(19:42) četvrtak, 31.01.2008.

That's what I like about you... nut

* menga sve upropasti...
* moja želja za čokoladom je još veća...
* hmmm...
* već je utažena, ne brinite se...
* lol!

I tako je propala moja dijeta...
Ugl, došla sam do jednog potresnog zaključka... (he, he, he...)

Jebeš dijetu!


* da, da, da, da, da!
* moram se pohvaliti
* 5
* iz biologije
* koju sam se učila dva i pol sata...

Kak je to uspelo ući u moju glavu?
Hm...
Pa pametno sam ja dete...
* je, rajt...

I možda dogodi se čudo...
Dogodilo se...
Ima Boga, ima Boga!
* rofl

Ima Boga i za neke druge stvari...
Pa fala Bogu i na tome!
Eh!

* hi, hi, hi, hi, hi...
* cerek

* (kako se veselim malim stvarima, e...)
* al' ne u DOSLOVNOM smislu (to je za one koji su si nekaj pomislili slučajno! roflnaughty)

Sutra petak!
Gradek...
Jupi jaja jupi jupi ja, jupi jaja jupi jupi ja...

Kizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

P.S. Ally, fakat je nekaj opojnog v zraku... smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(17:07) srijeda, 30.01.2008.

... weeeeeeeeeeeeeeeee ...

* zakaj me puca sreća kad se imam za učiti 22 stranice biologije?
* zakaj me baš briga kaj bum dobila jedan z nje?

Čudno, čudno...
Fakat...

* mirišim proljeće...
* makar je postalo oblačno...
* i još je uvijek prvi mjesec
* al' na izmaku...
* pa drugi...
* uj, uj, uj, uj, uj!

* imamo tolko toga za učenje...
* pišemo matku (oke, to bu grozno... fui, fui, fui... kaj je to priležeća kateta? kaj je to nasuprotna? kaj je to fi??? pravilni deveterokut... piiiiih...)
* pišemo hrvatski na maškare i to mi je olakšalo izbor kaj bum za maškare... ŠALABAHTER s hrvatskog (morfologija... pridjevi... imenice... zamjenica... a kaj ja imam od tog napisano? veeeeeeeliko Božje nič! nič, nič, nič... jebenicaaaaaaaaa...)

Al zato sreda izlet in da Zagreb gledat " Čarobnu frulu"
Nadam se da bu dobro...
Pa naravno da bu dobro...
Zagreeeeeeeeeeeb...
A ne...
Nebum pizzu onu finu pizzu s Trga bana...
Je, malo sutra, Pepa...
Na dijeti sam...
Već tri dana...

* i onda se pitam zakaj mi je slabo po cele dane i nemam energiju...
* al' ne posustajem....
* bu se tijelo priviklo na to...
* kak se i priviklo da žderem... tak se bu i na to...


YEAH!


Baš kradem Bogu dane...

Kizzz!

Luđakinja...

smijeh


Moja pesma, e...

smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(14:29) nedjelja, 27.01.2008.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (koji naslov, e... nervoza je tu... hrvatska )

* i will go down with this ship
and i won't put my hands up and surrender
there will be no white flag above my door
i'm in love and always will be


Još malo, još malo...
Joj, nebrem se prije učit povijest....
Puca me nervoza...

* kak i nebi???

* ovo bi nam bilo prvo zlato na EP-u....
* jedino koje nemamo!

Isse...

Rukometaši su genijalni...
I fakat se trebamo ugledati u njih...
Izgubili su jednu utakmicu i nisu se dali pokolebati!
Gubili su i opet su se izdigli...
I došli do finala...

* umorni
* prebijeni
* bolesni
* slabi


Njihovo srce i želja je jača od sveg tog!
Divim im se...
Legende...

* jedva čekam za godinu dana
* dao Bog da buju Španjolci tu...
* Romero...
* uj, uj, uj, uj, uj!
* he, he, he...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Jaaaaaaaj!

hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

I tak...

