petak, 11.05.2007.

Ako tražiš nekoga....nekoga za šetanje....onda ja sam čovjek za tebe.......

wave:mahewo Andrea mi je napisala u komentarima da napishem novi post!!!pa ewo pishem ga!!!smijeh
ne znam kaj da pishem,nemam inspiracije!!
Image Hosted by ImageShack.us
e da htela sam prek bloga,sad rechi Andrei da ak oche!!!more malo uređivati moj blog!!!


Image Hosted by ImageShack.us
ovo smo ja i moj bracek!!on veli da je glupo ispal,da ima glupu frizuru!!
Kaj ne da je dobro ispal?
e sad je kraj!!znam da je jako kratki post,al kaj si ja morem!!!neda mi se vishe pisati!!
PUCIKATO I POZDRAVLJANSKI SVIMA!!!
POGOTOVO BARBARI,JASMINI,ANDREI Š.,PETRI S...............


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.