tonka0013
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kostur i design by:sova-dz

Opis bloga i pravila...

Moj blog-moj slatki dnevnik
koji vodim preko neta...
Moj život mojim očima...
Uživajte!! :*

Koliko vas je posjetilo moj blog...

Hit Counter
Hit Counter

Koliko vas je trenutno na blogu...




PRAVILA:

- Ostavite komentar(e)...
- Čitajte postove...
- Ne serite po blogu...
- Sve komentare vračam...
- Ne šaljite lance (ne)sreće...
- Ne kradite...
- Nema copy...

IGNORIRAM:
"ej,fora blog,svrati..."

Hvala... (:


Something about me...

- Antonia
- 23.12.1994.
- Ludbreg
- 1.gimnazija Varaždin
- 14godina
- slobodna (:


KONTAKT:

-facebook
-antonia_94@net.hr--->više koristim
-tonia_14@net.hr


VOLIM:

-frendove
-svoj blog
-conversice
-facebook
-more
-labello
-čokoladu
-putovati
-ljeto
-BigMac
-izlaziti
-čitati Teen i Ok!
-knjige od R.L.Stine
-slatke privjeske


MRZIM:

-neke osobe
-školu
-ljubomoru
-cajke
-tračanje
-dvolične i sebične ljude


BOJIM SE:

-samoće
-raznih kukaca
-mraka
-smrti



MOJA FACEBOOK ZNAČKA:
Antonia Par
Antonia Par
Napravi svoju značku




"Nisi izgubio dok ne prestaneš pokušavati..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

music Pictures, Images and Photos

"Glazba čini čuda..."

peace Pictures, Images and Photos

"Ljubav je bajka za budale..."

heart broken Pictures, Images and Photos

"My heart is broken..."

colored pencils Pictures, Images and Photos

"Jer mi smo totalno drukčiji od drugih..."

color splash flowers Pictures, Images and Photos

"Ja od rođendana pa do rođendana...čekam samo poziv tvoj..."

EYES Pictures, Images and Photos

"Ma,ima dana kada ne znam šta ću sa sobom..."

love Pictures, Images and Photos

"Carpe diem..."

candy canes. Pictures, Images and Photos

"Kiss me one more time before you say goodbye..."

Kiss Pictures, Images and Photos

"Bolje biti pijan nego star..."

Color Splash Pictures, Images and Photos

" Ne zamaram se tuđim mišljenjima jer je teško svakome udovoljiti..."

music Pictures, Images and Photos

"Kupila bih tvoju ljubav,ali stvarno nemam ništa sitno..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Živi svaki dan kao da ti je posljednji..."

Stars Pictures, Images and Photos

"A šta da radim kada odu prijatelji moji..."

Heart Icon 1 Pictures, Images and Photos

"Voli me,voljet ću te,varaj me,ubit ću te..."

Love Pictures, Images and Photos

"Teško se je pomiriti s istinom...tj.da tebe više nema u mom životu..."

icon Pictures, Images and Photos

"I love you..."

just cry... Pictures, Images and Photos

"Baš ti lijepo stoje suze ali nemoj plakati..."

My teddy bear Pictures, Images and Photos

"Ljubav započinje pogledima,traje poljupcima,a završava suzama..."

teen Pictures, Images and Photos

"Bolje da me mrze zbog onoga što jesam nego da me vole zbog onoga što nisam..."

converse logo Pictures, Images and Photos

"Sebi dozvoli sve...samo jedno ne,da te ima netko tko te ne zaslužuje..."

peace Pictures, Images and Photos

"Za tebe mrtva..."

Candle Pictures, Images and Photos

"Život idalje,život brzo prolazi..."

music teddy Pictures, Images and Photos

"Sve je lako kad si mlad..."

love icon Pictures, Images and Photos

"No music,no life..."

Color Pictures, Images and Photos

"Ja osječam da to više nisi ti,a ni ja..."

Love Icon Pictures, Images and Photos

"Ljubav je...najljepši osjećaj na svijetu..."

Teddy bear alone Pictures, Images and Photos

"U mojim venama još je njenog otrova...još je doza prejaka...a tebe ljubim da ne poludim samo da zaboravim..."

