(20:41) petak, 30.11.2007.

Coz' I'm a Topshop princess and a indie-rock star too...

Oi!

Skužila sam jednu stvar.

* shopping me ispunjava...
* osjećam se sretno...
* no, osjećam se sretno i zbog puno stvari...
* khm, da...

Zatim...

* dobila sam neki sirup... (biljna baza!)
* tablete više ne pijem...
* labello od jagode... (weeeee!!)

* za Božić žicam starog za bubnjeve ili gitaru...
* došla bum mu tam ako mi nekaj od toga ne nabavi...

* sad smišljam kak spiskati prostalih cenzura kuna...
* fond za maturalac (da, da... već se štedi!)
* fond za starke
* fond za tooooooo cute skechersice...
* lacosticu...


Zvučim sponzorušasto...
Za promjenu, I like it...

Yeah!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(20:42) srijeda, 28.11.2007.

Everything's better now. You know, pink is pinker and blue is bluer.. Even my favourite food taste yummier! (preciznie, sendvič...) rofl

4 Allegra...

I was (naglašavam WAS):
* a little bit sad...
* a little bit worried...
* a little bit hurt...
* a little bit confused...
* a little bit angry...
* a little bit of everything...

Sad je sve okej...

Umv, razgovarala sam s mamom, razmislila o Goginom referatu, djevojčicama koje su se ubile, fenomenalnim trenutcima na zboru, fenomenalnim trenutcima općenito...

I shvatila da sam na trenutak zaboravila veseliti se malim stvarima...

To se više neće dogoditi...

Sreća je put, ne odredište...
Ponekad je taj put strm i trebaš se penjati (ili silaziti), a za to ti treba više energije (kinetičke, potencijalne, itd.)...
Ponekad je taj put pun zavoja i trebaš više paziti...
A ponekad je taj put ravan...
Bez ikakvih zavoja, strmina...


Ali...

Ka nije dosadno dok se celo vreme pelaš ravno?
Treba neka prepreka...
Da ti začini vožnju...

Odsad na to tak gledam...
Ovaj gore ima plan za sve!


Yeah!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(5)

Goodbye my friend...

Nikad nisam bila neka dubokoumna osoba. Nikad nisam dublje ulazila u neko razmišljanje o osjećajima, prijateljstvu, ljubavi, bilo čemu...

Jer bi se izgubila...
I još se uvijek gubim u svojoj okolini...

* kad sam tužna, sve što MENI treba je zagrljaj
* ponekad ga niti ne dobijem
* samo hrpu pitanja na koja u tom trenutku ne znam odgovore jer sve kaj mi treba je taj zagrljaj
* koji mi znači puno više od riječi

*vjerujte mi*

Okej, to sam letala out iz sebe...
Kaj je bilo zanimljivo in da school?
Zbor na kojem nismo imali pojma...
Smeh, smeh, smeh...
I fizika...
Na kojoj bumo uskoro počeli krunicu moleti...
Lol...
17 days to prazniciiiiiiiiiii!
Jedna strana mene jedva čeka praznike, a druga...
Druga se grčevito drži za hodnike škole...
Jer zna...

Poz!

sretan


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(21:51) utorak, 27.11.2007.

I've got to breathe, I can't keep going under!

Oke...
U ova dva sata svašta se može saznati i dogoditi...
Ne znam da l' da se plačem ili smijem...
Tragikomedija...
Velim vam...
Isse...
Tol'ko toga u mojoj glavi!
Kladim se u besanu noć...

Poz!


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

How could I have burned paradise? How could I - you were never mine...

Laganini pišem zadaću iz matematike...
Tempo zadatak-odmor-zadatak-odmor...
Nikad tak nem završila...
Al' bolje polagano nego se žuriti...
Da, pogotovo kad je skoro osam...

Jučer sam bila na predstavi in da kazalište...
Medeja...
Fenomenalna predstava...
Svaka čast zagrebačkim klasičarima...
Fakat...

Pouka:
Ženski um je zeznuta stvar...
Bolje se ne zezati s nama!

Da, da...

Poz!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(17:04) nedjelja, 25.11.2007.

I lost my heart, I buried it too deep...

Jučer sam srela starog frenda...
Nebrem opisati kol'ko mi fali...
Kol'ko mi fale stara vremena s njim...
Bili smo isti Lucas i Haley...
Iz dana u dan žalim kaj se sve to pretvorilo u prošlo vrijeme...
Viđamo se tek kad slučajno naletimo jedan na drugoga...
A čujemo...
Hm...
To nije isto...
Osjeća se neka distanca...
Mrzim to...

I miss you...
Very, very much...

tuzan


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(19:56) četvrtak, 22.11.2007.

