o meni

ime:ema
skola:benje
nadimak:memo
best friend:teka
prijateljice:ima ih puno
volim:
slatko
pivati
plesati
obitelj
prijateljice
ne volim:
umisljene
dosadne
bezobrazne...

Madonna Lyrics
4 Minutes To Save The World Lyrics

APOLOGIZE (timbaland ft. one republic)

I`m holding on your rope
got me ten feet off the ground
i`m hearing what you say but
i just can`t make a sound
you tell me that you need me
then you go and cut me down,but waiz
you tell me that you`re sorry
didn`t think i`d turn around
and say...

that it`s too late to apologize
it`s too late
i said it`s too late to apologize
it`s too late

i`d take another chance,take a fall
take a shot for you
and i need you like a heart
needs a beat
but it`s nothing new
i loved you with the fire red
now it`s turning blue,and you say...
sorry like an angel
heaven let me think was you
but i`m afraid

hey,hey...
it too late to apologize
it`s too late
i said it`s too late to apologize
it`s too late3x
i`m holding on your rope
got me ten feet off the ground...

DOBRE STVARI:
ljubav-kad nekog voliš stvarno,ali to nije zaljubljenost
sreća-kada si sretan/sretna
veselje-radost,smijeh
zaljubljenost-kad ti se netko sviđa i lud/a si za njim/njom
.........
LOŠE STVARI:
mrženje-kad zaista nekog prezireš u duši
oholost-kad ti niko nije dobar,a kamoli si ti
strah-kada se nekog zaista bojiš
umišljenost-posebno za neke ljude uobraziš se i voliš samo sebe i nikog oko sebe i praviš se važan/važna,a voliš samo one koji su isti kao ti koji nisu dobri,i hočeš sve na svitu
................e umišljenost nisam baš dobro opisala ali tako nešto slično je to

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

valentinovo

to je znak ljubavi,sreće,radosti i veselja...
tad bliskim ljudima dajemo darove...
dajemo im i pisma....
ljubav nam je potrebana u valentinovu,a ne loše stvari...
ljubav u valentinovu nam daje snagu u svemu....
Blog.hr
GLITTER
Photobucket
Photobucket







Free Music

Free Music



Free Music

Cats and Dogs
Image Hosted by ImageShack.us



Jennifer Lopez Lyrics
Hold It Don't Drop It Lyrics
Jennifer Lopez - Do It Well lyrics

ponedjeljak, 10.03.2008.

aha...da...nakon nekoliko godina...hihi...samo se šalim...jojček,pardonček...e luda...

e ljudimahwavemah...nakon nekoliko tjedana,a ne godina kao u naslovuno...uglavnom ništa posebno kod mene nema tak daburninmadeeksretan...e i jučer sam bila u gradu sa jednom frendicom i ovaj išle smo u kinosretanbeljzubowinka gledale smo {zauvjek djeveruša nikad nevjesta}I bilo je super film je bia odličansretanyesthumbupa i bili su dobri glumci,a uglavnom smo išle kupit kartu pa posli malo kokice i to i ja sam pojela niti pola od toganonoeh...a to ionako nije važnonocryccc...e i...ma neda mi se više pisati pa ću poćet s pozdravima bit će ih puno:POZDRAVLJAM SVE KOJI MI POSJEĆUJU BLOG...hihihi,haha.......bla,bla......ne znam šo ću pisati...ajme...a pišite mi kakve su mi sličice i pisma od a.l....p.s.e i nemojte mi pisati negativne,ružne ,bezobrazne komentare....eh...ajte pozzzzzmahwaveand kisskisskiss



| CoMeNtIrAj (64) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.