sam se našetala...
* išli smo čak i do obilaznice...
* i frend nam je pokazal savršenu stazu za rolanje...
* kako si na ljeto dok pemo nosim role!
* i kako je dobro za igranje skrivača...
* tolko ludih putića i ludih kuća
* piramida...
* apstraktno!
* da, da, da...
* malo dalje od njegove kuće je jedna ruševna kuća...
* Gogec i ja smo se odvažile ući s Vlatkecom u nju dok je ostatak išel pit čaj...
* lol

Kuća je prekrasna...
A tak' su je uništili...
Golema je!
Čak smo si i sobe našli...
He, he, he...
Ne, fakat je predivna...
Baš nam je bilo žal.

* i tak'...
* doma sam došla umorna ko pas...
* dovlekla sam si fotelju pred komp i čamila v njoj...
* he, he, he...
* čak sam i v pol dva išla spat, a spala sam do pol dva...
* koji waste of time...
* he, he...
* al' se ne žalim...
* uopće.

Sve je super...
Osjećam se super...
Lepo se osjećati super...
Da...


Kizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(8)

(20:18) nedjelja, 23.03.2008.

Your eyes are the size of the moon... sretan

Sit tight, I'm gonna need you to keep time
Come on just snap, snap, snap your fingers for me
Good, good now we're making some progress
Come on just tap, tap, tap your toes to the beat
And I believe this may call for a proper introduction, and well
Don't you see, I'm the narrator, and this is just the prologue?


* e, jesam zribana f komentaru od Ally...
* možda je ono BILA KripiAlica i možda nije BIL' neki čirful dizajn...
* al' ne trebaš me tak' kažnjavat'...
* *rofl*

He, he, he...
Joj, jedva čekam novi CD od Panica...
Baš sam gledala videek na kojem pričaju kak su svi šteli pjevati i pisati pjesme i kak su se "svađali" oko svega...
Napokon se i Ryan čuje...
Taj tipek ima medeni glas...
cerek
No, stop!
xD

* danas je bil' dan za pamćenje...
* dve tekme...
* aaaaaaaaa...
* uživancija...
* pogotovo dok ih gledaš s uvrnutom familijom...

Prva tekma:
* moram odma reć' da je Livač zgubil...
* e, kaj se more...
* i najboljima se događa...
* sestra je celo vreme slinila za Rondićem...
* i kasnije joj se pridružila baka i tak' je to bil stožer "Rondić"
* damn they...
* deda mi je bila jedina potpora jer je mama spala...
* fala dedi...
* he, he...

Druga tekma:
* i Arsenalček je zgubil
* a imala sam nade za njega...
* e, tu je baka došla na svoje...

* njezin mali Fabregas...
* ja sam crkavala od smeha...
* he, he, he, he, he...

I tak'...

Zub me ne boli, a bolel me jučer opet ko lud...
I mogu jesti...
A nisam gladna...
A ima tol'ko toga...
Bed...
Sam pijem...
Ne alkohol...
Alkohol je fuj...
Nakon votke, fuj...
Nema do daljnjeg...
He, he...

*sokići rulaju!

Ajda, ljudofi...

Vel'ki kizzzzzzzzzzzzzz!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

(16:24) subota, 22.03.2008.

We're feeling so good just the way that we do when it's nine in the afternoon... smijeh

* nakon pola sata moljenja Kovaču aka. kralju jaja da nam izvjesni predmeti koji se bojaju, ne pucaju, napokon smo ih obojali
* oke, ova rečenica niš ne valja...
* no, nevermajnd...
* smijeh


Snijeg za Uskrs...
Divotica...
Da, da...
Sjećam se prošlog Uskrsa, mislim, uskrsnih praznika...
Bilo je sunčano i s frendicama sam sedela na svojoj terasi...
Al' ipak...
Bil' je četvrti mesec...

* dakle...
* kak je život na praznicima?
* prekrasan...
* he, he, he...
* da...

Fakat v zadnje vreme nemam inspiraciju za pisanje postova...
Lejm...
Ajd' lepeko vas pozdravljam...
Nadam se da vam jaja nisu popucala...
I...
Sretan Uskrs!

Kizzzz!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(13:27) srijeda, 19.03.2008.

Sve je lako kad si mlad...

Swear to shake it up, and you swear to listen
Oh, we're still so young, desperate for attention
I aim to be your eyes, trophy boys, trophy wives


* evo i praznikaaa...
* fala Bogu...

