GOSPINA LJUBAV

utorak, 25.12.2007.

GODIŠNJE UKAZANJE JAKOVU ČOLI 25. PROSINCA 2007.

Na posljednjem svakodnevnom ukazanju 12. rujna 1998. Gospa je Jakovu Čoli rekla da će ukazanje imati jedanput godišnje i to 25. prosinca, na Božić. Tako je bilo i ove godine. Ukazanje je počelo u 14 sati i 29 minua i trajalo je 6 minuta.

Gospa je dala slijedeću poruku:
"Draga djeco! Danas vas na poseban način pozivam na otvaranje prema Bogu i neka svako vaše srce postane mjesto Isusovog rođenja. Dječice, sve ovo vrijeme koje mi Bog dopušta da budem s vama želim vas voditi do radosti vašeg života. Dječice, jedina istinska radost vašeg života je Bog. Zato draga djeco, ne tražite radost u ovozemaljskim stvarima već otvorite vaša srca i prihvatite Boga. Sve dječice prolazi, jedino Bog ostaje u vašem srcu. Hvala vam što ste se odazvali

- 21:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Poruka, 25. prosinca 2007.


“Draga djeco! S velikom radošću vam nosim Kralja mira da vas on blagoslovi svojim blagoslovom. Vi mu se poklonite i dajte vremena Stvoritelju za kojim žudi vaše srce. Ne zaboravite da ste prolaznici na ovoj zemlji i da vam stvari mogu dati male radosti, a preko moga Sina vam je poklonjen život vječni. Zato sam s vama da vas povedem prema onome za čim žudi vaše srce. Hvala vam što ste se odazvali mome pozivu.

- 21:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sretan Vam dan Isusova rođenja!

"Ne bojte se!
Evo vam javljam blagovjest,
veliku radost za sav narod!
Danas vam se u gradu Davidovu rodio Spasitelj - Krist Gospodin.
I evo vam znaka: naći ćete novorođenče povijena gdje leži u jaslama."
I odjednom se anđelu pridruži silna nebeska vojska hvaleći Boga i govoreći: "Slava Bogu na visinama a na zemlji mir ljudima miljenicima njegovim"(Lk 2, 10-14).

- 01:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.12.2007.

GOSPINA PORUKA KOJU JE PRIMILA MIRJANA 02.PROSINCA 2007


Gospa je bila jako žalosna.Sve vrijeme su suze bile u njenim očima.
Draga dijeco..!Danas dok gledam u vaša srca,moje se srce ispunja bolom i strepnjom.
Dijeco moja,zaustavite se na tren i pogledajte u svoja srca.Da li je zaista moj Sin,vaš Bog na prvom mijestu?
Da li su zaista njegovi zakoni mjerilo vašeg života?
Ponovo vas opominjem:bez vjere nema blizine Božije i nema Božije riječi koja je svijetlo spasenja i svjetlo zdravog razuma.

Mirjana je nadodala:Ja sam bolno zamolila Gospu da nas ne ostavlja i da ne diže ruke od nas.
Ona se bolno nasmješila na moju zamolbu i otišla.
Ovaj put nije rekla :Hvala vam!

- 22:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #