srijeda, 11.04.2007.

Vjera!!!!!

Ovo je moj drugi post pa sam ga odlucila posvetiti vjeri!
Možda nekima ovo smešno zvuči,ali meni ne!Zato jer znam kolko mi moja vjera znači!
ja svaku nedelju idem na misu,ne zato da vidim simpatiju il da se najdem s frendicom!Idem se najti s Bogom!
Meni moja vjera puno znači jer znam da bez nje nebi bila ništ!!

Zbog vjere sam prestala slušat Metallicu itd.,jer sam skužila da mi to nebu ništ pomoglo u životu!Pa sam se tak sva prepustila Bogu i odlučila da više ništ nemre stati između mene i Boga!

Kaj ne da nije lepo čut dok neko psuje?
Tom čoveku psovka nebu ništ pomogla u životu!Više bi mu koristilo da se pomoli!
Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.