< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


..da ili ne..nije lako..

čakulanje..hehe..


free web counter

free web counter





Myspace




Blog images





..potpiši mi se tu..



MOJI LINKOVI:


..želite li i vi isto ovakav sjajan dizajn posjetite..this page..

gadura-dizajn


..moj tintilinić..rofl

..tintilino..:)


..my boy..cerek

..debela maza..


..eh evo još par linkova na koje volim uletiti..yes
-pa izvolite-



litle bits of truth


awrill


FOTO-MOMENT


..rezervirano za fotku moje ivke..naughty


..ME AND MY SISTER`S..wink




..moja malenkost..naravno..nut




..moja mala sreća..cerek




..ninach and me..




..bebeki..




..naughty..naughty





DEEP

«…Why do I feel so weak
When you are near me
You've got me in too deep
So help me baby

Your living in my dreams
Your always with me

Your the dark in my light
Your the black in my white
And I'll always know
You got me where you want me
(oooh baby)
You got me where you want me
(oooh baby)

You got me tempted by what's forbidden
(ooh yeah)
How can you be so sweet but ooh so unforgiving
And I'm emotionally drained
I'm about to go into the sea
But I don't want it...Any other way

You've got a hold on me
(there's no escaping baby)
Got to find a release
Oooh…»

don´t be a bitch..just a witch..

»Breathe Easy»



«…Out of my mind
Nothing makes sense anymore
I want you back in my life

That's all I'm breathing for

Ooooooohhhhh -- tell me why

Oh won't you tell me why

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air

I... can't breathe easy
Can't sleep at night

Till you're by my side

Coz i can't breathe easy

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air…»
zujo

petak, 01.12.2006.

..sretan rođendan..


Dobro jutro svima onoliko koliko vas ima..evo nisam oka uopće sklopila..pa jedva pišem..no ajde pokušat ću se skoncentrirat na ono bitno..primjer što je danas jako bitno..je to što je moja mazica jučer slavila punih dvadeset godina..wink..zato moj mali micek..


..bori se za srecu, za ono što želiš..ono što mnogo znači, nemoj dijeliti..ne brini za druge, jer drugi će se snaći, ali ljubav poput tebe teško je naći..smijeh

..SRETAN TI ROĐENDAN..



..onaj posao-->nije ni posao nego najprije usavršavanje komunikacije koja će nam kasnije pomoći pri financijskom savjetovanju klijenata..prvo predavanje je u subotu..no mislim da neću ići..uh..kaj vi mislite..haaa?..kao poslije bi dobila posao..ali..uh..nemam pojma.. no

doma mije neka velika zbrka svatko brije svoj film..nitko nikog ne voli..nego znate čisto ću najebati kad dođe račun za internet..evo već na samu pomisao mi se kosa digne na glavi..hmm..:(..zaliven

..nemogu više..sad sam se zbedirala zbog računa..nono

..kiss svima..aaa big kiss and hug and liz to my boy..



| jeeep..brbljaj mi.. (3) | ..plintaj.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.