LOVE

Love & Peace...

Love icon Pictures, Images and Photos

"Pusti da srce pokaže ti put...pusti jer vjeruj nije uzalud..."

eyes. Pictures, Images and Photos

"Uživaj u životu"...

candy Pictures, Images and Photos

"Candy love is possible..."

converse Pictures, Images and Photos

"Bili smo jednom najbolji...o nama su priče pričali..."

love icon Pictures, Images and Photos

"I give you my heart..."

Converse 133 Pictures, Images and Photos

"So delicious..."

candy Pictures, Images and Photos

"Music is love..."

music Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

peace Pictures, Images and Photos






nedjelja, 20.04.2008.

Bilo je ludo i nezaboravno...

Ej...wave
Tnx kaj tak puno komate...nastavite i dalje...
Bila sam u Gardalandu...
Provela sam se kao nikad do sada u životu...smijeh To što sam jučer doživjela nikad neću zaboraviti...
Evo,ispričat ću vam sve od početka...(imate sreće što mi se da pisati)...
U petak navečer oko 22:00 išla sam spavati...već u 23:30 morala sam se probuditi...zatim sam se složila i krenula sa starcima u Vž...polazak nam je bio ispred hotela "Turist"...kad nam je autobus stigao sjela sam se s Ivanom...fkt zakon cura...cijelim putem smo razgovarale,slušale MP4 i svega spavale samo 1h...Prvo stajalište nam je bilo neka benzinska u Sloveniji...kad smo tamo došli kiša je padala ko iz kabla...samo smo otišli na WC i trkom otišli u bus...kiša se je polako smirivala...Drugo stajalište nam je bila benzinska u Italiji...tamo se je sunce odmah pokazalo...tako da nam je strah u vezi da će nam padati kiša u Gardalqand prestao...yes
Još neko vrijeme smo se vozili i stigli u Gardaland...jee...Sad tek avantura počinje...U Gardaland smo došli u 9:30h...
Prvo smo išli na "Blue tornado"...jednom rječju zakon...(ako želite možete na netu pogledati kako izgleda...na Googlu izaberite ikonicu slike,i napišite Gardaland-plavi tornado)...tak možete napraviti i za sve ostale koje ću vam napisati...zatim su neki išli na "Mamut"to je nekaj novoga...napravljeno je 2008...tako da smo čekali točno 1h kako bih došli na red...bila je stršna navala i kolona...
Onda smo išli na:"Fuga da Atlantida","Jungle rapids"...to vam je sve na vodi...bila sam sva mokra...no isplatilo se...Bili smo još na:"Magic mountain","I corsari","Space vertigo","Šalicama"...no naj mi je bilo na "Atlantidi" i "Blue tornado"...u 17:00 smo krenuli...Kad smo se vozili doma stali smo na onim istim odmaralištima kao i kad smo išli u Gardaland...U 2:00h starci su me čekali ispred hotela "Turist"...pozdravila sam se s frendovima i krenula doma...kad sam došla išla sam se istuširat i ravno u krevet...
I to vam je to ljudi moji...jedno lijepo sjećanje za uvijek...i svima bih poručila ako imaju mogućnosti,želju,a nadam se da ju svi imaju posjete taj zabavni park-Gardaland...jer to će vam biti uspomena za cijeli život...
I još nešto...mogu vam reć da su Talijani jako zgodni...yes
To je to od mene...ne znam kaj da vam više velim...ruka me već boli od pisanja...
Big pozz svima...kissam vas sve...wavewave

- 19:43 - *komentiraj* (168) - *printaj* - #

četvrtak, 17.04.2008.

Danas idem u Gardaland!

