ponedjeljak, 13.01.2014.

A da se ipak vratim?

Trebamo li uistinu spaliti sve mostove, samo da bi prošli svijet ostavili daleko iza sebe? Pljujem samoj sebi u lice pišući ovo. Ali opet sjedim za ovim stolom, pijuckam kavu i palim treću pljugu... I opet me obuzima neki spokoj. Kao da sam svu onu gorčinu, mentalni kaos i potrošenost emocija ostavila u onoj godini što je nedavno istekla. Njen kraj čak nisam ni odbrojavala. Pripalila sam novu pljugu, zagrlila one koje volim i usnama oblikovala stihove nekog ex yu rock hita koji je treštao sa zvučnika.

"I samo GLASNO, GLASNIJE! Ja ne znam drugačije!"

Zapravo, i ne znam drugačije. U ovom užurbanom konzumerističkom svijetu, svoje mjesto pronalazim upravo za ovim stolom. Možda i ne bih pisala. Možda bi uistinu i pustila ovaj posljednji most da gori. Pa dok ne izgori do temelja. No kad bi se to zaista dogodilo, postala bih apatrid. Bez svog mjesta, bez identiteta, bez narogušene prošlosti koja mi opako namiguje, a ruku na srce, uopće nije bila toliko loša. Desi se valjda svakom onaj period kad mu se pomuti um pa ne zna kako ni kuda dalje.

Nedavno sam ušla u onaj "lošiji" dio dvadesetih. Onaj u kojem djevojke postanu mlade žene, u kojem se nedolazak na ranojutarnja predavanja pretvori u dolazak na obaveznu osmosatnu šihtu i u kojem mamurluk postane neprikoslovan dokaz zrelosti.

Al ne padne ti teško. Jer imaš svjećice, tortu i kolače, stolove pune alkohola i tridesetak ljudi, koji ti baš u takve praznične i pomalo nostalgične dane, već samim dolaskom daju do znanja da si bitan. Pa dobiješ ogromne mašne za kosu (jer svi znaju koliko voliš kostimirane zabave), set staklenih čaša (jer znaju da si ih slučajno porazbijala), knjige Emily Dickinson (jer si njihov najdraži poeta) , stotinu crvenih ruževa (jer svi znaju da bez njega ne izlaziš iz kuće), mnoštvo srdašca i još više ljubavi.
I valjda ti onda, stojeći nad tortom i zamišljajući novu želju (koja će se ovog puta realizirati), konačno sine: "To je to!" To je ono što je bitno, to su oni koji su bitni i upravo je ovo trenutak zbog kojeg se, bit ću patetična,al baš me briga, isplati živjeti.

I nekako ti u toj milisekundi, svi životni problemi, sva silna razočaranja kojima si svjedočio, postanu potpuno nebitna.

I zato se ipak vraćam. Jer je pisanje ovog bloga jedan velik i bitan dio mene. Jer se baš ovdje punih, sad već 8 godina, rješavam loših emocija, skupljam one dobre i rasterećujem se svih onih, ruku na srce, minornih problema.
Jer baš volim pisati. I upravo krećem s pisanjem svog prvog znanstvenog rada! Pa i bez onih stereotipnih i nikad ostvarenih novogodišnjih odluka, poprilično sam svjesna da život ide dobrom putanjom.

Kako je ono išlo?

Alkohol, prva jutarnja pljuga, dnevna doza literature o Balkanu da mi zahukta krv, ex yu rock na najjače, trenutak zaljubljivanja, dugogodišnja ovisnost o jednom inspirativnom blogu, trenutak nostalgije (u pozitivnom kontekstu), virtualni alterego, trenutak pripitosti. Morrissey.

Ima još: espresso na šanku najdražeg kafića, njemački, ikone na waccapu, marshmallow, miris najdražeg parfema, kaotičnost misli, Bjelogrlić, sretno dijete na entu.

Mislim da konačno kužim. Sitnice su bitne. Jebeš politiku, državu, prošlost, frajere... Ako je život stvarno jedna velika stonoga, zastat ću pri 25. koraku i iskoristiti ga maksimalno.

"Glasno, glasnije! Ja ne znam drugačije!"


...A šta si ti to rešila? Rešila sam da dolazim. Jer se palim na vaspitane frajere. Vrijeme je da se konačno zaljubimo.
Ja sam zaljubljena u tvoj grad, ti si u moj. Ja sam zaljubljena u dupli pelin, ti u duplu vodku. Ajde klikerašu, reši da se zaljubimo jedno u drugo!

- 18:28 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


tookmylastbreath@yahoo.com

Linkovi


https://www.youtube.com/watch?v=mxfjSnMN88U



Her skin is white cloth,
and she's all sewn apart
and she has many colored pins
sticking out of her heart.

She has many different zombies
who are deeply in her trance.
She even has a zombie
who was originally from France.

But she knows she has a curse on her,
a curse she cannot win.
For if someone gets
too close to her,

the pins stick farther in.



But how how many times can I walk away and wish "If only"
But how many times can I talk this way and wish "If only"
Keep on making the same mistake
Keep on aching the same heartbreak
I wish "If only"

But "If only"
Is a wish too late.





She feels that my sentimental side should be held with kid gloves
But she doesn't know that I left my urge in the icebox.


No hesitation, no delay
You come on just like special K
Just like I swallowed half my stash
I never ever want to crash
No hesitation, no delay
You come on just like special K
Now you're back with dope demand
I'm on sinking sand
Gravity
No escaping gravity
Gravity
No escaping... not for free
I fall down... hit the ground
Make a heavy sound
Every time you seem to come around