t o n kk o

24.04.2007., utorak

na kavi s ...

Primjećujem pokret tvoje ruke
dok pališ cigaretu
Koliko grča u njima ?

Držiš cigaretu u kutu usana
takvim navikom
da me plaši sve što je sadržano u njoj.

Zašto?

Sva tvoja razočaranja
nalaze se stisnuta u kutu usana
na površini cigarete

Iako me tijelom zavodiš
nisi ni svjesna
da ja znam
koliko se bojiš u sebi poraza

Ispijena si
od razočaranja.


Pedro SALINAS :

OPROSTI MI

Oprosti mi što te tražim
tako nespretno
u tebi.
Oprosti mi katkada moju bol.
To je zato što želim otkriti u tebi
najbolji dio tebe.

Ono što ti nisi vidjela, a ja vidim,
plivač u tvojoj nutrini, dragocjenoj.
I uzeti to,
i držati visoko, kao što stablo
drži posljednju svjetlost
koju je našlo u suncu.
I tada ćeš ti,
u potrazi za tim, uzići gore.

Da bi došla do toga,
popeta iznad sebe, kakvu te želim,
dotičući još samo svoju prošlost
ružičastim vršcima nogu,
dok ti je cijelo tijelo napeto, u usponu
od sebe samoj sebi.

I neka tada mojoj ljubavi odgovori
novo biće, koje si ti.


- 22:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.