Sebi dozvoli sve...samo jedno ne...Da te ima netko tko te ne zaslužuje... <333 - tonka0013 - Blog.hr
< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kostur i design by:sova-dz

Opis bloga i pravila...

Moj blog-moj slatki dnevnik
koji vodim preko neta...
Moj život mojim očima...
Uživajte!! :*

Koliko vas je posjetilo moj blog...

Hit Counter
Hit Counter

Koliko vas je trenutno na blogu...




PRAVILA:

- Ostavite komentar(e)...
- Čitajte postove...
- Ne serite po blogu...
- Sve komentare vračam...
- Ne šaljite lance (ne)sreće...
- Ne kradite...
- Nema copy...

IGNORIRAM:
"ej,fora blog,svrati..."

Hvala... (:


Something about me...

- Antonia
- 23.12.1994.
- Ludbreg
- 1.gimnazija Varaždin
- 14godina
- slobodna (:


KONTAKT:

-facebook
-antonia_94@net.hr--->više koristim
-tonia_14@net.hr


VOLIM:

-frendove
-svoj blog
-conversice
-facebook
-more
-labello
-čokoladu
-putovati
-ljeto
-BigMac
-izlaziti
-čitati Teen i Ok!
-knjige od R.L.Stine
-slatke privjeske


MRZIM:

-neke osobe
-školu
-ljubomoru
-cajke
-tračanje
-dvolične i sebične ljude


BOJIM SE:

-samoće
-raznih kukaca
-mraka
-smrti



MOJA FACEBOOK ZNAČKA:
Antonia Par
Antonia Par
Napravi svoju značku




"Nisi izgubio dok ne prestaneš pokušavati..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

music Pictures, Images and Photos

"Glazba čini čuda..."

peace Pictures, Images and Photos

"Ljubav je bajka za budale..."

heart broken Pictures, Images and Photos

"My heart is broken..."

colored pencils Pictures, Images and Photos

"Jer mi smo totalno drukčiji od drugih..."

color splash flowers Pictures, Images and Photos

"Ja od rođendana pa do rođendana...čekam samo poziv tvoj..."

EYES Pictures, Images and Photos

"Ma,ima dana kada ne znam šta ću sa sobom..."

love Pictures, Images and Photos

"Carpe diem..."

candy canes. Pictures, Images and Photos

"Kiss me one more time before you say goodbye..."

Kiss Pictures, Images and Photos

"Bolje biti pijan nego star..."

Color Splash Pictures, Images and Photos

" Ne zamaram se tuđim mišljenjima jer je teško svakome udovoljiti..."

music Pictures, Images and Photos

"Kupila bih tvoju ljubav,ali stvarno nemam ništa sitno..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Živi svaki dan kao da ti je posljednji..."

Stars Pictures, Images and Photos

"A šta da radim kada odu prijatelji moji..."

Heart Icon 1 Pictures, Images and Photos

"Voli me,voljet ću te,varaj me,ubit ću te..."

Love Pictures, Images and Photos

"Teško se je pomiriti s istinom...tj.da tebe više nema u mom životu..."

icon Pictures, Images and Photos

"I love you..."

just cry... Pictures, Images and Photos

"Baš ti lijepo stoje suze ali nemoj plakati..."

My teddy bear Pictures, Images and Photos

"Ljubav započinje pogledima,traje poljupcima,a završava suzama..."

teen Pictures, Images and Photos

"Bolje da me mrze zbog onoga što jesam nego da me vole zbog onoga što nisam..."

converse logo Pictures, Images and Photos

"Sebi dozvoli sve...samo jedno ne,da te ima netko tko te ne zaslužuje..."

peace Pictures, Images and Photos

"Za tebe mrtva..."

Candle Pictures, Images and Photos

"Život idalje,život brzo prolazi..."

music teddy Pictures, Images and Photos

"Sve je lako kad si mlad..."

love icon Pictures, Images and Photos

"No music,no life..."

Color Pictures, Images and Photos

"Ja osječam da to više nisi ti,a ni ja..."

Love Icon Pictures, Images and Photos

"Ljubav je...najljepši osjećaj na svijetu..."

Teddy bear alone Pictures, Images and Photos

"U mojim venama još je njenog otrova...još je doza prejaka...a tebe ljubim da ne poludim samo da zaboravim..."

LOVE

Love & Peace...

Love icon Pictures, Images and Photos

"Pusti da srce pokaže ti put...pusti jer vjeruj nije uzalud..."

eyes. Pictures, Images and Photos

"Uživaj u životu"...

candy Pictures, Images and Photos

"Candy love is possible..."

converse Pictures, Images and Photos

"Bili smo jednom najbolji...o nama su priče pričali..."

love icon Pictures, Images and Photos

"I give you my heart..."

Converse 133 Pictures, Images and Photos

"So delicious..."

candy Pictures, Images and Photos

"Music is love..."

music Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

peace Pictures, Images and Photos






srijeda, 08.04.2009.

Sebi dozvoli sve...samo jedno ne...Da te ima netko tko te ne zaslužuje... <333

Eii,ljudovi...wave
Tnx na komsima...Ja se ispričavam kaj ste tak dugo čekali novi post,ali nkj mi je komp štekal,nisam baš imala vremena i tak...Ali ok,sad su počeli praznici tak da budem imala inspirejšen za pisanje postova...hehe Baš sam happy zato kaj su počeli praznici...Bar se budem mogla naspavti,odmoriti,zabaviti s društvom i tak...Ludo bude(nadam se)...Evo,sad dok napišem ovaj postek idem van s društvancem i tak...Dns je u školi bilo zkn...Zadnja tri školska sata smo išli u kinodvoranu jer moj razred priprema igrokaz za Uskrs tak da smo imali generalnu probu...Nismo imali kemiju...jea!! To je bitno...hehe Prošlu subotu sam imala natjecanje iz prve pomoći u Varaždinu...U petak smo imali slobodni dan zbog natjecanja i tak...Pa,na natjecanju je bilo ok...Malo su nas suci zeznuli,ali kaj češ...Bitno je sudjelovati,ali ipak mi je žal...Bili smo 6...Vratili smo se oko 4h,a odma poslije sam išla van...Ludnica...hehe Ja i Lorena smo poslije išle na jedan ročkas i tak...Skoro svaki dan sam s društvom na Podravini...igramo nomomet,košarku i tak...Malo rekreacije nakon duge zime...Jaj,fala bogu kaj je prošla...A ništ ne znam kaj da vam više napp...Idem sad van i tak...Toliko za ovaj put...Komajte mi puno...
Volim vas sve....
Ljubim i grlim...mwa cerek

love Pictures, Images and Photos

- 15:58 - *komentiraj* (32) - *printaj* - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.