<body> . A malo sam se vratila u blogerske vode =) - Welcome (= - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ukratko

Haj (:
Ime -> Tonka
Godina -> 14 :DD
Želim biti -> Nešto što će promijeniti svijet . Haha :DD
Image and video hosting by TinyPic
Ja sam -> Samo još jedna pubertetlija :D
Volim -> Zabavljat see i bit sretna :DD
Ne volim ->Kad je retardirano vrijeme, kad sam tužna i probleme .
Moj moto ->I DON'T GIVE A FUCK .
Slušam-> Sve šta mi se svidi (=

Linkovi

>>Denči
>>Tihii
>>Medoo
>>Tonkica moa
>>Moa Matea
>>Anaa
Image and video hosting by TinyPic
>>Anchy
>>Artanis
>>Josipa
>>Ivona-Lost kid
>>Tonkini avatari-njih inače uzimam
>>Another ending

Rules

-> Čitaj postove , komentiraj ih .
->Ja vam komentiram kako i kolko želim i vi meni
tako isto (=
->Ko želi moj fejs il msn može pitat ((:

Image and video hosting by TinyPic

CREDITS

design:ldesigns
icons: x

27.09.2009.
. A malo sam se vratila u blogerske vode =)
Heii ljudi (=
Ewo ja tu malo pišem po svom blogu (= Baš dražesno.
Uglavnom ..
Za 4 dana mi je ekskurzija smijeh . Jaoo , jedva čekam .
Idemo u Slavoniju u bizovačke toplice .. Baš če nam bit strava :DD
Image and video hosting by TinyPic
Uglavnom . da ne duljim sa prvim postom . Ovo je tek toliko da vam se javim .
Nastavljam neki drugi dan , jer sad mi se spava i neda mi se vama tu pisat (=

Volim < 3

22:01 - Komentari ( 2 ) On/Off