< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

See the world through my eyes and enjoy your life even when you think there is no way out!!!

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

Linkovi

Web Counter
Hearts Glitters

Hearts Glitters



The best of blogs:

Moj razred

Mali Boris =)
Kuleri =)
bivša plavuša
Lulu
Pero
Dvije lude, male plavuše(Tonka & Nina) pišu blog pod informatikom...
Vale
Adriana
Karla
Debeljuce
Petra


Bigoo.ws images for your blogBigoo.ws images for your blogBigoo.ws images for your blog

MySpace

MySpace





ME, MYSELF & I

Nadimak: Tonkica, Tonka
Horoskopski znak: Ribice
Rođendan: 26.2.
Živim: na Trsatu, u Rijeci
Best frendica: Marina
Best frend: Pero
Ljubav:Slobodna =)
Dečko: Nema toga kod mene
Izgled: niska, plavooka, glasna i uvijek nasmijana cura crne kose....=)
Hobi: gluma
Psihičko stanje: skrenula
I neznam šta da još kažem...sve ćete već doznat....

Volim...
...sve svoje prijatelje

...smijeh
Image Hosted by ImageShack.us
...zabavu

...prirodu

...Trsat

...izlaske

...dečke

...cvijeće


Ne volim...
...zle ljude

...ratove

...dvoličnost
...mržnju


Bojim se...
...lopte

...bolesti ili smrti mojih bližnjih

Slušam...
Od stranoga:
-The Beatles

-Bob Dylan

-Janis Joplin

-Robbie Williams

-The Who


Od domaćega:
-Bijelo Dugme

-Psihomodo Pop

-Prljavo kazalište
-Parni valjak
-Daleka obala

Top 10 pjesama:
1. Imagine

2. Moj bijeli labude
3. Evo zaklet ću se
4. Like a rolling stone
5. Vjeruj u ljubav
6. Mercedes benz
7. Nakon svih ovih godina
8. Blowin' in the wind
9. Ja u ljubav vjerujem
10. (I can't get no) Satisfaction



The Beatles: Imagine

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today...

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

prijevod:
Zamisli da nema raja,
lako je ako pokušaš,
niti pakla ispod nas,
uznad nas samo nebo.
Zamisli sve ljude
koji žive za danas....

Zamisli da nema država,
nije teško,
ništa za što bi se ubijalo ili umiralo,
ni religija također
Zamisli sve te ljude
koji žive život u miru...

Možeš reći da sam sanjar,
ali nisam jedini,
nadam se da ćeš nam se jednom pridružiti
i svijet će živjeti kao jedan...

Zamisli da nema posesija,
zanima me možeš li
nema potrebe za pohlepo i glađu,
bratstvo ljudi.
Zamisli sve te ljude koji dijele svijet...

Možeš reći da sam sanjar,
ali nisam jedini,
nadam se da ćeš nam se jednom pridružiti
i svijet će živjeti kao jedan...


Bob Dylan: Like a rolling stone

Once upon a time you dressed so fine
You threw the bums a dime in your prime, didn't you?
People'd call, say, "Beware doll, you're bound to fall"
You thought they were all kiddin' you
You used to laugh about
Everybody that was hangin' out
Now you don't talk so loud
Now you don't seem so proud
About having to be scrounging for your next meal.

How does it feel
How does it feel
To be without a home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

You've gone to the finest school all right, Miss Lonely
But you know you only used to get juiced in it
And nobody has ever taught you how to live on the street
And now you find out you're gonna have to get used to it
You said you'd never compromise
With the mystery tramp, but now you realize
He's not selling any alibis
As you stare into the vacuum of his eyes
And ask him do you want to make a deal?

How does it feel
How does it feel
To be on your own
With no direction home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

You never turned around to see the frowns on the jugglers and the clowns
When they all come down and did tricks for you
You never understood that it ain't no good
You shouldn't let other people get your kicks for you
You used to ride on the chrome horse with your diplomat
Who carried on his shoulder a Siamese cat
Ain't it hard when you discover that
He really wasn't where it's at
After he took from you everything he could steal.

How does it feel
How does it feel
To be on your own
With no direction home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

Princess on the steeple and all the pretty people
They're drinkin', thinkin' that they got it made
Exchanging all kinds of precious gifts and things
But you'd better lift your diamond ring, you'd better pawn it babe
You used to be so amused
At Napoleon in rags and the language that he used
Go to him now, he calls you, you can't refuse
When you got nothing, you got nothing to lose
You're invisible now, you got no secrets to conceal.

How does it feel
How does it feel
To be on your own
With no direction home
Like a complete unknown
Like a rolling stone?