Ej...wave
Big pozz svima...wave
Tnx na komićima,komajte i dalje...
Danas sam posebno happy...kao što naslov kaže danas idem u Gardaland...thumbup
Krećemo danas u 24:00,a vraćamo se u nedjelju ujutro...Jedva čekam kad ću doći tamo i provesti se ludo i nezaboravno...yes
Danas je u školi bilo dobro...na glazbenom je bilo najbolje...učiteljicu smo tako razljutili da smo pisali test,pitala nas je,čak nam je dala i dz(inače dz nikad ne daje)..ne znam kaj da vam više velim o školi...
U pola 4 išla sam na šišanje i peglanje kose...cerek
Moram si još napisati dz za ponedjeljak,složiti ruksak...Ne znam kaj da vam više napišem...
Idem sad...Novi postek možete očekivati u nedjelju kada ću vam napisati kako sam se provela u Gardalandu...
Puno mi komajte...
Kissam vas sve...cerek
Big pozz svima...wavewave

- 21:37 - *komentiraj* (35) - *printaj* - #

utorak, 15.04.2008.

...Meni ne trebaju naslovi,a tebi?...

Ej...wave
Big pozz svima koje poznam i ne poznam...
Ljudeki,tnx na komićima...zakon ste...samo tak nastavite...yes
Danas sam se mislila rolati,ali ništa od toga...vrijeme mi je sve pokvarilo...cry
Napisala sam si dz,samo se moram učiti kemiju jer sutra pita...test iz biologije sam napisala...bilo je dobro...očekujem 4 ili 5...
Danas idem u Vž...sretan
Htjela bih svim ljudima iz mog razreda poručiti da nisam više zaljubljena u.........
Nadam se da mi vjerujete....više me ne zanima...ko ga...(nadam se da svi znate na kaj mislim)...lol...smijehsmijeh
Još 3 dana i idem u Gardaland...jeeee...belj
Ne znam kaj da vam više napišem...
Puno mi komajte...sve komove vraćam...yes
Idem sad...Big pozz nek prime:moja bolesna Niki,Lea,Picekica...i svi ostali koji me poznaju i koji mi komaju...wavewave
Kissam vas sve...cerekcerek

- 15:36 - *komentiraj* (75) - *printaj* - #

ponedjeljak, 14.04.2008.

...Opet običan dan...

Ej...
Big pozz šaljem svima!
Ovaj post je kratak jer mi se ne da pisati...
Danas je ponedjeljak...Vikend je gotov,a počela je škola...
U školi je bilo ok...dobila sam 5 iz matke,5 i 4 iz fizike...
Sad sam na satu informatike...učitelj upravo pita jer smo bili jako dobri...
Kad dođem doma jurim na privatni sat njemačkog...baš jadno...a kad se vratim idem pisat dz i učit biologiju jer sutra pišemo test...držite mi fige za sutrašnji test...
Više mi se ne da pisati...idem sad...
Komajte mi puno...sve komove vračam...
Big pozz...kissam vas sve...

- 13:46 - *komentiraj* (39) - *printaj* - #

nedjelja, 13.04.2008.

...Kaj ja znam...

Ej...
Big pozz svima koje poznam i koji mi komaju...wave
Danas je moj najdosadniji dan u tjednu-nedjelja.
Jučer je bilo super...išla sam u Vž...skoro sam pokupovala cijeli dučan(mislim od kozmetike...)kupila sam si:neko super mirišljavo Labello,Niveinu kremu za ruke,balzam za ravnanje kose,neku tekućinu za lakše raščešljavanje kose,dezića...cerekcerek
Jučer je padala kiša tako da se nisam mogla rolati...tuzan
U petak sam se sa svojom frendicom rolala od pola 5 do pola 9...(aha,dobro ste pročitali...)
Ovaj vikend mi je tako brzo prošao...Sutra je ponedjeljak...škola...testovi...zlo mi je od same pomisliu na školu...ali se na kraju ipak razveselim jer u petak idem u Italiju(Gardaland)thumbup
Zahvatila me je neka prehlada...kašljem...kišem...to mi je zato jer sam se u četvrtak rolala,a puhao je vjetar,pila hladnu Coca-Colu, i pojela 2 sladoleda...fino
Ne znam kaj da vam više napišem...Toliko za ovaj put...Veliki pozz šaljem svima koje poznam i ne poznam,i svima koji mi komaju...Kissam vas sve...cerekwavewave

- 13:48 - *komentiraj* (16) - *printaj* - #

četvrtak, 10.04.2008.

