Opet...ponedjeljak... bang

ponedjeljak , 05.06.2006.

Ej, ljudovixi! wave Evo me. Kak ste vi meni? Ja nisam baš najbolje...kako bih i bila - kad je ponedjeljak namcor. Završila sam zadaću iz matematike, i sad malo pauziram s učenjem. Moram naučit književnost, da se ubiješ...a profa mi je prvo rekla da me ne treba pitat, pa treba, pa ne treba...daj se više odluči, onak!!! grrr... Kaj ima kod vas? Još samo 8 radnih dana do kraja škole! Weeee! Ne mogu vjerovat da je već gotovo...fakat ne mogu. Još je i ovako hladno, ko da do praznika ima još 2 mjeseca najmanje. I tako... Jeste gledali sinoć derbi? Baš je bilo super. Jadne zvijezde izgubile s 8:3, 5 razlike, hehe. Ipak su među legendama bili stvarno vrhunski nogometaši, pa nije ni čudo. Bilo je i za očekivati tako nešto. U početku su se zvjezdice dosta dobro držale, ali poslije ili su popustili, ili su se legende razigrale. Utakmica je bila baš onak neobična. Al nije to važno, mislim na rezultat. Važno je da su skupili dosta veliku svotu love za onu jadnu djecu, što je i bio cilj svega toga. Mi smo isto zvali par puta, nadam se da ste i vi. U subotu ništa posebno...ah, da! Bila sam na Fićekovom rođendanu party. Slavio je u jednom kafiću. Bilo je onak, ok. Gađali smo se s gricaklicama (ajme da ste vidjeli pod...grozno, žalim onoga ko je to morao čistit :))) i igrali bocu istine... Poslije nisam niš čula jer su tak glasno puštali muziku da to baš i nije bilo normalno, hehe :). Dečki (luđaci) su tam "plesali" na My Heart Will Go On (Titanic) i ludirali se ko i obično...mda. Kad sam se vratila, starci su me iznenadlil Big Mac menijem, njami njami (my favourite) :), pa sam se prežderala, hihi. Ovaj tjedan je pretrpan testovima, ispitivanjima, i ne znam ni ja s čim sve ne da mi glava puca...ne mogu ni zapamtit što koji dan pišemo!!! Fakat, nek se "malo" (puno!!!) skuliraju s tim gljupostima...stvarno lud. Jučer sam trebala ić sa starcima i sestrom vidjet kako su uredili Bundek, ali (naravno, ma ko bi se uopće nadao da neće) počela je - kiša... :P. Ja sam mislila da, onak, poslije proljeća ide ljeto, a ne odmah jesen (helouč?!?)...! Eto ljudi, ja sad moram ić štrebekat književnost...ni pod razno ne mogu naučit to sve, k!ll me bang... Još moram dodat ovo - pozdrav Bumbarici koja je, nadam se, naučila da kad zoveš s mobitela (cerek) moraš stavit 01 i sakrit broj, po mogućnosti :))), hihihi...*LMAO*. Eh, da ste vi to vidjeli, smijali bi se sa mnom... rofl :))). Pozdraf i do čitanja! kiss

<< Arhiva >>