prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sad me ima/sad me nema









Opis bloga

kratko i slatko...image hosting for myspace

S. Valentine images

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Image hosting

Image hosting

cuteFriendster

image hosting file

image hosting file

>Friendster<
Cursors

/a>

spužvaBob skockaniMySpace

MySpace

O MEEEENNNNIIII!!!!!!!!
Zovem se antonijawink,idem u 8c razred,treniram taekwondo...eekvolim pjevat,plesat i tako dalje...
Najbolja frendica mi je Iva Tešanović,ali i ostale su mi predobre a to su:Dora C.,Ivana K.,Čizma.Kustecka,Ilićka,Dora G.,Krista,Laura B.,Mateja,Šeremetka,Eda,nadam se da nikog nisam zaboravilazaliven,ak jesam soory!!!!eto to bi bilo sve o meni,šta je potrebno znati!!kisswave
moje curkeFriendster

Friendster

Friendster

>Friendster

one kiss for youImage hosting

Image hosting

layout for myspace

laImage hosting

Image hosting

yout for myspace

niceMySpace

<free image hosting

free image hosting

a href="http://www.bigoo.Myspace

Myspace

ws">MySpace

toliko o prijateljstvumyspace layouts

myspace layouts


MOJA MALA ABECEDA:

A-avioni(zelja mi je vozit se u njemu)wink
B-bolesti(najvise se toga bojim)zaliven
C-cekaci(najbolji razred i najbolja ekipa):smokin
D-Danijela(ime moje sekice)zujo
E-ejjj(uvijek kad nekog sretnem kazem mu ejjjj)mah
F-figurice(obozavam ih u razlicitim oblicima)wink
G-glazba(upotpunjuje svaki moj trenutak)dead
H-higijena(vazna stvar u mom zivotu)smijeh
I-Iva(ime moje najbolje frendice)nut
J-jutro(novi pocetak novog dana)zijev
K-klupice(na skolskom,tam provodi vecinu dana)hrvatska
L-labelo(nastojim ga uvijek imat sa sobom)blabla
LJ-ljubav(nesto posebno u svakom zivotu)cerek
M-more(obozavam ljeto,more i kupanje)yes
N-nada(nikada ne prestani vjerovati u bolje)naughty
O-orao(meni draga ptica)thumbup
P-prijatelji(jako vazne osobe u mom zivotu)kiss
R-ruze(moje najljepse cvijece)wave
S-slikanje(mrzim se slikat)headbang
T-taekwondo(sport kojim se bavim vec 4 i pol godine)eek
U-usklicnik na kraju recenicegreedy
V-valovi(obozavam ih promatrat)rolleyes
Z-Zagreb-(moj rodni grad)kisshrvatskakissmah

nedjelja, 03.12.2006.

novi bljog...

evo mog novog bloga..yes..stari mi se nije htio otvorit vise od mjesec dana pa sam odlucila napravit novi..naughty..i evo ga sad....morat cu ga jos uredit al mi se sad neda jer nisam doma....opet sam kod ive....hehehehe..smijeh..a nema veze.....evo to je bio prvi post na mom novom blogu...smijeh:wablog layouts

blog layouts

ve:wavekiss

- 00:52 - Izjasni se... (11)- Ako baš hoćeš...- Na vrh...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.