Please don't stop the music! hrvatskaparty

Uuuuuu, I'm very happy...
Dodica i ja smo napravile hella good prezentaciju...
I tak smo ponosne na nju...
cerek
Yeah!
A jesmo jučer Engleze...
hrvatska
Naši dečki su fenomenalni...
hrvatska
Svaka im čast...
party
Deda i ja smo feštali...
Jebenica...
Joj...
Moram se pohvaliti...
Nije kulja iz biologije kak sam najavljivala...
Dvojka je!
Najbolja mi je profka...
Je, profka, slavim!
partysmokin
A iz fizike je pala petarda...
Da, da...
Sve sam imala točno...
He, he, he...
naughty
I sutra je petak...
Ma divotica!
Ajmo, čag'ca!
zubocoolnaughtypartysmijehfinozujo



Freaknula za ovo pesmom...
It's kinda catchy...

Yeah!

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(20:56) srijeda, 21.11.2007.

Take me in and then push me out...

Evo, iskorištavam trenutak da, dok moji šize, pizde, mole oko RTL-a jer nam je riža na njemu, napišem postek...
Tekma, tekma, tekmica...
Baš me zanima...
Bilić, Bilić...
Lol!
Sutra je četvrtak...
Kulja iz biologije...
Rezultat petminutnog iz fizike...
Nadam se najmanje trojci...
Kod njega je sve moguće...
Yeah!
Zbor...
Fenomenalno...
I like it...
A sad...
Zaronimo u Wembley...
Yeah, baby!
naughty



&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(15:06) utorak, 20.11.2007.

And all the roads we have to walk are blindin'...

Wonderwall...
Mogla bi pisati o toj pjesmi milijun redaka...
Tol'ko mi znači...
U, danas sam dobila 5 iz hrvatskog iz "Jur nijedan na svit Gila"...
sretan
Pisali smo i talijanski...
Laganini...
I još 23 radna dana do kraja polugodišta...
Isse, can't wait da se odmorim!
Bar malo...
Sutra...
Hm, da...
Sutra bu kaj bu sutra, ne?
E, Dudu, Dudu...
Jadan ti ako zabiješ englezima (se to piše velkim ili malim? nikad to nisam znala... sramota...)...
Sad si idem napravit sendvič...
I čitat Pottera...
Again...
Yeah!
wink

PoOz!

P.S. Isse, Oz...


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(13:59) ponedjeljak, 19.11.2007.

To be real, it doesn't matter anyway...

Neam neke posebne inspiracije za post...
...
Jučer sam gledala Domino day...
Nisu uspeli zrušiti rekord...
A baš mi je bilo žal...
tuzan
Jedva čekam drugi Domino day...
Uživam gledati domine kak se ruše...
Tako, tako kul!
Yeah!
wink
Sad iščekujem sredu...
Engleska- Hrvatska...
Nadam se da bu Engleska prošla...
Držim im fige...
Stevanka...
...
I da, dobila sam petardu z kemije...
Lol, lol, lol, lol, lol...
rofl

Kizz...

Koja jada od posta...


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(23:30) nedjelja, 11.11.2007.

Feel the rain on your skin...

Oi!

Ovaj vikend je zbilja prohujao s vihorom...
Sve kaj delam je spim, jedem i čitam...
Jaaaj, kak je Potter dobar...
504. stranica rula!smijehcerekcerekcerek
Sviiit!cerek
Zaljubila sam se u tu knjigu...cerekcerekcerekcerekcerekcerek
Baš se uživim u sav taj svet...
I onda mi se posle čini ko da sam zbilja tam bila...
Jednostavno čarobno...
I luv it very, very, very, very, very much!
*yeah*
Evo, počinje novi radni tjedan...
Ne znam da l' da se smijem il' plačem...
Lol...
Al' rađe biram ovo prvo...
Tak' je sve lakše...
*yeah*

Pozdravljam vas puno!

*sexy*

wink


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(21:55) četvrtak, 08.11.2007.

I'll shine up my old brown shoes, I put on a brand new shirt...

Stihovi pesmice koja me proganja celi dan...yes
Svit...smijeh
Slušam Lohanicu...party
Lol...smijeh
Svit...smijeh
Kaj je to?nut
To mora da je ljubaf...nut
To mora da je ljubaf...nut
Korni...belj
Jeej!dead
*happy*smijeh
*happy*smijeh
*happy*smijeh

P.S. Go with the flow... Yeah!wink

Luv ya all!

‹3



wink


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(22:13) utorak, 06.11.2007.