Vrijeme je za novi post...

Ej...
Big pozz svim blogerima...wave
Naslov sve govori...
Gotovi su testovi za ovaj tjedan...jee..thumbup
Idući tjedan još pišemo bilogiju i njemački...
U školi je dobro...(mislim što se tiče ocjene i frendova)...a sam naziv škola mi je oduran...
Jučer je bilo super...rolala sam se s frendicama,i moji starci su slavili godišnjicu braka,pa smo išli van na večeru...njami
U restoranu je bilo dobro,samo je moje ponašanje bilo...tata stalno ima neke primjedbe kako sjedim,jedem(igram se s hranom...,vrtim vilicu nasred tanjura...)...(ima se još tu puno toga za nabrajat...)yes
Ipak sam ja još malo derište...smijehsmijeh
Sad sam upravo došla iz škole...zadnji sat smo imali tjelesni...skakali smo skok u dalj...to obožavam...ovaj put nisam bila zadovoljna sa svojim rezultatom...bolje da vam ne pišem koliko sam skočila za razliku od prošli put...a šta se može opet ću ja svoj rezultat 3.90 ponoviti kad budem malo u boljoj kondiciji...(evo sad znate koliko sam skočila prošli put)...
Ne znam kaj da vam više napišem...Sad se idem rolati s frendicom...a poslije gibam na vjeronauk...tuzan
Idem sad...wave
Kissam vas sve...cerekcerek

- 13:09 - *komentiraj* (57) - *printaj* - #

ponedjeljak, 07.04.2008.

Opet novi post...

Ej...Big pozz svim blogerima...wave
Danas sam imala 8 sati u školi...mrtva sam umorna...
Sad još idem na privatni sat njemačkog jezika...mad
U školi smo pisali 2 testa...iz fizike i tehničkog...U srijedu još pišemo test iz matke i engleskog...no
Iz fizike mi je učiteljica rekla da je pogledala moj test i da ću valjda dobiti 5...konačno dobre vijesti...iz tehničkog ne znam koliko ću dobiti...nadam se četvorki...no dosta o školi...postoje punoo bolje teme za pisanje posta...
Stavila sam si novi dizajn...nadam se da vam se sviđa...komajte mi kakav je...Jedva čekam kada ću ići u Gardaland...(idem 19.4.)...jee...
People,ne znam kaj da vam više napišem...
Sada se idem spremiti za njemački...počinje mi u pola 4...
E,da skoro sam zaboravila...komajte mi puno...sve komove vračam...
Idem sad...
Big pozz...See you...wavewavewave

- 16:00 - *komentiraj* (39) - *printaj* - #

nedjelja, 06.04.2008.

Jučer...dan za 5..

Ej...Pozz svim blogerima...wave
Odlučila sam vam napisati novi post...jee...yes
Jučer je bilo super...Ipričat ću vam sve ispočetka...
Probudila sam se u 10:00.Zatim sam se išla nadoručkovat...papala sam pahuljicenjami
Onda sam upalila tv i ono..na tv samo neke vijesti i emisije o Američkom precjedniku... onda nisam gledala tv nego sam surfala po netu...
Onda se mama zaderala...Antonia dođii postaviti stol...Jeli smo neku ribu,rižu...ko pravi kinezi...samo umjesto pečene ribe je trebao biti suši..(ne znam kak se ta glupost piše...) Onda sam morala napisat dz...cry
Kad sam napisala,išla sam se spremat jer sam išla u Vž...vidla sam jednog zgodnog dečka...cerek ah..ti dečki...rekla sam da više ne ću mislit na njih...ali kaj se može...
No,dobro... kad sam se vratila doma išla sam s Stelom van...Bile smo na trgu,u dvorani jer je bio turnir u rukometu,i tak...u dvorani smo bile do 20:30,i onda smo otišle doma...Kad sam došla doma išla sam se istuširat i gledat Hrvatski top model...Baš mi je žal kaj je ona cura ispala...tuzan
Poslije toga sam malo gledala Američku pitu,Krug 2 i Soba panike...thumbup zakon filmovi...
I to je to...
Ne znam kaj da vam više napišem...Idem sad...
Vi mi puno komajte...
Big pozz svim blogerima...wavewavewave

- 09:43 - *komentiraj* (42) - *printaj* - #

petak, 04.04.2008.

