< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Opis bloga

ja gruby,ti seljak

evo nes malo o meni

-heterosexualacmouthwash

-slusam:ugl rock,al ne sam rock ima tu svacega
od hh po cajki,mrzim kad me kategoriraju ko
nekog ko sam rock slusakisssmokin

-moja himna je dio pjesme pijan,aj pogodite koi diosmokincool

-volim cudnovate kljunase jazavce i tapire
naravno ja sam cudnovati kljunas za vas ostale
cu odredit nestopartyparty

-iam maicu musician lookin for groopies(manga)mouthwash

-sviram gitaru,u zadnje vrijeme svoje stvari(rudi ne
seri)kiss

-volim jest coko cokolesniknjami

-''bavim'' se graffitima

-ponosan stanovnik srednjakahrvatska

-moj pas nabija glavom u zidheadbang

-najdraze stvari:
trening za umiranje,ne volim te,sarma,substitute,
gotta getaway,the end,love me two times,i wanna
be your boyfriend

-najdraze stvari s par promila u krvi:
cigra,od sumraka do zore,dj boozy woozy-par,
duh ratnika,umbrella,bicuj me,everybody dance now

-volim čagatpartysmokin

-veljacroflkiss

-moja strast je astronomijathumbup

-imam kcerludnamcor

-ova crtica je tu bezvezeeek

-imam fetis na jednu jaako cudnu stvar i bolje da neznaterolleyes

-baaaad boynjami

-imam lisice s rozim krznommouthwashhrvatska

-moj prijatelj ima prijatelja cija tetka sece psa s jednom
zenom koja ima strica koi ima prijatelja ciji sin ima decka
a njegov skrbnik se kurva sa frendovima a jedan od njih
ima prijatelja koji je poznavo đorđu novkovića

-rudi je pederski placljici emovaceek

-(sad ja moram napisat da volim krajnu jer je on napiso da voli mene)

-e da i jaako volim krajnucerek

DOSTA

ajmo sad o curama

volim:
da cura nie neka sotonjara neka metalka s 1000
lancuga oko sebe na koima je iskovano 666nono
slusam rock i to al vise volim normalne cure,alternativa
tako tokiss
naravno necu glupu curu,za barenje moze,al barenje je
sasvim druga stvarcoolkiss

a izgled:
ne trazim previse kad nisam previse,jedino bitno mi je
osmijeh,oci i usta tielo bozice il dode il ne
nie presudnonjamiparty

a volio bih:
minjake i topice,nes izmedu smede i plave kose,
i da cura kuzi jel veza zaebancia il ozbiljnjak
i da zna plesatrofl

dosta o curama
(al nikad dosta curacerek)


lista zakon stvari:(redosljed ne odreduje vaznost)
-cudnovati kljunas
-jazavac
-tapir
-bob graditelj
-hello kitty
-cigra
-disko dens
-teen titans
-ona reklama
e cure jeste za neku,KLOPU?
-eeeeee jes ti cura il decko?
-izvisuljak
-ljuljacke
-jackson dinky
-pastasuta
-coko cokolesnik
-gusari
-everybody dance now
-i secer na kraju:slag


linkovi



na ove blogove morate ic
paula-frane
prkou
nika
dora
dora(centar)
mirna(hiperaktivna)
taja
krajnou

utorak, 04.09.2007.

petra

nasa petra voli podrigivat u mekdonaldsunjaminjaminjaminjamihrvatskacerekmouthwashmouthwashpjevafinofinosretanyespartypartypartysmokin

- 22:51 - Komentari (6) - #


<< Arhiva >>