That's the way, aha-aha, I like it, aha-aha! naughty

Livač vodi pet-nula!smijeh
Ou jea, baby!smijehsmijehsmijeh

Kak sam lepo pajkila danas...yes
I prepajkila sve kaj se nije lepog desilo...yes

A ono lepo si ostavljam...partyfino
Weeeeeeeeeeeee!smijehzubo


Evo, kratki postić jer je već kasnićko pa idem u krpice...yes
Pozdravljam vas sve!mah


Mah-mah!mah

smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(20:11) ponedjeljak, 05.11.2007.

Yeah, but I'll still take you home... ‹3

Hm...dead
Otkud da počnem?dead
Može od prvog sata u školi...dead
Pepa, u prvu klupu, pišeš test iz latinskog...eek

Ma neeeeeeeeee...nut
Da, da, izvoli u prvu klupu...eek
I tako ja ponizno sjedoh u prvu klupu...yes
Dobih test...cool

Blijedo ga pogledah...eek
Rekoh: "Prfesorice, ja vam to niš ne znam..."yes
I tak' celi sat potrošila na zujanje okolo...zujo
Umjesto da pišem sastavak...burninmad

Bijač...zubo
Drugi sat...zubo
Aaaaaa, matematika...smijeh
Laganini...smijeh

Mislim da sve znam...smijeh
Šest sati učenja se isplatilo...smijeh
Je, rajt...rofl
Dobim test...rofl
Opet bledo pogledam...eek

Okej, nekaj znam...yes
Rešim kaj znam...yes
Netočno...burninmad
Blah...headbang

Kemija...nut
Htela me pitat, al' ne bi išlo...nono
Zvlekla sam se na latinski i matku...smokin
"Ah, bar neka korist", pomislim si...party
Na kraju sam čak i nekaj skužila...yes

Mr=Ar+Ar- molekulafino
M=g/molnjami
Jebenica...zubocoolsmijeh
Pa opet latinski...headbang
Fala Bogu, ženska je pitala...smokinparty

I tak...lud
Živim za odmore, vikende, praznike i malo slobodnog vremena...zujonut
Ali kaj je najgore, lepo mi je i uživam...yespartysmokincerek
Jep...yes

Weirdo...nut
Totalni...belj
Yeah!zubo
Jebenica... partysmokinyes
Otkud mi to?eek
Lol!rofl


Pozdrav, ppls!mah

Alex rula!cereknaughtycereknaughtycereknaughtycereknaughty


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(21:12) petak, 02.11.2007.

Kimi ili Luvis? Lol! rofldeadnutsmijehludzujo

Opet su me strgale...
Lol...

Danas je na repertoaru (il' kak se već to piše) bila večer ili-ili pitanja...
Da poludiš...

Nikad se nisam nasmijala tol'ko kol'ko u ove dve večeri...
E, ludilo...

I tak...
Sad idem jest', pit' i čitat' The Book (ilivam HP & Darovi Smrti)...

Zato vas pozdravljam...
Budite mi zločesti, pametni i zgodni...


Mah-mah!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ili Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rofl

Luv ya all! <3


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

Hey baby, hey baby, hey! Don't be lonely, micek... cereknutbeljlud

Gle, pa ja sam to budna prije 12...smijeh
Moram se pohvalit', zbudila sam se u pol deset...yes
Aha, aha, aha!yes
Toplo se nadam da se kiša nebu zlijala...dead
Nemoj se zlijati!blabla
Bar ne od oko 15 do 3 pa sve do 4 i 15...yes
Onda možeš...smijeh
Da...zubo
Ili niti onda ne...nutzujodead
Ugl, nemoj se zlijati...dead
Tak' je...rofldead


Pozdravček zasad...mah


Čak se i razvedrilo...
Weeeeeeeeeeeeee...
A u gradu...
Nigde nikog...
Da bi reč rekel...


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(17:27) četvrtak, 01.11.2007.

I wanna rock his body...naughtyfinosmokinYeah!

Hm, kaj da pametnog napišem?dead
Nema takvog...rofl

Nema, nema...smokin
Osim da se klanjam našem caru...yes

Dudu...zubo
Svaka ti čast...yes

Yeah, micek!cool
That's the way, aha, aha, I like it...naughtynutroflzubo

No, nevermind...roflroflrofl
nut


Poz!



Lol... Good old days...rofl


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

But trying to regain your trust was harder than it seemed...

Smrt je samo promjena svjetova, kao što prijatelji prelaze preko mora, zauvijek boraveći jedni u drugima. Jer oni koji su ljubavlju i životom prisutni jedni za druge, zasigurno uvijek ostaju skupa. U božanskom se zrcalu gledaju oči u oči, a njihov razgovor odiše slobodom, kao i čistoćom. Eto kako nam prijatelji pružaju utjehu: oni možda umiru, ali njihovo prijateljstvo i njihova prisutnost ipak su, u njaplemenitijem smislu, besmrtni.

by: William Penn, "More fruits of solitude"


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.