< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


..da ili ne..nije lako..

čakulanje..hehe..


free web counter

free web counter





Myspace




Blog images





..potpiši mi se tu..



MOJI LINKOVI:


..želite li i vi isto ovakav sjajan dizajn posjetite..this page..

gadura-dizajn


..moj tintilinić..rofl

..tintilino..:)


..my boy..cerek

..debela maza..


..eh evo još par linkova na koje volim uletiti..yes
-pa izvolite-



litle bits of truth


awrill


FOTO-MOMENT


..rezervirano za fotku moje ivke..naughty


..ME AND MY SISTER`S..wink




..moja malenkost..naravno..nut




..moja mala sreća..cerek




..ninach and me..




..bebeki..




..naughty..naughty





DEEP

«…Why do I feel so weak
When you are near me
You've got me in too deep
So help me baby

Your living in my dreams
Your always with me

Your the dark in my light
Your the black in my white
And I'll always know
You got me where you want me
(oooh baby)
You got me where you want me
(oooh baby)

You got me tempted by what's forbidden
(ooh yeah)
How can you be so sweet but ooh so unforgiving
And I'm emotionally drained
I'm about to go into the sea
But I don't want it...Any other way

You've got a hold on me
(there's no escaping baby)
Got to find a release
Oooh…»

don´t be a bitch..just a witch..

»Breathe Easy»



«…Out of my mind
Nothing makes sense anymore
I want you back in my life

That's all I'm breathing for

Ooooooohhhhh -- tell me why

Oh won't you tell me why

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air

I... can't breathe easy
Can't sleep at night

Till you're by my side

Coz i can't breathe easy

I can't dream yet another dream
Without you lying next to me
There's no air…»
zujo

petak, 03.11.2006.

Dobro jutro..radni narode..

vani..velika zima..brrr..iako nije mi ni nakraj pameti da izađem van...očito ima puno ljudi koji nisu dangubi..bravo ljudi..bravo..npr.moje sestra..ja već u 7 otvorila svoje dražesne oke..i okrenem glavu..i ono nemam šta vidjeti..ona već vani..ma zamisli..ahhh..naravno čim nema nadzora..ona put pod noge..wink..i tako ja imam cijelu kuću samo za sebe..hehe..no umjesto da ludujem..ja sjedoh za komp..i marljivo podnosim izvješće..baš sam mala "radišna curica"..šta ne?..jučer me sister uspijela izvući van po ovoj brrr zimi..pošto nije dobila plaču za moj ročkas..zato me je jučer odvela me u šoping..no to meni teško palo jer nisam šopingoholičarka..zapravo mrzim ići u šoping..no o tome drugom prilikom..ako će je i biti za tu temu..pošto nisam kupila ništa za obući vodila me po dučkasima da si nešto izaberem za zimu..nooo..ni tamo mi se ništa nije svidjelo..jer sam lijena za ISPROBAVANJE..no zato mi je kupila srebrni prstenčić..i jako sam happy..evo i dok sad pišem oči mi bježe sa ekrana na prstić..hehe..hehehe..baš je cakani..no to nije sve..poslije me vodila po kozmetiku..i nakupovala pravu malu zalihu..kremica..parfemčića..kupki..uhh..yes..i tako sam osigurana za par mjeseci..sa svime..ipak to nije vrhunac dana..navečer je ani pozlilo..pa sam cijelu noc bila budna osluškujući dali je sve uredu..dok nisam popizdila..i probudila sve u kući..no ubrzo su svi zaspali kao i ana..no glupača je jutros otišla raditi..a jedva stoji na nogama..to ti je tak kad imam u obitelji -LJUBITELJE RADA-!!!!!..ali zato ću je danas kad dođe kući pošteno nalemati..onako..znate..preko koljena..i udri ga Blaž..nono..ahhh..dosta za danas..odo plivati u svojoj kadi..by+by..wave



| jeeep..brbljaj mi.. (2) | ..plintaj.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.