Slušam tu neke bljaky pjesmice...
* white flag
* because of you
* too little too late
* thousand miles


A i mene pukne, e...
He, he, he...

Kizzzzzzzzzz!
Navijajte!!!

hrvatska

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(19:15) petak, 25.01.2008.

Let's break the night with colours!

* slušam Ashcrofta
* ima taako dobre pjesme
* mislim da sam se zaljubila...

Hi, hi, hi, hi...

Za sebe mogu reć' da fakat slušam svakakvu muziku...
Od rocka, indiea, popa, punka pa sve do khm...
A zna se zalomitiiiiiiiiii...
No, jedino priznajem "Nikotin"...
* kehelj *

Al' nekak se najviše nalazim u grupi Oasis...em>
Oni imaju fenomenalne pjesme...
Fenomenalne melodije...

Fenomenalne vokale...
Braća Gallagher rulaju!

Oni su fakat moja oaza!

* fakat se mogu naći u svakoj njihovoj pjesmi...
* umiruju me...
* čine me sretnom...
* optimističnom dok ih slušam...

Jednostavno ih obožavam!

Dobro, tu su još i Monkeysi...
I još uvijek nisam preboljela Alexa...
* šmrc *
Hi, hi, hi...

Njihove pjesme su fenomenalne, Alex je fakat inteligentan kaj se tiče sveg toga, al' nebrem se poistovjetiti s njihovim pjesmama...
A ja volim pjesme s kojima se mogu poistovjetiti...

* koje opisuju moje osjećaje
* moja razmišljanja...

Da...
Kooksi...
E, oni su uz bok Oasisu...
Možda malo niže...
Pinkicu...

No, da skratim, evo mojih top 7 izvođača:

1. one and only - Oasis
2. The Kooks - samo se nadam da s ovim pop albumom, kak su rekli, nebuju fulali...
3. Arctic Monkeys
4. HIM - Venus Doom (album) mi oduzima dah svaki put kad ga preslušam...
5. The All American Rejects - imaju tri pjesme s kojima sam jako povezana...
6. McFly - dečeci koji me uvijek dobro oraspolože s svojim videekima... luv them very much...
7. Bob Sinclair - legenda, legenda, legenda!!!

Danas sam osupnuta filmskim programom!
RTL je legenda!Prvo Shrek pa Svi su ludi za Mary...
Uživancija prava...

Hmmm...
Štela bi se ispričat za manijakalno bodenje, ničim krive masline...
Maaaaaslina je neobrana, nitko nema da je bere ili kak već...
Hi, hi...

3 tjedna do Valentinova...
Ja ne izlazim z razreda...
Strašno...
Prestrašno...
Kako lejm, e...

* šmrc *

* došel bu pravi kad-tad...
* bla, bla, bla...
* a kad- tad može biti za sto godina...
* pih...

* ja ga hoću sad...

Ne bilo koga...
Njega, kakav on bil!
* blje...

A ja manja od mrvice za njega...
* Mrvica...
* jadni micek...

Deda je opet imal' svoje uobičanjene "Rock me baby" ispade...
E, to morate videti!
Hi, hi, hi...

Sad vas pozdravljam lepo!
Sutreka mi navijajte i celu pažnju na naše rukometaše!
Molim lijepo!

Kizzzzzzzzzzz!

zubo


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(21:54) četvrtak, 24.01.2008.

Naša srca kucaju za vas! Pakleni!

Polufinaleeeeeeeeeeeeeeeeeee!

* weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
* slavi se, slavi...

Najmanje smo četvrti...
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

* uf, ve Francuzi...
* o, nije li tu Omeyer ak se ne varam i naš brat Karabatić?
* je*em im sve!
* buju videli svog boga!

* geografija?
* čista nula...

He, he, he!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

Kiss and tell, baby we're bleeding well...

* napokon gotova s referatom
* ma, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
* veselje!

Sad još geografija...
Nebum gledala tekmu...
Tak' i onak' imam preslabe živce za nju...

* sve su mi ih već spili...
* eh, dečki...

