četvrtak, 12.04.2007.

O meni!!!!!!!!

Ja sam Antonia Štefotić, rođena sam 6.4.1994. godine i tak imam 13 godina! smijehIdem u 6.d razred!!!!Živim u Koprivnici!!!!
Od frendica ove se dvije posebno izdvajaju.
Barbaracerek i Jasminasmijeh!!!! one dve su lude ko i ja!!!!lud

Od muzike slušam:
Prljavo kazalište,Crno perje,Divlje jagode,Plavi orkestar,Hammerfall,Bijelo dugme......itd.....!!!!!!thumbup

I kaj da vam još napišem!!!!
E,da imam pesa Danya!!!!! jako je dobar sam nekad zna grist!!!!namcor

E da,da vam još i napišem kak moje naj frendice zgledaju:
Barbara:s njom se poznam od prvog razreda!!!!!
Ona ima duuuuggggguuuu smeđu kosu i smeđe oči!! srednje je visine i jako je zaljubljenacerek!!!!!Rođena je 10.10.1994.godine i jos ima 12 godina!!!!!!eekOna sluša hard rock i metal,a od grupa sluša ove:
COB,NightWish i dalje se nemrem setiti!!!!!Najdraža boja joj je crna,a najviše mrzi roznu!!!Ima pesa mazu i dvije kornjače maksima i mrvicu!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.