"Loptap"!!!

subota , 20.05.2006.

U zadnje vrijeme se stalno tehnološki uzdižem yes Jučer sam dobila novi laptop, HP nx6125. Samo za sebe. ZAKON je. Nije nesto nabrijan (al je bolji od stolnog kompa, vjerovali ili ne), a meni ni ne treba neka najbolja konfiguracija. Solidno. Njegove specifikacije mozete pogledati ovdje, na HP-ovoj sluzbenoj hrvatskoj stranici. I tak...sad si jos moram ove neke glavne programe instalirat, kupit si jos jednog misa, torbu...i to... Fora mi je sto ima citac otiska prsta, pa umjesto passworda mozes davati svoj otisak. naughty Moci cu ga nositi na more i tak...sad vise ne moramo masakrirat tatin sluzbeni wink.
Jucer sam bila s mamom i njenom frendicom u kinu. Isle smo u Broadway gledati Da Vincijev kod. Film me malo razocarao, mislila sam da ce biti bolji. Po sadrzaju, mislim. Jako je dugacak (skoro sam se upisala!!! puknucu). Na pocetku mi je onak malo retardiran i sam se neki tam ubijaju i to, al ima i zanimljivih dijelova. Uglavnom, nista posebno da bi pala u nesvijest. Mda, nemam pojma sta da jos pisem. Jucer smo pisali test iz prirode, ok je proslo. Nisam znala prepoznat biljke na slikama (pa mislim a ona bi kao prepoznala rolleyes) i na tome cu vrlo vjerojatno pogubit par bodova, ali nista zato. Boli me briga. Valjda u ponedjeljak pisemo matematiku, to me isto boli briga. Hrvatski...zemljopis...ima jos dosta testova do kraja godine, al nekak cu izdrzat valjda. Cudno, skola u zadnje vrijeme uopce na mene ne vrsi nekakav poseban pritisak. zijev Evo ljudi...malo sam pisala, a sad idem jos surfat i skidat si wallpapere i tak neke gluposti. Papa!!! wave

<< Arhiva >>