A, da...
Downloadirala sam si Venus Doom od HIM-a...
Prejebeni album...
I love ti, I love it!
Ville ima tako sexy glaaas...
Uf!
Super, cukor!

* sutra bu jebenica...
* he, he, he...

Sam' da preživim tjelesni i geografiju...
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Petak!

* ledeno!

Kizz...

Definitivno mi fali cigareta...
U šta sam se ja to ukopala?
Ay...


zubo

Najhebenija pjesma z Venus Doom...

You had demons to kill within you screaming
With a gun loaded with guilt you opened their eyes

Love preys the living and praises the dead
In the heart of our hearts by death we were wed

Bleed well the soul you're about to sell for passion derranged
Kiss and tell, baby we're bleeding well
Bleed well the heart you're about to fail for reasons insane
Kill and tell, baby we're bleeding well
In hell

'No love lost under her will', I heard you weeping
And on those words a church was built to keep the pain in

If death is the answer to love's mysteries
Then bleed on my darling to the sound of a dream

Bleed well the soul you're about to sell for passion derranged
Kiss and tell, baby we're bleeding well
Bleed well the heart you're about to fail for reasons insane
Kill and tell, baby we're bleeding well
In hell

Bleed well the soul you're about to sell for passion
derranged
Kiss and tell, baby we're bleeding well
Bleed well the heart you're about to fail for reasons insane
Kill and tell, baby we're bleeding well
In hell


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(20:51) srijeda, 23.01.2008.

Another chapter's ending...

* koji sam ja slučaj...
* umjesto da se učim biologiju, geografiju ili pišem referat s psihologije (kojeg bajd vej nisam niti započela, a ima pun qrac toga...) ja pišem sastavke, pišem novi post, ljepim Gerrarda na vrata z ljepilom, pišem gluposti po skripti s biologije (dajem nacrtanim spermićima ime...)...

Kaj se to s menom dešava?
A?

* dala sam si lažnu dobru reputaciju...
* sad ljudi očekuju puno od mene...

A ja sam just a teenage girl...
* zmotana
* sretna
* tužna
* nasmijana
* zaljubljena
* nezaljubljena
* dekoncentrirana na školu...
* koncentrirana na Njega... (da mu skurim čik na faci... pa da vidi ko je pušioničar...)
* izživcirana
* bijesna
* smirena
* povučena
* eksplozivna

* Igor, Budan, Goga... (oke, ovo ignorirajte...)

Pravi emocijski vrtlog/kajgana/jogurt/čevapi/pašteta/sarma/filana paprika/kokoš/naranča/Duvnjak/...
Ko da punkeri imaju svoj skup na kojem entuzijastično planiraju revoluciju! (ovo je bilo totalno namjerno!)

Revolucija!

9 i 15...
Zaštooooooooooooooooooooooo?

Jaj, kak ja volim dok me rukometaši tak' lecaju...
zubo

* ljubavi moe...

Ah...
Idem nekaj napravit...

* bar nekaj...
* psihologiju...
* to je kul!

Folije!!!!!

Isse...


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(17:38) utorak, 22.01.2008.

Hey there star...

* jebemu koji slap/mix/erupcija osjećaja...
* e...

Jebenica...
* volim te, mrzim te...
* lol...

Neda mi se učiti feezeeka...
Sranjiče... (kak' bi rekla bakina sestra purgerica...)

Kad smo već kod Maltara, evo pjesmice od njegove prezimenjakinje...

" Obećani padanju" by Zdenka Maltar

Jutra poezije u mojoj Vlastitoj sobi
posvećena tebi,
jezik kojim pišem
divlja je rijeka koje se bojiš
i čežnja za dodirom,
svemogućom riječju
koja će izbrisati nepostojanje
tebe u meni,
mene u tebi.

Ničim neću dotaknuti zaspale ti vatre
u očima,
ptice stanarice naših urušenih krovova,
prevrtljivice kojima vjetar šapuće
tajne istine
ogrijte tračak titravosti,
nadu da nismo
obećani padanju,
u taktu izmišljenog plesa...


