It's time for challenge - What I want....I will get! - Blog.hr

nedjelja, 21.10.2007.

It's time for challenge

Zahvaljujući Yellow koja mi je u komentarima dala savjet koji je njoj pomogao u skidanju centimetara,odlučila sam se i ja dati u izazov. Evo vam citat komentara:

Yellow
"e ovo će ti sigurno pomoći....ovako kad budeš išla rolati, zamotaj si oko guzice onu prozirnu foliju što si stara koristi u kuhinji i ajde se rolati nekih sat vremena...al nemoj nikako stati....rolaj se do iznemoglosti.....viruj mi, tako sam ja radila tjedan dana...i izgubila 4-5 cm.....eto to ti je moj savjet....kissach.."

4-5 cm taman meni treba! Evo što sam ja učinila danas; Pošto mi je malo hladno za rolanje,a i nemam baš ideje gdje bi to mogla po gradu a da me ne pokupi kamion,odlučila sam cijelu vježbu napraviti u svojoj sobi!

Što je potrebno:
1.Prozirna folija za hranu (5kn u svom dućanima)
2.selotejp
3.sat vremena samo za sebe(recite drugima da vam ne ulaze u sobu tih sat vremena,ne zovu vas itd...)
3.iPod
4.Boca vode
5.VOLJA-najvažnije! Ako nemate to,zaboravite na vježbu!

Kada prikupite sve potrebno,onda slijedite ove korake:
1.Omotajte foliju oko dupeta i to nekoliko puta,te učvrstite selotejpom.Preporučljivo je imati neke široke hlače od trenirke,da vam ne bi micale foliju
2.Razgibavajte se nekih 5-10 min. Nemojte to preskočiti,to je vrlo važan dio svega,mogao bi vas uloviti muskulfiber već u prve tri minute vježbe i onda ništa.....
3.Imajte svoju playlistu s glazbom za vježbanje.Neka to bude nešto brzo,energično,nešto što potiče na kretanje
(osim ako vas Stairway to Heaven motivira na trčanje,u tom slučaju,svaka čast wink )
Moja osobna preporuka bilo bi nešto poput You could be mine(Guns'n'Roses), Hit that(Offspring),Sympathy for the devil(I Gunsi i Stonesi), Drop the pressure (Mylo),Heat dies down(Kaiser Chiefs)......
4.Vježba ne može biti jednostavnija : trčanje na mjestu! Da,dobro ste čule. Stavite neke dobre tenisice ili što već i samo sat vremena trčite na mjestu.Kada osjetite užasan umor,nemojte stati jer će vam pozliti,nego hodajte 2 min po sobi,hodniku itd. Popijte gutljaj vode,ali ne puno jer bi vam od skakutanja moglo isto pozliti.
5.Vodite računa o vremenu.Ne mora sve trajati točno u sekundu,ali neka ne bude npr, počeli ste u 17,vježbale 20 trčkarale 20 min a do 18 gledale TV nono
6. Razgibavanje se ne računa u tih sat vremena vježbe

Neću lagati,teško je,ali isplati se!

Kad sam završila s vježbom,bila sam sva mokra od znoja,folija je skoro sama opala od sebe,a gaće su mi bile isto skroz mokre.

Vidjet ćemo kakvi će rezultati biti za tjedan dana. Dakle,provodit ću ovu vježbu svaki dan,cijeli tjedan i neću se mjerit u međuvremenu.
Danas su mi bokovi 95
Sljedeće mjerenje je sljedeću nedjelju i ja se nadam da će biti neki rezultati

No to ne znači da se nakon vježbe možete odmah prežderavati. Valja provoditi i dijetu i još kretanja.
Pijte zeleni čaj jer on pročišćava,puno vode. Ako vas uhvati iznenadna glad,pojedite jabuku ili mandarinu. Izbjegavajte kruh,krumpir,slatko,banane,grožđe,kikiriki,pistacio itd.
Ako se dvojite između stepenica i lifta,uzmite stepenice. Hodajte 1 do 2 stanice umjesto da se vozite tramvajem.
Dignite se nekih 10 min ranije i vježbajte na prazan želudac jer to ubrzava metabolizam.
Nemojte markat tjelesni zubo

Do sljedećeg posta

XOXO

KISS


- 19:15 - Komentari (12) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pro-ana maybe,so for those who are trying to be rude and nasty,please,spare your words,because they're nothing but empty letters....

About

Visina:180cm (big girl)
Težina:58 kg (moglo bi i manje)
Grudi:86cm(ok)
Struk:63(ok,ok)
Bokovi:95 (cilj je 90 ili manje)


Rođena:1990 u San Diegu,CA (ali od 94' živim u Zg)
Gimnazija: Opća
Glazba: Simple Minds,Talk Talk,Audioslave,Radiohead
Filmovi: glupe teen komedije
Volim: Modu,snowboarding,
kozmetiku,
skatere,putovanja
Ne volim: Svoje dupe,afektiranje,
primitivce,
narodnjake,seljačine


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic







Design By: xxSkinAndBonesxx