(12:24) nedjelja, 29.07.2007.

Pingo je kul...



Legenda od pingvina...
Zna dobro čagat'... smijeh


Pozdrav!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(00:04) subota, 28.07.2007.

Ovaj film obara s nogu...



That movie made me cry like a little baby...
Tak' lepi, lepi film...

Poz!


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(22:20) četvrtak, 26.07.2007.

Imaj na umu samo jednom se živi!

Spent the last 2 years getting to what’s real
And now I can see so clear
I hope you feel just like I feel
I found some kind of fairytale...


smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Poz!smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(23:56) ponedjeljak, 23.07.2007.

Big girls don't cry...



Nice words...

Poz!smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(14:45) petak, 20.07.2007.

I love him because he moves in his own way... Get better soon, Luke...



Poz!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(21:41) četvrtak, 19.07.2007.

Život je bolest koja se prenosi sexom... rofl


Pingu rocks! party
Nook, nook!

Pozdrav! smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(21:37) srijeda, 18.07.2007.

I seek the truth, we set apart... Second glance, a second chance...



Napokon je netko ponosan na mene nakon dugog vremena...
Trebalo mi je to da mi netko kaže...
Mojoj sreći sad nema kraja... smijeh

Pozdrav!


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(23:19) utorak, 17.07.2007.

What can I say? I miss your eyes... Nothing more... smijeh

Ajme šta je vruće...
Tak' treba...
Bolje da se kuhamo i pečemo nego da nam oblaci i kiša vise za vratom...
Malo da dobimo boju...
He, he, he...

Oddo ja sad, pa vas pozdravljam!



&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(17:16) nedjelja, 15.07.2007.

Livin' la vida loca... ludroflpartynaughty


Opak spot... naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty

Pozdrav svima!


&bull|| Komentari ||&bull
(9)

(19:34) petak, 13.07.2007.

Petak 13.... Je, rajt! rofl

I Bog se grohotom nasmije... rofl

P.S. Koji su to komadi... Uf...cereknaughtycereknaughtycereknaughty


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you...


I might never reach you...

Poz!


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(22:15) ponedjeljak, 09.07.2007.

There's always a brand new day... smijeh

Tipkovnica mi je proradila...smijeh
Jeeeej...smijeh
Celo vreme zeza (ajde da se baš i ne izrazim ružnowink...)...
Moram nabaviti novu...yes
Ali ova je tak' kul...cool
Ima kul tipke koje se čuju...yes
Moja opsesija...yes
Tipkovnica nije tipkovnica ako se tipke uopće ne čuju...yes
No, dosta o tipkovnicama...
I nije to neka tema za post...
Ili je?
Whatever...
U, "Zakon i red" bu skoro...
Idem ja onda polagano...

P"Oz"drav! smijeh


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(14:42) nedjelja, 08.07.2007.

Wanna know who you are... smijeh

Ovo mi je jubilarni 100-ti post...
Jupi...
Ovaj blog imam od 28.01.2007. godine...
Malo manje od 6 mjeseci...
Prošel je sve...
Moje svakakve faze i fazice...
Čak i jedno zatvaranje... yes
Nažalost...
No sad je kul... yes
Volim svoj blogek... smijeh
Danas je nedjelja...
Mirno ko i uvijek...
Nedjelje su mi nekak bezveze...
Pogotovo dok doma čamim sama čekajući...
Prespavala sam izbivanje mojih dok su bili u Zagrebu...
Zbudim se, a ono oni već doma...
Nisam išla na misu...
Da se ja još sama petljam s ključanicama...
Nema šanse...nonosmijeh
Oddo ja sad nešto da korisnog radim...
Znam!
Gledat' Formulu...
Kak' je to korisno... deadsmijeh

Poz svima!


&bull|| Komentari ||&bull
(7)

(13:33) subota, 07.07.2007.

Fever sure has got me good... smijeh

Nakon jučerašnjeg 2 i pol sata smijanja i 15 sati spavanja (bez buđenja po noći!!! smijeh) se zbilja osjećam preporođeno...yes
Ali onda dođeš u kupaonu i saznaš da te posijetila teta iz "Donjeg doma"...wink
No, ništa mi neće ovi dan pokvarit...smokin
07.07.2007.g.
"Moj" dan...
Može se to reći jer je baš onak' i po mojoj mjeri...naughty
Tri sedmice...yes
Sunčano je i nema oblačka u radijusu od dosta metara/kilometara...smijeh
Toplo je, ali ne baš prevruće da padaš dole od Vručine...smijeh
Bačen je party... party
Lepo, nema kaj...smokin

I nikom nije lepše nek' je nam,
samo da je tako svaki dan... smijeh


Pozdrav!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(22:32) četvrtak, 05.07.2007.

Who knows what could happen, do what you do just keep on laughing... rofl

So you go and make it happen
Do your best
Just keep on laughing
I'm telling you
There's always a brand new day

Danas sam se skoro usrala od straha...
Grmljavina...
Moj najveći strah...
Brrrrrrr...
Mrzim ih iz dna duše...
Te pozitivno i negativno nabijene oblake...
Ali je zato ovak bilo za krepat'...
Ko i jučer...
To se jednostavno treba snimati... rofl
Klizaljke po cesti... rofl

Pozdrav!


