(21:09) utorak, 29.05.2007.

Omg... Tyson je puko ko kokca...



P.S. Zbilja se nadam da nisam ništ krivo rekla... Ili napravila...

Pozdrav...


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(21:11) nedjelja, 27.05.2007.

Don't call me funny bunny, I'll blow your mind and body...

I tak...
Proš'o još jedan vikend...
Sad ovaj slijede nacionalni...
Kul...
Nema škole tak' da visimo u gradu...
Jeeeeeeeeeeeeeeej... SmileyCentral.com
Kol'ko nam vrijeme dopusti...
I satno i atmosfersko...
Oke...
Postoji to?
He, he, he...smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Pozdrav svima!SmileyCentral.com


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(19:43) petak, 25.05.2007.

3 weeks...



Genijalni stihovi... smijeh
A Brandon tu izgleda.....sssssssssssssssssssssssss...
Jako dobro...

Pozdrav!


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(21:19) utorak, 22.05.2007.

Klin se klinom izbija... I Bog se grohotom nasmije...

Ha, ha, ha...
Šalim se...
Raspalila sam "Horny" u garaži tak' da se celo naselje treslo...
Bilo je kul...
I tak...
Sad se nadam da ova poslovica gore vrijedi i da me gležnjevi više ne budu boljeli...
Evo spotić...
Ne pitajte me zakaj, otkud, s kim, s čim...
Hje, hje, hje...smijeh



Pozdrav i sretno svima!


&bull|| Komentari ||&bull
(0)

(21:12) ponedjeljak, 21.05.2007.

Could it be that everything goes around by chance?

Bravo za mene...
Spotrla sam si potkoljenicu... (jednačenje po zvučnosti: pod-koljenica - potkoljenica...smijeh)
Dobro, malo je grubo rečeno ovo gore...
Ali ipak...
Šepam ko doktor House...
I boli...
Jaj, zbilja sam nespretna osoba...
No, da ne bi sve bilo svijetlo sivo...
Skakala sam 9 minuta bez prestanka...SmileyCentral.com
I skužila sam da je najbolja pjesma za preskakanje preko štrika "She moves in her own way"...
Baš je kul...
No, mislim da bi mogla ipak malo smanjiti, pošto mi je sad desna noga malo in da defekt...
Al' nedam se ja...
Skakala bum i imala kul ocjenu iz tjelesnog makar si sve kosti polomila...
I sve mišiće rastrgala (oke... ovo je zvučalo bolesno... ne prljavo... bolesno... doslovno...)...
Završila budem kad tad u Vrapču...
Garant... SmileyCentral.com (kako mi je smešan ovaj smajlić... kaj nije?)
He...
Ajd' ljudovi...
Veliki pozdrav...
Držite se još ova 4 tjedna...
Napišite kul nacionalne ako ih netko ima...
Popravite ocjene i tak...
A ostalima koje ovo ne ide...
Samo naprijed...

Poz!party


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(19:20) nedjelja, 20.05.2007.

Nek' mi sve lepo ode u kurac...

Pozdrav, ljudi... party


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(15:56) četvrtak, 17.05.2007.

Kul...


Freemasonsi su kul... wink

Joj, sutra petak...
Jedva čekam...
Mea Culpa...
Kupovanje poklona... wink
Trening...
Novke...
cerek...

Pozdrav!


&bull|| Komentari ||&bull
(2)

(14:59) nedjelja, 13.05.2007.

And I'm feeling so bohemian liq u!



Još jedan od boljih mash upova...
Kul...
Tj. fornato... (moram se odviknuti od te riječi...)smijeh

Pozdrav svima!


&bull|| Komentari ||&bull
(8)

(19:49) četvrtak, 10.05.2007.

Little by little you have to live it all in all your life ...

Kul stih...
Čovječe, tu mi baka kuha čaj i sad cijelo prizemlje miriši po tropskom voću koje me podsjetilo na ljeto...
I vani je dan!
Do pola devet...
Mislila sam da se to nikad ne bude opet ponovilo...
Ali pojavilo se...
Dokaz da vrijeme ide...
Da život ide dalje...
Omogućujući nam druge šanse svakog dana...
Da bude bolje...
I biti će bolje...
I sretna sam zbog toga!
Veoma sretna!

Pozdrav svima!




&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(19:58) ponedjeljak, 07.05.2007.

Ništ' pametnog... Ilivam još jedan od mnogih napadaja sile... Sila... Hje...

Rimska književnost razvija se na području rimske države ( a gde drugde? U Zanzibaru?) tj. na području Rimskog Carstva.
Jezik je latinski, a kujturno ( to sam namjerno napisala...) i političko središte je grad Rim, osnovan u 8. st. pr. Kr. iliti točnije 21.04. 753. g. pr. Kr.
Rimska književnost započinje prevođenjem djela grčke književnosti ( al' su bili originalni...), a previ prevoditelj bio je Grk Lucije Livije Andronik. Prevodio je Odiseju ( ne da je prevodil Odiseju ko osobi, nego... mah... kaj se ja trudim?) i komedije.
Rimska knj. se dijeli na nekoliko razdoblja kao što su doba Republike iliti Augustovo (zlatno!) doba.
Najveća dostignuća rimski pisci ostvarili su u djelima pisanim stihovima.
Njegovali su lirsko i epsko pjesništvo te komediju, ali su poznavali i romane.
Njpoznatiji primjeri su: "Zlatni magarac" (???) napisan by Apulej ( k'o Minea...) i "Satire" by Arbitej ( ovo ime me podsjeća na arbitražu...)
Najzbačajnija imena rimske književnosti ili kako ću si nazvati buduće sinove:
komediograf Tit Makcije Plaut
lirski pjesnici: Gaj Valerije Katul, Kvint Horacije Flak, Albije Tibul, Publije Ovidije Nazon ( ne, Nazor... NAzon...)
epski pjesnik Publije Vergilije Maron ( je, Maroon 5... svaka im čast...)
epigramist ( postoji to?) Marko Valerije Marcijal

To je sve od mene za danas... Osjećam se k'o ranjeni vojnik... I ovaj napadaj možete zahvaliti dobroj, staroj, gospođici Mengi...

Đenja!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(16:15) nedjelja, 06.05.2007.

Ova pjesma je savršenstvo!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

(14:45) utorak, 01.05.2007.

Došao taj dan...

Liverpool - Chelsea...
Odlučna utakmica između dva diva engleskog Premiershipa...
Između dva stratega...
Beniteza i Mourinha...
Tko će proći u finale Lige prvaka?
Saznajte danas...
Samo na HRT2 televiziji...
Buahahaha...


P.S. Ajme majko moja...

Pozdrav!


&bull|| Komentari ||&bull
(1)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (10)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (12)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (24)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

0n or 0ff

.x.xXx.x.



Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your drama
With the touch of your hand
I want you leathe-studded kiss in the sand
And I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance


Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
Love-love-love
I want your love

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my room
When your baby is sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
Love-love-love
I want your love

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad
B-B-Bad and bad

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance

Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy
Work-work fashion baby
Work it
move that bitch crazy

I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Said I want your love
And I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your loving
All your love is revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh!
Oh-oh-oooh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Oo-la-la!
Want your bad romance.