MADE BY: GoodGirl

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Gotovo sve tekstove sam ja smislila neki su možda iz pjesama ali je zabranjeno kopiranje!!!

Ime: ...GoodGirl..
Prezime: Državna tajna!!
Gubim vrijeme u: OŠ. A.C.
Živim na: "Republici" Ferenšćici
Obožavam: Rihannu,čokoladu,jedog malog...
Simpa: Ima netko...Ali to je moja slatka tajna....
Opsjenuta sam: Kao što vidite točkicama......
Mrzim: nekoliko ljudi u mom životu,gužvu,pokojeg
profaća,školu i sve u vezi s njom,zanovjetenje.....
Dob: kako moja naj frendica kaže:Zauvijek malda!

A što više reć...Ak se još nečeg sjetim napisat ću!

Ostavljajte komove...Svaki uzvraćam....GARANTIRAM!!!!

Image <br />
Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Posjetite obavezno:
Moxica
SadGirl
Maty
Punek
Melly
Inka

TextBox:

Ne plači za onim što nemaš ili
nećeš imati....Plači za onim kog
nikada više nećeš vidjeti...


Ljubav...
Sa neba se spusti,
pa odleti u visine...


Što znači volim te...
Ljubav ili ismijavanje...




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Istina ne boli toliko, koliko i laž!

In love or not in love?!- question is now!

I Love You, I Need You, I Hate You!

Do you know how hate and I love you??!!

Linkovi

Glasujte!!!

Da li se radujete skoli???
Pa naravno da, da!
Pa naravo da, ne!
NEEEEEEEEEEE to treba ukinut!
DAAAAAAAAAAA, da je bar skola svaki dan!
  
pollcode.com free polls



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Tek sad vidim da te volim...Sad kad nema te...

Toliko te volim, da od zaluđenosti ne vidim kolki si kreten!!!

I love you, do you love me???

Ljubav...Najosjećaj, najnevolja!

Tolko te mrzim, da si mi jednostavno prirastao srcu!

ponedjeljak, 05.05.2008.

A long time ago...

Evo, me moji dragi prijatelji... Nadam se da ste se dobro zagrijali tipkajući mi komentare... E pa... ZAHVALJUJEM VAM!!!!!!!!! Molim vas da mi oprostite vi kojima nisam uzvratila niti jedan kom... =( Od sada obećajem... Vraćam vam SVE komove...=P ofc. kad ću ih vidjeti i kada ću imati vremena... Kolko vi meni komova tolko ja vama... Znači pravedno... To vam je novo zlatno pravilo mog bloga (opss opće ih nemam...HiHi... LoL...) E neki meni dragi prijatelji otvorili su si blog... Imate ih u linkovima... I nadam se da će dobro "poslovati" kao neki... Ako ne onda ću ja pripomoć naravno ako mi se obrate da trebaju pomoć... ofc u komentarima... Ok, ajmo sad prjeć na stvaran svijet (ovo je virtualni ak se ne varam)... 27.05. smo bili na izletu i bilo nam je supeerrr... Fakat zakon... Ne da mi vam se sve prepričavat... Ugl. smo se zajebavali... LoL... Sad su nam prošli prvomajski praznici... smuc...smuc... Evo škola je opet (nažalost) poćela... Ajd još ima... mjesec i pol dana... ako ne i manje....nadam se.... =P..... E pa prijatelji ja vas pozdravljam... Posebne pozdrave šaljem ekipi iz linkova (mog bloga)... Tipkajte komove uzvratit ću vam ih 1.000% Ajde pusek!!!! Cmok...Ciaofino...=P

- 17:57 - Komentari (119) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.