&bull|| Komentari ||&bull
(4)

(12:43) srijeda, 04.07.2007.

Liverpool supporters we're a happy band... smijeh

Napokon je definitivno potvrđeno...
Fernando Jose Torres Sanz je stigao in da Liverpool...
Nosil bude dres s brojem 9...
Isto ko i Duduek...
Baš kul...
Jedino kaj nije kul je ova kiša...
Fuj...
No sve je to za ljude...
Bar blize nebudu trebale zaljevati, zalijevati, zalevati, zalivati...(birajte si sami kaj vam paše...smijeh)
Malo sam i umorna...
Fakat imam lude susede koji počnu KOSITI u pola osam ujutro... nono
Ldfjierpoisnbgvnhztriupewvgioera...

Ajd' pozdrav sad... Idem jest... smijeh


Image Hosted by ImageShack.us


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(22:18) ponedjeljak, 02.07.2007.

Shake it up, shake it up, there you go! O-o yassou Nofke... rofl

Dakle...
Napokon se pojavilo ono moje pravo ljetno raspoloženje...
Di bi svakog tko prođe zagrlila...
Ljeto je, a u meni nemir
Od sreće bi zagrlila svemir...
Znam da sam sad malo sebična...
Ali I'm happy... smijeh


I never really knew that he can move like this
He makes a woman want to speak Spanish...
Oh, baby when you play tennis like that
You make a woman go mad...
Hey boy, I can see your body moving
And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you playing
And when you walk up on the tennis court
Nobody cannot ignore the way you move your body, boy
And everything so unexpected - the way you right and left it
So you can keep on shaking it...naughty


Zna se koga ovo ide... naughty

Pozdravi!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

Ljeto velikih transfera...

Probudim se ja tj. siđem dolje i deda me dočeka s novostima...
Eduardo 4 godine u Arsenalu...
Prva reakcija: "O moj Bože, o moj Bože..." i trči do kompa...
Valjda me zajebava, kak me jedamput zeznul da u Dinamo dolazi Petrić...
Otvorim ti ja t- portal, a tamo sjaji ta vijest...
Ono, bode (miller) u oči ko Kovač naughty...
Druga reakcija: "Joj, kak ga ga volim. Joj, kak mi je drago kaj ide u Arsenal. Joj, to je veliki klub i još se bude dobro izgradil za repku, a onda samo europski prvaci!"
Javim frendici koja navija za Arsenal.
Ona zna...
Sjednem opet za komp...
Pogledam u njegovu sliku.
Treća reakcija: "A kak bu sad jadni Dinamo... Nema im najboljeg strijelca... Ko je sad ostal Tadić? Vuga? Stari Šokota??? Ko bu dal' golove? Hajduk bude prvak ove godine!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..."
Krenem na Arsenalovu stranicu za svaki slučaj da provjerim...
Da, istina je...
Četvrta reakcija opet izljev ljubavi: "Arsenal je tak lepi i dobar klub! Sad bu ima Eduardo lepo pomogel kad im je Henry otišel. Isuse Bože, zamisli si da je otišel u Čelzi..." i onda se zmrznem na mjestu.
Krenem da vidim što pak piše na Dinamovoj stranici.
Peta rekacija: "O moj Bože, pa to oni imaju nove dresove. Kak Lončarić zgleda dobro u njemu... A tek Jertec... Joj, vidi Pokija... Guza naša... Kak su svi kjut..."
I uopće zaboravim na transfer....
Dobro, baš i ne...
Ali si zamislim kak bude Eduardo dobro zgledal uz Cesca i Persića...
Komadi...
Šesta rekcija: "Mmmmmmmmmmmmmmmm... Dobra, dobra..."
Sjetim se Liverpoola.
Sedma reakcija: "Kak bu to sad funkcioniralo. 100 posto bu zabil gol Liverpoolu kad- tad... Gamad jedna Mamićevska... Mamić peder... Mama mu je emač na biciklu!"
A dobro...
Svako zlo za neko dobro...
Bar bude sad Dinamo videl kak bude išlo bez Dudua...
Na muci se poznaju junaci...
A i plava krv se nikad ne predaje kak bi rekla jedna moja frendica...
Sve u svemu ovaj dan je počeo bombastično.
Osma reakcija: "Isuse Bože, pa danas je Tree Hill" i doživim blackout od sreće...
Vidim da sam se raspisala, pa bi bilo v redu da se dojde do kraja...

"O, Isuse na nebesu
daj pomozi plavom dresu."


Pozdrav svima...

P.S. Još bum saznala da Gerrard ide u Čelzi, a Ronaldinho u Bešiktaš! zujo


&bull|| Komentari ||&bull
(3)

(18:31) nedjelja, 01.07.2007.

I'm getting wise and I'm feeling so bohemian like you... naughty

Divotice li... rofl
Ukućani su mi opet nekam kidnuli i sama sam doma... smokin
Muzikica trešti... yes
Sunce piči, ja roštiljam! rofl
He, he, he... naughty



Enjoy, ppls! zujo



&bull|| Komentari ||&bull
(0)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.