MOJ MALI JE OPASAN

Moj mali je opasan, a tako je drag,
on je nemiran i nestašan,k'o crni vrag,
jedna ruka,druga ruka ispod haljine,
e, moj mali,tako ne ide

Moj mali je opasan kada je mjesec mlad,
moj mali je opasan kada krene u grad
on nosi jaknu sa nitnama
i pije pivo bez pjene,
on nosi tugu u očima i voli samo mene (x 2)

Ref:
Volim ga dirati i maziti i ljubiti
i svi mi kazu glavu cu izgubiti


Moj mali je opasan kada je mjesec mlad,
Moj mali je opasan, a tako mi je drag,

Moj mali je opasan kada je mjesec mlad,
moj mali je opasan kada krene u grad
on nosi jaknu sa nitnama
i pije pivo bez pjene,
on nosi tugu u očima i voli samo mene

Ref:
Volim ga dirati i maziti i ljubiti
i svi mi kazu glavu cu izgubiti


Moj mali je opasan kada je mjesec mlad,
moj mali je opasan kada krene u grad
on nosi jaknu sa nitnama
i pije pivo bez pjene,
moj mali je opasan,a voli samo mene (X 3)


A ovo je moja najdraža domaća pjesma:
Moj bijeli labude

I baš me briga 'ko te noćas vozi kući,
briga me,
i ako si i sretna k'o što kažeš,
mada znam da lažeš,
sve to ubija mą

...Grlim hladne jastuke

Moj bijeli labude
kad me jednom ne bude,
sve će vode, labude
da se razbistre..

I briga me što nisi mjesec, a ni sunce,
briga me,
al' nećeš moci preko blatne kaljuže
čista stić' do moje postelją

Moj bijeli labude
kad me jednom ne bude,
sve će vode, labude
da se razbistre..



nedjelja, 09.04.2006.

Ljubavi, sretan ti rođendan!!!!!

Evo... Jedna pjesmica...

Samo jednim
neuhvatljivim
paučinastim
glatkim
dodirom
otvaraš svilene
svjetove
kojima se hranim,
svjetove
stvarnije
od daha,
opipljivije od pamuka
samo jednim
pokretom ruke
pokrećeš snove
i stvaraš u meni
nepojmljivu
nezasitnost.
cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je tako rijetka, a tako lijepa emocija... Kada ju doživiš, kada ti se dogodi sreća da pronađeš nekoga tko će stati kraj tebe, pružiti ruku i potporu, podignuti te kada padneš, dijeliti sa tobom sve lijepo i sve ružno ne ispuštaj tu ljubav iz ruku jer to je najljepša stvar koja ti se može dogoditi! Ispunjava ti srce i gura te naprijed kada misliš da ne može gore i da ti je dosta svega, ljubav te vuče da ne posustaneš i da nastaviš! Takva ljubav stvara nepojmljivu sreću u životu jer znaš uvijek da na osobu koju voliš uvijek možeš računati da ti pomogne, utješi te, razvuče ti osmjeh na lice i kad ti je najteže i ulije ti snagu da se ne predaješ, natjera te da shvatiš koliko život može biti lijep, ustvari koliko život i jest lijep... Ljubav, ljudi ljubav... Nepremostiva sila koja u život ulazi naglo i neočekivano, udari kao snažan potres, uzdrma srce i čini bića sretnima... Kada imaš ljubav imaš sve jer kad imaš ljubav počinješ shvaćati ljepotu svijeta, pronalaziš ljepotu u svim ljudima i ljubav ukazuje na sreću i u nesreći, na svjetlo usred tame... Ja mislim da sam stvarno pronašla nešto takvo, pronašla sam osobu koja me upotpunjuje i čini mene boljom osobom. Stvarno sam sretna jer to je stvarno rijetkost, to upamtite!!!

Evo to sam vam sve ispričala zbog toga što se tako osjećam i zbog toga što na ovom blogu na taj način nikad nisam pričala o ljubavi...

Ali ima još jedan veći razlog... Mojoj ljubavi je danas 16. rođendan i zato sam cijeli post posvetila ljubavi, koja je toliko veličanstvena!!!

I naravno... Želim mom Ljubetu zaželiti SRETAN ROĐENDAN>, svu sreću ovoga svijeta, cijeli život ispunjen najljepšim trenucima, ostvarenje svih (od najmanjih do najvećih) želja, puno, puno zdravlja i neznam što da još poželim, kad ljubav i moje srce zauvijek ima... Volim te, ljubavi jedina


Image Hosted by ImageShack.us

- 11:24 - pljuni... (11)- ...pa prilipi- *


<< Arhiva >>