ponedjeljak, 30.04.2007.

Krizma!!

mahwaveewo i mene da vas malko izvjestim kak je bilo na krizmi!!!
ovak prvo je bili malo glupo jer sam se morala glupo obleći!!!ludlud
a kasnje je bili ok,ishli smo k Kičinbaćijima na večeru!!!!njamiparty
pili smo vino.....mmmmmm.....!!!!partythumbuppartythumbuppartythumbup
i tak,vreme je brzo prolazilo pa smo se dogovorili s kićojem da idemo van!!!!bilo je negdi 10 sati dok smo otishli!!!smali smo ostat do kad smo hteli,al nam je bilo dosadno pa smo oko 12 otishli doma!!!!kasnije smo malo sutfal ipo internetu dok su nam starci dole ludovali!!!bili smo umorni al se nismo dali!!zijevzijevzijevzijev
oko 5 smo doshli doma,a u 9 smo se morali zbudit da idemo na Misu!!!zijevzijevzijev
posle Mise smo ishli na ručak k Kičinbaćijima!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je jedna od boljih slika za krizmu,ljevo je Zvonimir,a desno Kićo!!
Image Hosted by ImageShack.us
e,a ovo su torte!!!

Image Hosted by ImageShack.us
A ovo je rezanje torte!!!



kasnije je Zvonimir ishel na nogomet,a ja u grad s Barbarom i Marinelom!!!
posle je doshal i Jasmina pa sam bila s njom!!!!i tak doshla sma doma oko 9!!!!spekla sam si kokice i gledela Zakon Braće!!!


ewo doshel je i kraj ovog posteka!!!ima da me komentirate!!!!ocu da mi svaki napishe 20 komentara!!!!POZZ svima!!!mahwavemahwavemahwave


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.