petak, 01.06.2007.

Ti....ti si ga upozala.jedne ljetne većere..on...on te poljubio dok more se pjenilo......

i tak.........ovo mi je cak drugi post ovaj tjedan!!!
bum vam ispricala kak je presel ovaj tjedan!?!?!



U PONEDJELJAK sam se zbudila oko 9.10!!
a sanjala sam najljepshu stvar na svijetu!!(jednog decka)cerek
naravno nem vam rekla kaj sam sanjala!!
i to jutro sam se zanimala za njega!!al me brzo presla ta ljubav!!


dosla sam u shkolu i saznala da jedna moja frendica hoda s njim!!
pa sam bila jako tuzna!!!al nema veze!!bang

u shkoli je bilo poprilicno dobro!!nema vas bas zamarala s shkolom!!!




U UTORAK sam se vec zanimala za drugog debila!!!
i dobila sam 5, 5 iz tehnichkog!!uuuuu strasna sam!!!!


bum malo preskochila dane!!!!

U CHETVRTAK sam se celo jutro ucila za test iz zemljopisa i isplatolo se
dobila sam 5!!!

posle shkole sam ishla na bazene!!i bilo je super!!!
bil je i moj simpa tam!!!



A U PETAK ustvari danas sam dobila 4 iz prirode!!
i da celo vreme na hrvatskom smo se zezali!!!

a kasnje je bil foto sešn!!!!!(to namjerno pishem tak;)
pa vam bum dela malo slikica ustvari swe!!!
ewo:
starke;P
Image Hosted by ImageShack.us

onda VLATKICH;D
Image Hosted by ImageShack.us

Pepy i Barichka
Image Hosted by ImageShack.us


Barichka i Vlatkich;P
Image Hosted by ImageShack.us


Pepy i Barichka;P
Image Hosted by ImageShack.us

Pepy;D
Image Hosted by ImageShack.us

Deniss;P
Image Hosted by ImageShack.us







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.