subota, 27.12.2008.

...jer sutra je novi dan...

Dugo me nije bilo. Zaokupljena sam drugim stvarima, faksom uglavnom, ali i planiranjem budućnosti... wink Spremam se u Krakow na doček Nove, pa ću uraniti s čestitkama - Sretna vam svima nova godina i ostvarili vam se svi planovi!
Ja je čekam u najvećim nadama, unatoč krizi... wink Trebala bi to biti godina putovanja, napredovanja, otkrivanja... Uvijek mi se činilo da mi se ta devetka nekako posebno smješka... Vedro, obećavajuće... Pa, da vidimo.
Nemam novih priča, još manje romana. Nešto sam počela, ali ne stignem sjesti i izbaciti to iz sebe. Možda bi mi išlo lakše da se zaljubim, pogotovo nesretno - od toga pišem kao luda! bang Ali, kad sam počistila ostatke iz prošlosti, ove godine nije ostalo mjesta za nekog novog pa... To bi mi trebala donijeti 2009. yes
Pa, da ne duljim... Pozdrav svima koji još nisu odustali i tu i tamo dođu provjeriti ima li što novo kod Tonke...


16:54 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>