Zahvaljujem se Veličanstvenoj Petorki...
Fala, fala, fala...
Bez vas bi sve bilo teže...
Volim vas...
Ljubim vas...


Curke, najbolje ste!

* a sad o nečem ljepšem...
* prazniciiiiiiii!
* no, znam, već sam ih spomenula...

Uživancijaaaaaaa!
Ne, pćeo...
He, he, he...
Spavanje, izležavanje, papanje finih kolača, druženje, grad, šetnjice and so on, so on...
I'm happy....

Sretan mi imendan...
He, he...

wink

Kizzzzzzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(9)

(15:59) nedjelja, 16.03.2008.

Am I who you think about in bed?

* panic!
* kako su dobri...
* predobri!
* slušam ih celi dan...


Isse...
Vreme leti...
Jučer sam v to doba vesila balone po sobi...
Hi, hi, hi...
Bilo je super...
Presmešno...
Mama je rekla da smo dobra klapa...
To si i ja mislim...

* pitam se
* kak sam našla tak' super frendove?
* kak su oni mene našli?
* vojim vas...
* kiss

I još Monkeysi na telki za kraj...
cerek

Još sad ova tri dana...
I praznici...
Partay!
Opalac!
Uskrs!
Khm, da...
Weeeeeeeeeeeee!

Neam neku inspirejšn...
Sam sam došla zahvalit pplsima na super rođu...
smijeh

Iden žderat jajca...
Čokoladna, mislim....
dead

Pozzek!
sretan

Panic!At the disco rula!


&bull|| Komentari ||&bull
(10)

(17:56) ponedjeljak, 10.03.2008.

Još jedan savršen dan započeo tugom...

... a proljeće mi nagovijestilo drugo.


* razočaranja i vraćanje u stvarnost iz slatkih snova vrebaju na svakom uglu
* al' sedam ulica dalje nalazi se kiosk s srećom
* umorna sam borbom s uglovima, ali još uvijek hodam...
* i hodala budem do njega...
* ne budem stala na uglu k'o neka prostitutka...
* sretan

Pajkila sam epo...
Ostavih sve u svijetu snova...
Negde tam...
Na zatiljnom režnju...
He, he...
Serem.

* došel nam je Šanek...
* sad su me sterali van jer imaju "važnog" posla...
* a imam i ja...
* l' povijest, l' matematika i l' talijanski
* profkaaaaaaaaa, molim vaaaaaaas...
* šmrc...

Da, da...
Ne...
Čelzi...
dead

Kizzzzzzz!
* he, he, he...
* the wind...
* he, he, he...
* nevermajnd...

* roflsmijehnutfinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofino
* super, cukor, mwa!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(14:06) nedjelja, 09.03.2008.

Gledam i vidim da sam bogat makar nemam novaca... smijeh

Da li da te tražim među zvijezdama
Kad za mene si presjajna
Želim li do tebe moram popet se na nebo među zvijezdama
Kad za mene si presjajna
Želim te do sebe
Moram popet se na nebo
Popet se na nebo...


* sunce...
* napokon se malo pojavilo da mi još više uljepša ovaj dan...
* volim sunce...
* volim ovakve nedjelje...
* volim...
* da...

Uf, ova naranča je kisela...
Bljek...
Sjećam se da dok sam bila mala da sam volela jesti koštice...
I onda mi je baka govorila da mi bude stablo izraslo u trbuhu...
rofl
S svakavim glupostima su nas šopali dok smo bili mali kikići...
He, he, he...
A zalomi im se i sad...
To me baš onak' veseli...

* volim kad se baka ponaša prema meni k'o i kad sam imala pet godina...
* volim kad me mama još uvijek pita da l' hoću kakvog plišanca za rođendan...
* volim kad mogu uzeti one šarene ponije i zaigrati se k'o prije...
* i mogu...
* ne sramim se zbog toga
* sretna sam zbog toga...

*smajl*

Al' s druge strane, volim kad me doživljavaju kao ozbiljnu, mladu osobu...
Koja može razgovarati o problemima u državi, svijetu...

* al' to nije važno

***

* ugl, došli su oni dani koje sam dugo čekala...
* da, da...
* smijeh

Kizzzzzz!
* cerek


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(20:47) četvrtak, 06.03.2008.

I samo ostani u život zaljubljen! sretan

Hey, I put some new shoes on,
and suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody's smiling,
it so inviting,
Oh, short on money,
but long on time,
slowly strolling in the sweet sunshine,
and i'm running late,
and i dont need an excuse,
'cause i'm wearing my brand new shoes.


* ovo je dan!
* stvarno...

