Iss...još samo malo i gotovo...to te pitam...jedva čekam... :)) praznici... <333 - tonka0013 - Blog.hr
< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kostur i design by:sova-dz

Opis bloga i pravila...

Moj blog-moj slatki dnevnik
koji vodim preko neta...
Moj život mojim očima...
Uživajte!! :*

Koliko vas je posjetilo moj blog...

Hit Counter
Hit Counter

Koliko vas je trenutno na blogu...




PRAVILA:

- Ostavite komentar(e)...
- Čitajte postove...
- Ne serite po blogu...
- Sve komentare vračam...
- Ne šaljite lance (ne)sreće...
- Ne kradite...
- Nema copy...

IGNORIRAM:
"ej,fora blog,svrati..."

Hvala... (:


Something about me...

- Antonia
- 23.12.1994.
- Ludbreg
- 1.gimnazija Varaždin
- 14godina
- slobodna (:


KONTAKT:

-facebook
-antonia_94@net.hr--->više koristim
-tonia_14@net.hr


VOLIM:

-frendove
-svoj blog
-conversice
-facebook
-more
-labello
-čokoladu
-putovati
-ljeto
-BigMac
-izlaziti
-čitati Teen i Ok!
-knjige od R.L.Stine
-slatke privjeske


MRZIM:

-neke osobe
-školu
-ljubomoru
-cajke
-tračanje
-dvolične i sebične ljude


BOJIM SE:

-samoće
-raznih kukaca
-mraka
-smrti



MOJA FACEBOOK ZNAČKA:
Antonia Par
Antonia Par
Napravi svoju značku




"Nisi izgubio dok ne prestaneš pokušavati..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

music Pictures, Images and Photos

"Glazba čini čuda..."

peace Pictures, Images and Photos

"Ljubav je bajka za budale..."

heart broken Pictures, Images and Photos

"My heart is broken..."

colored pencils Pictures, Images and Photos

"Jer mi smo totalno drukčiji od drugih..."

color splash flowers Pictures, Images and Photos

"Ja od rođendana pa do rođendana...čekam samo poziv tvoj..."

EYES Pictures, Images and Photos

"Ma,ima dana kada ne znam šta ću sa sobom..."

love Pictures, Images and Photos

"Carpe diem..."

candy canes. Pictures, Images and Photos

"Kiss me one more time before you say goodbye..."

Kiss Pictures, Images and Photos

"Bolje biti pijan nego star..."

Color Splash Pictures, Images and Photos

" Ne zamaram se tuđim mišljenjima jer je teško svakome udovoljiti..."

music Pictures, Images and Photos

"Kupila bih tvoju ljubav,ali stvarno nemam ništa sitno..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Živi svaki dan kao da ti je posljednji..."

Stars Pictures, Images and Photos

"A šta da radim kada odu prijatelji moji..."

Heart Icon 1 Pictures, Images and Photos

"Voli me,voljet ću te,varaj me,ubit ću te..."

Love Pictures, Images and Photos

"Teško se je pomiriti s istinom...tj.da tebe više nema u mom životu..."

icon Pictures, Images and Photos

"I love you..."

just cry... Pictures, Images and Photos

"Baš ti lijepo stoje suze ali nemoj plakati..."

My teddy bear Pictures, Images and Photos

"Ljubav započinje pogledima,traje poljupcima,a završava suzama..."

teen Pictures, Images and Photos

"Bolje da me mrze zbog onoga što jesam nego da me vole zbog onoga što nisam..."

converse logo Pictures, Images and Photos

"Sebi dozvoli sve...samo jedno ne,da te ima netko tko te ne zaslužuje..."

peace Pictures, Images and Photos

"Za tebe mrtva..."

Candle Pictures, Images and Photos

"Život idalje,život brzo prolazi..."

music teddy Pictures, Images and Photos

"Sve je lako kad si mlad..."

love icon Pictures, Images and Photos

"No music,no life..."

Color Pictures, Images and Photos

"Ja osječam da to više nisi ti,a ni ja..."

Love Icon Pictures, Images and Photos

"Ljubav je...najljepši osjećaj na svijetu..."

Teddy bear alone Pictures, Images and Photos

"U mojim venama još je njenog otrova...još je doza prejaka...a tebe ljubim da ne poludim samo da zaboravim..."

LOVE

Love & Peace...

Love icon Pictures, Images and Photos

"Pusti da srce pokaže ti put...pusti jer vjeruj nije uzalud..."

eyes. Pictures, Images and Photos

"Uživaj u životu"...

candy Pictures, Images and Photos

"Candy love is possible..."

converse Pictures, Images and Photos

"Bili smo jednom najbolji...o nama su priče pričali..."

love icon Pictures, Images and Photos

"I give you my heart..."

Converse 133 Pictures, Images and Photos

"So delicious..."

candy Pictures, Images and Photos

"Music is love..."

music Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

peace Pictures, Images and Photos






utorak, 02.06.2009.

Iss...još samo malo i gotovo...to te pitam...jedva čekam... :)) praznici... <333

Eii...wave
Ljudi,a kaj da vam velim...nisam uopće zadovoljna vašim komanjem...možete vi to puno bolje,ajde...pls,for me...Ja se ispričavam kaj nisam tak dugo napp novi postek,ali da budem iskrena nisam imala neku volju,a ni baš vremena...Puno toga se zanimljivog u zadnje vrijeme zbiva u mom životu...Napp vam budem samo ono kaj se sječam...Evo,i sam naslov govori još malo i the end...weee...Naravno da mi bude žal,ali kaj je tu je...to je tak...neke ocjene su zaključene,neke budu još ovaj tjedan...Prošla budem s 5 i tak...I da...Još jedna jako važna vijest za mene...konačno sam odlučila da budem išla u 1.gimnu u Varaždin...weee...Jedva čekam...novi grad,društvo...12.6. imamo završnicu...ludo bude...sutra se maskiramo kao kauboji pa sve do utorka budemo tak obučeni...wee...Onda 21.6.imam firmu...,a 27.6. idem u Italiju...Prošlu subotu sam bila kod Ive na rođendanu...najbolji rođendan na kojem sam bila u životu...smokinpartySlavila ga je u goricama...i mogla sam spavati sve do nedjelje...bila nam je ludnica...navečer oko 2h smo imale nazovimo ih "karaokama"...ludnica...!!! Onda smo u nedjelju u jurto morale na misu...jbm...Mi smo išle na misu sa ruksakima kad su nam bile stvari u nutra i tak...Jaj,bile smo sve tak raščupane,neispavane,neoprane...ali bar nam bude sve to ostalo u pamčenju 4ever...Ja sam vam sad tak prehlađena užas...samo kašljem i tak...bila sam dns kod doktora i veli neka viroza...mah...(znam ja od čega mi je to)...yes Eto,toliko za ovaj put od mene...
Sve vas jako puno volim,ljubim i grlim...
:*
Uživajte mi mučo... <3333

- 19:40 - *komentiraj* (8) - *printaj* - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.