* zadnja četiri stiha - nemam riječi, prejebeni, fantazmatični...


I like them a lot...

Kizz!


&bull|| Komentari ||&bull
(14)

(16:31) ponedjeljak, 21.01.2008.

Don't worry 'bout a thing, just be yourself yeah...

* Bobova filozofija
* treba ju živeti!

Nebu mene niko jebal!

smokin


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(15:46) subota, 19.01.2008.

Why should I care?

Kako stvarno izgleda svijet koji nas okružuje?
(prejebeno...)

Je li banana stvarno žuta, a jagoda crvena?
Ili je samo ljudski organizam tako građen da neke objekte doživljava kao žute, a neke kao crvene?

Doživljavaju li druga živa bića svijet na isti način kao i mi?


* ukratko, referat iz psihologije...


Poz...

Oh, it's what you do to me...


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(23:06) petak, 18.01.2008.

Where did I go wrong? I lost a friend...

* opet čestitke...
* naši su the best...
* hrvatska

Prošo prvi tjedan u školici...
Weeeeeeee...
Još samo puno...

* he, he, he...

Bit' će svašta...
I've got that feeling...
* čonja!

Oh, how I pray to God he hears you...
* jesmo zaglibile...

Kizzzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(22:12) četvrtak, 17.01.2008.

Hej, hej Pakleni u boj! hrvatska

* prvo pohvala našim lepim, kockastim, mišićavim, zgodnim dečecima s dobrim guzama (mislim, ko da gledam... zubo ) na pobjedi protif Poljske
* he, he...

Jesmo vas!

* so long, suckers...
* sad sam se ipak malo preveč zanesla...
* ipak je to tek prva tekma...

Lol!
* (uvijek poludim dok naši lepi, kockasti, mišićavi, zgodni dečeci rukometaši s dobrim guzama igraju... zubo )

Ahhhhhhhh...
Uživancija...

Šalu na stranu...

Dobro igraju...
Mali Zlatkec se dobro snašel u ulozi Džombe i Zrnića, a fala Bogu kaj je Balić okej...
I fala Bogu na Aliloviću...
Još malo pa bu Šola...
Yeah!

* moram napomenuti da mi bude ovo 200. post...
* i još 10 dana do godine kak imam ovaj blog...
* svašta je proživel...
* ( al' fakat pišem idijotarije...)

Čak i jedno zatvaranje...
Znam, zloba sam...

I takoca...
Idem pajkiti...

* budite mi lijepi, pametni i zločesti...

Kizzzz!

Digni glavu, ne daj se, pjevaj pjesme ljubavne...




&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(21:08) ponedjeljak, 14.01.2008.

U sebi molim da me suze ne izdaju i strašno mrzim Romea i Juliju...

* Prljavci polagano počinju obilježavati novu eru...
* he, he...
* da........

Dakle, počelo je mučenje...
Već su nam najavili testove...
Prvi dan...

* nije loše, kaj ne?

Uostalom, ja se brinem zbog tak' glupih, banalnih stvari...
Sam' si tak' trošim živce...
I suze...
Al' bar bum manje pišala...
*lol*

* da.......

Ajd' udri nekaj veselije...
Sutra u grad po poklon za frendicu...
Jeeej, grad...
* (kako uvjerljivo, e...)

I nema mi još iPoda...
Ja sam luda...

* gotovo...
* over...
* glavu sam zgubila...

* damn škola...

Daaaaaaaaaaj, ne smem biti takva...
Užas...

*tuzan*

A mojih dva tjedna odvikavanja ide k vragu...smokinsmokinsmokin

Poz!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(00:40) nedjelja, 13.01.2008.

Surfin' USA...

* prvi školski dan u novoj 2008. godini opasno se približio...
* ljudi, gotovo je...

Nema više...
Šmrc...
* cry

* ali okej...
* nema više cmizdrenja...

Sve je kul...
* je, rajt...