Sestra mi je položila zadnji ispit na faxu...
Slavimo otkad sam došla iz škole...
Išli smo v crkvu zahvalit' za sve...
Tak' sam sretna zbog nje!
Preponosna!
Isse...
Nebrem vjerovati da je gotova...
Stvarno sam sretna!

* khm, usput sam i ja omastila svoj brčić...
* starkice...
* dve majčice...
* fenomenalno...
* usput smo naručile tortu...
* sončece
* svetlina
* jaše, jaše...
* rofl
* i narančasti balončeki...
* aha, aha, aha...

Jedino mi je krevet kaj se ništ nisam učila...
Jednostavno nebrem...
Presretna sam za to!

* fakat bi se mogla rasplakati od sreće...
* evo, ide...
* lol...


Idem ja ve...
Pokušat se v 15 minut navčit geografiju...
Aha...
Bum...
Malo sutra...


Velika pusetinaaaaaaaa!!!
Velika, velika, velika!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(18:11) srijeda, 05.03.2008.

I’ll be leaving, believing you wanted me to...

No no no nothings wrong with dreaming
Go, go, go, you're dreaming all away
One love, one life
That’s enough to get you through the night
Tomorrows gonna be a brighter day


* kad te uhvate probavne smetnje skupa s mengom i ljubavnim problemima stvarno si na dnu dna...
* he, he, he...

* nije smešno.

Opet okolo blandirim umjesto da se učim povijest umjetnosti...
Tak' bum i dobila povijest umjetnosti po nosu...
A kaj ja mogu kad samo visim na veceju otkad sam došla s škole...
No, kaj god...

* sutra bude mjesec otkad nisam povukla nitijedan dim...
* ponosno sam biće
* dokazah da mogu kad hoću
* a kaj je najbolje nisam niti štela...
* lol...
* šalim se...
* sve za društvo.
* fala im!
* kiss
* svima pusa velika slinava...

Da, da, da...
Moju sreću pojačava........
Uvod in da anatomija!
Na RTL-u...
Ja sam vrištala skupa s mamom...
Gledala bum ju bila ona i v tri ponoći...
Nema šanse da to propustim!
Najsretnija sam osoba na svetu...
Dr. McDreamy...
Mmmmmmmmm...
Zgodno do bola.
* hi, hi, hi
* da...
cerek

* hmmmmm...
* jedva čekam svoje new shoes...
* smijeh

Kizzzzzz!
kiss


Aaaaaaaaaaaaaaaaaah...
Presviiiit...

*suddenly everything is right*
* male stvari, male...


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(01:11) subota, 01.03.2008.

You better shape up coz' I need a man! *U' re the one that I want* bang

But always love?
Hate will get you every time...
Always Love?
Even when you wanna fight?


* aaaaaaa...
* ožujak...
* sve je lakše dok dojde ožujak....

Volim ožujak...
Ožujsko...
Ožujski zec...
Ožujska difuzija...
*ak je Travanjska Osmoza...*

* ožujak - dan žena
* ožujak - moj rođendan /za dva tjedna, za dva tjedna!!!/
* ožujak - Uskrs
*khm*
* ožujak - početak proljeća


O-Žuja-K
Ož-Ujak
Ožu-Jak
Žuja...
Mmmmmmmmmm...

* fajnali zdrava
* osjećam se dobro
* grlo pecka, al' će proć
* kalcij rula
* vraćam se cviljenju zbog škole

*latinski*

No, dobro...
Neću...
E, viš...
Sad sam se sjetila...
Kalcij...
Da, da...
Nekaj mi je falilo...

* iPod je promijenio svoje ruho...
* pošljokičala sam ga i sad zgleda ko jeftina iPod kurva...
* strava...

Vjenceslav je obešeni...
Suši se na štriku...
Na šarenom štriku suši se bijeli meeedo...
A već mi fali...
S kim bum ja sad spavala???
Nebrem spati bez njega...
Al' fakat...

* nadam se da se bu posušil do nedelje navečer...
* moram bit Čilić i Veky za ponedjeljak....
* makar ne znam zakaj bi bila Čilić i Veky zbog latinskog, kemije, matematike...
* al' jesam...
* guess so....


Dakle, zatim, stoga... /ovo je bilo za profku z kroešjn/ *(ona jedina to zaslužuje...)
Idem otopit' Ca... /ovo je za profku z kemije/
Pa eo na spavanje... /za profku z latinskog/

*kaj sam ja? out of my mind?*
*očito*

Kizzzzzzzz!

dead


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.