Novi postek...

Bok,svima!wave
Tnx na komovima...komajte i dalje...
Danas mi je odličan dan...zato jer je petak i počinje vikend,cijeli dan mogu visit za kompom jer mi je brat kod bake,idem se rolat s frendicom,i mogu gledati tv do kasno u noć...ima još tu puno stvari koje bi se mogle nabrajati,ali...
U školi je bilo dobro...imali smo zamjenu iz matke i nismo ništa radili,nego smo se razgovarali sa učiteljicom,raspravljali o svemu i svačemu i tak...
Pod glazbenim je bilo super...nismo slušali učiteljicu,radili gluposti...onda nam je upao razrednik i rekao da se svi unedjelju nacrtamo ispred škole jer trebamo ići u posjet Lovačkom domu...tamo čemo gledati životinje(ko da smo klinci koji nikad nisu bili u ZOO vrtu...),prodavati tombole,neku odjeću i još koje kaj...Ja sam se zlagala i rekla da idem teti u Zg...
Moš mislit...Uglavnom ja se ne mislim tam pojaviti...nono
Onda smo otišli u dvoranu...tamo je bila neka utakmica...uglavnom dosadno...bila sam 5 min i onda otišla s frendicama van...Sad sam vam doma i dosađujem se...
Ne znam kaj da vam više napišem...Sad si idem po role i rolat se...
Big pozz...See you...wavewavewave

- 14:54 - *komentiraj* (44) - *printaj* - #

četvrtak, 03.04.2008.

Ništ posebno,ali pročitaj...

Bok,ljudeki!wave
Tnx na komovima,komajte mi dalje...yes
Sad sam se vratila iz škole.sretan
Imala sam 5 sati...kaj to nije super...thumbup
Zadnji sat sam imala tjelesni...igrali smo odbojku...
S par frendica sam otišla u prostoriju u kojoj su lopte,vijače,trampolin,strunjače...
Skakale smo na trampolinu...bilo je super...thumbup
Onda kad sam ja skočila baš je uletio učitelj...
Nije se ništa derao...čudno...samo nam je rekao da je sat gotov i da se možemo ići spremiti...
Onda smo jurile u svlačionicu...skoro su se svi već obukli...
i tak vam je to danas bilo na tjelesnom...
Sutra je petak...idem van s frendicama...
U subotu idem u Vž...
Ne veselim se baš ovom vikendu jer znam da ću ga morat provesti i uz knjigu...Idući tjedan sami testovi...cry
Sad si idem napisati dz i gledat tv...
Ljudi,komajte mi punoo...sve komove vračam...
Čujemo se sutra...yes
Big pozz...See you...wave wavewave

- 13:13 - *komentiraj* (35) - *printaj* - #

srijeda, 02.04.2008.

Ljudi,idem u Gardaland!!!

Aha,idem...yes
19.4.idem u dugoočekivani Gardaland...sretansretan
Dobro, ne ću vam sad pisat o tome,samo sam vam htjela reći...belj
Dan ili dva prije putovanja ću vam pisat o tome...yes
Ne ću vam svaki dan pisat novi post jer imam 100 obaveza...
Jučer sam bila vani s frendicama,a poslije sam išla u Vž...
Za sutra nemamo puno dz,tako da se cijeli dan izležavam,dosađujem i komam kome god stignem...thumbup
Danas smo imali sedmi i osmi sat engleski...tuzan
Skoro sam poludjela...zujoDoma sam došla sva pokisla...zaboravila sam kišobran...
Jedva čekam petak, i vikend da se odmorim od škole...sretan
Ne znam kaj da vam više pišem...Idem ja sad...
Ljudi,komajte mi...Kissam vas sve...kiss
Big pozz...See you..wavewavewavewave

- 18:02 - *komentiraj* (13) - *printaj* - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.