* latinski...
* povijest...
* fizika...
* matematika... (njoj se čak i veselim kaj je najtužnije... Višnjica roka!sretan)
* carica nad caricama- kemija...
* biologija (spoužve, použevi, lignje.......)

* za ovo imam samo JEDNU riječ...
* ajoj!

Nahebali smo, nahebali...

* al'...
* vreme brzo prolazi...
* ili profesori imaju takvu moć da ubrzaju vreme za vreme praznika, a uspore za vreme škole...
* lol...

Ah...
I nijima je žal kaj moraju na posel i trpeti nas djecu nezahvalnu...
* dam im ja decu nezahvalnu po cenzuri...

Al' (preveč ima ali u ovom postu...) okrenimo to na igru...
Živimo život na Coca-Cola strani života...
Upotrebljavajmo WC-NET za čistoću naših septičkih jama...
I tako dalje, i tako dalje...

No, ugl...

* uživajte u školici koja vas nestrpljivo čeka*

Smajl!

smijeh



Ajmo čag'ca!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(00:48) četvrtak, 10.01.2008.

Why don't you and I...

* prvo bi se htela ispričati Mašici na situaciji od jučer...
* ispovraćala sam dušu nakon kaj sam te nazvala...
* dead
* zbilja sam mislila da bu mi bolje...
* sorry, sorry...

Zahvala frendu na mjuzi...
Po prvi put nakon duuuugo vremena nemam niti jednu pjesmu Monkeysa na iPodu...
Baš mi je trebala promjena...
zubo

* još malo pa školica...
* 4 daneka...
* kul...

Pozdrav!

smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(13:02) ponedjeljak, 07.01.2008.

Fuck this hurts, I won't lie...

* the new post...

Nisam spavala 21 sat...
Rekord...
Još malo pa bu jedan dan...

* jupiiii...
* je, rajt...

Praznici su na samom vrhuncu...
* ou, jea...

* danas je bilo idealno provedeno jutro...
* "izležavanje" in the best kafiću na celom svetu...
* skoro dva sata...
* fabulozno...

Sad me Sara tera spat...
A ja nebrem...
I znam da bum grozno zgledala...
Iliti ko, kak bi moja bakica draga rekla, smrt na dopustu...
Kaj i jesam...
* hi, hi, hi...
* nema uopće veze...

* issek...
* lol

Idem sad jer čaj i kava čudnovato djeluju na moj probavni sustav...
* he, he, he...

Pozdravlja vas vaš neispavano čudo...
Kiiiiiiiiizzzzzzzzz!

=*


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(00:54) subota, 05.01.2008.

Bop to the top...

* najbolji dio High School Musical-a
* Sharpay roka!



Kiiiiiiz!
wink


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(23:58) srijeda, 02.01.2008.

Little know it all...

* evo, mene...
* nakon jednog dana potpunog ne micanja iz kreveta...
* velim vam...
* doslovno...
* kaj možeš kad su bili dobri, dobri filmovi i serije...
* zbudila sam se v dva...
* deset minut skijaški skokovi...
* pa High School Musical...
* cerekcerekcerekcerekcerekcerek
* pa Potterko na RTL-u...
* pa Rotterovi
* i onda šećer na kraju: Vesper Lynd, pardon James Bond...
* deaddeadcerekdeaddeadcerekdeaddeadzujofino

I onda sam od glavobolje jedva zaspala...
Vredilo je...

A Nova...
Wohooooooooooo...
Bila je super, super, super...
Vatrometi su ove bili fenomenalni...

* svaka čast susedima...
* potrudili su se...

* naše lude muve tj. mahniti bumbari ili kak već su bili isto kul, nemreš reć...
* i kak petarda pukne dok ju deneš v sneg...

Ah, kaj nas zabavlja...

* i ove godine, dobar šampanjac...
* looooooooooooool!

Ugl, bilo je super...
Ja bi još jempuuuuuuuuuuut...

* Isse...
* 2008.

Već...

* ove godine bum već počela ić' u treći srednje...
* nevjerojatno kak idu godine...
* wink

Kiiiizzzzzzzzzz!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.