Back home! (al ne zadugo...)

petak , 28.07.2006.

Duboko se ispricavam sto nisam ovak dugo pisala...nisam imala kaj pisat...zapravo - nije mi se dalo, nisam imala vremena...ma znate vi kak je to, jelda :).
Na moru mi je bilo suuuper. Bili smo 3 tjedna. Iskupala sam se do mile volje ;). Vratili smo se u srijedu navečer, malo poslije ponoći (ok, to je vec onda cetvrtak, ali who cares :P), tak da smo se dobar dio puta vozili po noci. Bar nije bilo vruce :). Al dobro, moru sam posvetila dio prijašnjeg posta, pa cemo sad malo manje o tome, ok :).
Kaj vi radite, di ste? Hvala kaj ste mi ostavili ovak dosta puno komentara, tenkju :) samo tako nastavite, ljudovixi, zakon ste :). Ko što ste vjerojatno primjetili, pametne moje glavice :), ja sam malo promijenila dizajn. Nadam se da vam se sviđa, meni je ok. Onaj stari mi je već malo dosadio, kaj se može. Neki su mi u komentarima rekli da ne mogu procitat kaj pise :P a ne znam, ja sve dobro vidim, onak...relativno :))).
Pa eto, ko što naslov ovog posta kaže, ja već danas navečer (a još se nismo ni pošteno raspakirali :P) opet odlazim iz ljubljenog mi, prekrasnog, smogastog Zabrega. Idem kod bake. Imat cu net, al to ce bit dial-up...vjerojatno necu precesto bit onlajn, zelim zastitit svoje zivce (ono veza 48kbps...uf majko mila...killni me...). Tamo ostajem vjerojatno 2 tjedna jer duže ne mogu, 13. opet idem na more...can't wait! :)
Vecina vas je na moru, pa vam zelim da se dobro iskupate, pocrnite, odmorite od svega i tako :) pola praznika je vec proslo :((( al kaj se moze...padne mi mrak na oci kad se sjetim skole :P. Zato, predragi mi blogeri, iskoristite svaki trenutak ljeta najbolje sto mozete, nemojte ko ja pisat postove i tak :))).
Sam jos da zazelim srecu McLarenovcima (najvise Kimiju :)). Ovaj vikend se vozi Hockenheim. Sretno, deckovi! cool

Kussam vas sveee kiss

<< Arhiva >>