We

ime:Karla
datum rođenja:05.04.1995.
razred:6.b
hoby:plesanje,pjevanjepjeva,sviranje,televizija...
volim:more,filmove,kissfrajere(zgodne),pizzu,coca-colu...
frendovi i frendice:iva j.,iva g.,tonkamah
nina,martina,petra,lucia,jura t.,Ivan,Neda,Borna....
teška:42kg(debela,smršavila sam)cry
ljubav:(trenutno i neka tako ostane)slobodnasretan
izgled:da vam se ukratko opišem slatkapuknucutvrdoglava,brineta,lijepi zubi....
želja:da tokići dođu u hrvatsku i naravno da postanem ono što želim i mogu kisssskiss

ime: Antonija
datum rođenja: 7.10.1994.
razred: 7.c
hoby:ritmika,pjevanjepjeva, plesanje, gledanje televizije, spavanje, dopisivanje...
volim: !!!DEČKE!!!, spavati, svoj mobitel, družiti se s frendovima...
frendovi i frendice: Jasna, Ciljindre, Karla, Iva, Mat, Ježonja...
visoka sam... 154 cm
teška sam... previše!!! kao i karla
ljubav: Bila u vezi, više nisam... Dečki! Napadnite me! Weee...=)
ja sam... slatka, tvrdoglava, spremna pomoći, ZALJUBLJENA, uvijek sretna...
želja: Proputovati svijet i naći iskrenu ljubavkiss sretansretancerek



bedzevi.com,button,badges,priponke,Shut up and kiss me


Slikice...

Doći će svremenom... Kissy

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen

Opis bloga

Dark Angelsice napadaju na blogove! Weeeeeeeeee!!!! =)

Naši linkovi

tonkanut

Tokio hotelka girl

cool blog- Tokio Hotel

novi blog cure koja voli Th-a

moje frendice

ponedjeljak, 26.05.2008.

Hey

Karla je nadam se da ste vidjeli da nema posteva ee malo iznenađenje!!!Antonija i ja zatvaramo(donekle)blog o Tokio Hotelu...naravno i dalje ćemo pisat o njima ali malo manje....jer je ovo blog o nama tj.o Dark Angles!!!Antonija i ja imamo sada jednu skupinu Dark Angels o kojoj ćete saznat nešto malo više kasnije jer je ovo samo uvod u blog hehe....e da ovako tu ćemo pisat o našim tajnim željicama i ljubavima(Tonka pazi se)....to je to za sad nadam se da će vam biti lijepo sa nama i da ćete uživat u našim zgodama hehehehe



LJUBIM VAS
YOUR:KARLA you can call me Carly kiss



~ CoMeNtIrAj (6) ~ PriNtAj ~ RefreSh ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.