The Utorak

utorak , 30.05.2006.


Jučer sam slučajno, onako bezveze, upisivala imena blogova i naletih na http://kimi4ever.blog.hr posvećen mom najdražem vozaču formule 1, Kimiju Raikkonenu. U najnovijem postu vidjela sam ovaj video, sa YouTube-a izrađen povodom Kimijevog prošlog rođendana. Ovo jednostavno morate pogledati. Mene je jako bacio u bed i tak to, no neću sad o tome... no Na videu možete vidjeti najsvjetlije Kimjeve trenutke iz prošle sezone, 2005. godine. Sve njegove pobjede, preticanja, slavlja...i poslušati super pjesmu koja se nalazi u pozadini videa. Stvarno majstorski potezi...ehhh...stvarno je lijepo prisjetiti se i tih trenutaka, svaka čast onome tko je to napravio. Formulu 1 ne pratim dugo, recimo manje od polovice prošle sezone. Na kompjuteru sam imala F1 igricu koju sam jednog dana ko zna zašto pokrenula. Idući dan bila je utrka, koju sam morala pogledati. Od tada nisam niti jednu propustila i zarazila se...šta mogu. Kimi je najbolji, definitivno... Mislim svaka čast Alonsu, Schumiju i ekipi, al... smijeh A sad, ajmo dalje...

Sad u zadnje vrijeme dosta često pišem postove...i to, morate priznati, dosta dugačke. Ili se događa više zanimljivih stvari, ili se meni jednostavno piše - ne znam. Jučer smo pisali test iz hrvatskog kojeg je danas ispravila. Dobila sam 5 i ocjene cijelog razreda su bile iznenađujuće dobre jer je profa dosta blago ocjenjivala. Još jedan ponedjeljak sam preživjela. Poslije ručka sam išla kod Anje jer smo s curama (Ile, Tee, Iris) trebale nešto napraviti za hrvatski, nešto tipa "vijesti". Haha, kako je bilo ludo. Sve skupa smo snimile na kazetu, ali nismo to mogli danas u školi gledati jer u učionici nije bilo videa. Ponavljali smo 100 puta jer smo ili Anja ili ja stalno nekaj zbrljale, smijale se, i ne znam ni sama kaj sve ne. Najluđe je bilo kad smo snimali "reklamu" za Vanish. Cijele hlače su mi bile pune kečapa. rofl To sve smo radile puna 3 sata...a onda smo još pogledale snimku par puta i smijale se ko lude. Sutra ćemo to gledati na nastavi. Nitko osim nas iz razreda to nije snimio na kazetu. Iskreno, mislim da je naše najbolje (bez uvrede ostalima thumbup). Filip me pozvao u subotu na rođendan, pa ću još vidjet hoću li ići. Vjerojatno hoću. Danas nismo ništa pisali, za čudo. Ovaj tjedan je sav pun testova. Uf, kad se sjetim samo da moram za sutra naučiti njemački... bang Zadnji sat je bio zemljopis, ali je profa morala nešto otići kod ravnateljice, valjda zbog izleta, pa smo bili sami u učionici. Nismo ništa radili. Dečki su divljali, a mi smo im se smijale. Neke cure su se sjetile da markiramo. Meni je to bilo glupo jer je sat već skoro bio gotov, pa nije bilo baš nekakvog smisla za rizik. Neki su stvarno otišli, a onda je u učionicu uletila profa. Netko ih je cinkao... lud Sva sreća, ja nisam otišla. Ovi su podobivali neopravdane, baš im to nije trebalo. I tak...nema niš novo. U Zabregu kiša cijelu noć i danas lijeva kao luda, više mi ide na živce. Kad će početi pravo ljeto?! Dosta mi je oblaka i kiše i hladnoće...namcor Prošle godine smo se pekli na suncu u ovo doba, a vidi sad... Ajme, koliko još imamo testova za napisat u tako malo vremena, sve nagurano...pa, mislim da to baš i nije normalno lud baš smo danas s profom iz hrvatskog komentirali...
Aj ljudi idem ja, ostavljajte komentarcheke. K!zzach! cerek

<< Arhiva >>