< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


..da ili ne..nije lako..

čakulanje..hehe..


free web counter

free web counter





Myspace




Blog images





..potpiši mi se tu..



MOJI LINKOVI:


..želite li i vi isto ovakav sjajan dizajn posjetite..this page..

gadura-dizajn


..moj tintilinić..rofl

..tintilino..:)


..my boy..cerek

..debela maza..


..eh evo još par linkova na koje volim uletiti..yes
-pa izvolite-



litle bits of truth


awrill


FOTO-MOMENT


..rezervirano za fotku moje ivke..naughty


..ME AND MY SISTER`S..wink




..moja malenkost..naravno..nut




..moja mala sreća..cerek




..ninach and me..




..bebeki..




..naughty..naughty





DEEP

«…Why do I feel so weak
When you are near me
You've got me in too deep
So help me baby

Your living in my dreams
Your always with me

Your the dark in my light
Your the black in my white
And I'll always know
You got me where you want me
(oooh baby)
You got me where you want me
(oooh baby)

You got me tempted by what's forbidden
(ooh yeah)
How can you be so sweet but ooh so unforgiving
And I'm emotionally drained
I'm about to go into the sea
But I don't want it...Any other way

You've got a hold on me
(there's no escaping baby)
Got to find a release
Oooh…»

don´t be a bitch..just a witch..

»Breathe Easy»



«…Out of my mind
Nothing makes sense anymore
I want you back in my life

That's all I'm breathing for

Ooooooohhhhh -- tell me why

Oh won't you tell me why

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air

I... can't breathe easy
Can't sleep at night

Till you're by my side

Coz i can't breathe easy

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air…»
zujo

utorak, 07.11.2006.

ŽIVOT JE CIKLUS..PRAVOG SMIJEHA..

..jutarnja šetnja nikome ne škodi..ehhh..hehe..tako ni meni..danas sam išla na tu fucking burzu..bla..bla..mjesećno javljanje..katastrofa..no..jedva sam se digla rano ujutro..dogegla do tranvajske stanice..i pola sata buljila u ratkapu nekog autića..brijem volva..neznam kaj je tu bilo tako zanimljivo ali eto meni je bilo..nut..hehe..i napokon mi je došla devetka..i tako se ja fino ukrcam u nju..tj..uguram..jer naravno penzića je bilo ko pljeve..i ostanem stajati licem uz lice nekog tipa..smrdljivog..uhh..mislim da bum se pobljuvala..i tak si razmišljam..kaj ljudi nisu nikada čuli za jutarnju higijenu..ili može čak i za dezić..očito ne..zaliven..no..hvala Bogu on je izašao kod cibone..i uspijela sam se ugurati do aparata..i tako ja stojim..buljim kroz prozor..i proklinjem tu glupu burzu..jer mi se fakat neda ići..jer sam prirodno ljenguza..wink..dođem do MORH-a i ono..mmm..mmm..fini tipovi u uniformama..naravno..smile is on my face..uhh..dan odmah mnogo ljepši..palim se na te uniforme..pogotovo vojničke..freaky..hehe..dragi htio biti vojnik..ali odustao..ŠTETA..ŠTETA..VELIKA ŠTETA..cerek..produljim do burze i eto za sekundu sam već gotova..iii tak..prošećem do ministarstva zdravstva i podignem si zdrastvenu..i hvala Bogu dođem kući..a ono stara nadrkana..ko ništa..više mi puna kapa njezinih raspoloženja..neznam koji je njoj kurac..malo previše pretjeruju..NO S OBZIROM KOJU FAMILIJU IMAM NIJE NI ČUDNO..i tako sjednemo mi za stol..ona melje nešto kako mi baka s tatine strane glupa ko k....(neću napisat šta je..imam poštovanja..ali može se skužiti)..kako je zatucana..i te brije..dobro..nisam ju baš ništa slušala samo sam molila..da više ode na taj posao..mislim da je krajnje vrijeme da se zaposlim..prišparam pare..i odem odavde..jer ovo je fakat već katastrofa..HM..taman..ona zašuti..a ono netko na vratima..DIN-DON-DIN-DON..eto tako radnik sjeo na zvono..treba nam zažbukati balkon..stara opet popizdila..jer ona je citiram--GOLA..ŠTA SI ONI UMIŠLJAJU--a bila je posve odjevena..lud

..a naravno htjela bi da sve bude napravljeno..ahh..pms..vjerovatno..no..bumo ju prožvakali..yes

danas je glomazni kod nas..i ulica a cijeli kvart je pun cigića..ups..roma..(DUBOKE ISPRIKE CIGIĆIMA..TJ. ROMIMA)..wink..na svakom su uglu..više me strah provirit kroz prozor..prošle godine su se dvije skupine Roma (eto uspijela sam..jeee..)nut..pošorale za našim smećem..bilo je svega..čak su nas i zvali da siđemo dolje i kažemo ko je skupina prije došla..uhh..daaa..ja sam se skoro upišala od smijeha..no dobro..njihova stvar..hmm..hehehehehe..rofl



| jeeep..brbljaj mi.. (0) | ..plintaj.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.