tonka0013
  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (8)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Kostur i design by:sova-dz

Opis bloga i pravila...

Moj blog-moj slatki dnevnik
koji vodim preko neta...
Moj život mojim očima...
Uživajte!! :*

Koliko vas je posjetilo moj blog...

Hit Counter
Hit Counter

Koliko vas je trenutno na blogu...




PRAVILA:

- Ostavite komentar(e)...
- Čitajte postove...
- Ne serite po blogu...
- Sve komentare vračam...
- Ne šaljite lance (ne)sreće...
- Ne kradite...
- Nema copy...

IGNORIRAM:
"ej,fora blog,svrati..."

Hvala... (:


Something about me...

- Antonia
- 23.12.1994.
- Ludbreg
- 1.gimnazija Varaždin
- 14godina
- slobodna (:


KONTAKT:

-facebook
-antonia_94@net.hr--->više koristim
-tonia_14@net.hr


VOLIM:

-frendove
-svoj blog
-conversice
-facebook
-more
-labello
-čokoladu
-putovati
-ljeto
-BigMac
-izlaziti
-čitati Teen i Ok!
-knjige od R.L.Stine
-slatke privjeske


MRZIM:

-neke osobe
-školu
-ljubomoru
-cajke
-tračanje
-dvolične i sebične ljude


BOJIM SE:

-samoće
-raznih kukaca
-mraka
-smrti



MOJA FACEBOOK ZNAČKA:
Antonia Par
Antonia Par
Napravi svoju značku




"Nisi izgubio dok ne prestaneš pokušavati..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

music Pictures, Images and Photos

"Glazba čini čuda..."

peace Pictures, Images and Photos

"Ljubav je bajka za budale..."

heart broken Pictures, Images and Photos

"My heart is broken..."

colored pencils Pictures, Images and Photos

"Jer mi smo totalno drukčiji od drugih..."

color splash flowers Pictures, Images and Photos

"Ja od rođendana pa do rođendana...čekam samo poziv tvoj..."

EYES Pictures, Images and Photos

"Ma,ima dana kada ne znam šta ću sa sobom..."

love Pictures, Images and Photos

"Carpe diem..."

candy canes. Pictures, Images and Photos

"Kiss me one more time before you say goodbye..."

Kiss Pictures, Images and Photos

"Bolje biti pijan nego star..."

Color Splash Pictures, Images and Photos

" Ne zamaram se tuđim mišljenjima jer je teško svakome udovoljiti..."

music Pictures, Images and Photos

"Kupila bih tvoju ljubav,ali stvarno nemam ništa sitno..."

Converse Pictures, Images and Photos

"Živi svaki dan kao da ti je posljednji..."

Stars Pictures, Images and Photos

"A šta da radim kada odu prijatelji moji..."

Heart Icon 1 Pictures, Images and Photos

"Voli me,voljet ću te,varaj me,ubit ću te..."

Love Pictures, Images and Photos

"Teško se je pomiriti s istinom...tj.da tebe više nema u mom životu..."

icon Pictures, Images and Photos

"I love you..."

just cry... Pictures, Images and Photos

"Baš ti lijepo stoje suze ali nemoj plakati..."

My teddy bear Pictures, Images and Photos

"Ljubav započinje pogledima,traje poljupcima,a završava suzama..."

teen Pictures, Images and Photos

"Bolje da me mrze zbog onoga što jesam nego da me vole zbog onoga što nisam..."

converse logo Pictures, Images and Photos

"Sebi dozvoli sve...samo jedno ne,da te ima netko tko te ne zaslužuje..."

peace Pictures, Images and Photos

"Za tebe mrtva..."

Candle Pictures, Images and Photos

"Život idalje,život brzo prolazi..."

music teddy Pictures, Images and Photos

"Sve je lako kad si mlad..."

love icon Pictures, Images and Photos

"No music,no life..."

Color Pictures, Images and Photos

"Ja osječam da to više nisi ti,a ni ja..."

Love Icon Pictures, Images and Photos

"Ljubav je...najljepši osjećaj na svijetu..."

Teddy bear alone Pictures, Images and Photos

"U mojim venama još je njenog otrova...još je doza prejaka...a tebe ljubim da ne poludim samo da zaboravim..."

LOVE

Love & Peace...

Love icon Pictures, Images and Photos

"Pusti da srce pokaže ti put...pusti jer vjeruj nije uzalud..."

eyes. Pictures, Images and Photos

"Uživaj u životu"...

candy Pictures, Images and Photos

"Candy love is possible..."

converse Pictures, Images and Photos

"Bili smo jednom najbolji...o nama su priče pričali..."

love icon Pictures, Images and Photos

"I give you my heart..."

Converse 133 Pictures, Images and Photos

"So delicious..."

candy Pictures, Images and Photos

"Music is love..."

music Pictures, Images and Photos

"Idem tamo gdje je sve po mom..."

peace Pictures, Images and Photos






ponedjeljak, 31.03.2008.

Počela je škola...

Naslov sve govori...mad
Danas je moja frendica u školu otišla skoro bez mene,jer sam ja kao
i po običaju kasnila...ali ona je dobra pa me je čekala...sretan
Moj simpa sa ošišao.crycrycry
Prije je imao smeđu kovrčavu dugu kosu,a sad izgleda ko...
Imala sam 8 sati...Imala sam:njemački,zemljopis,matematiku,
fiziku,,likovni,likovni,i 2 sata informatiku.Od toga najlijepše mi je bilo na likovnom jer nisam ništa radila i razgovarala sam se s frendicama...
Kad sam došla doma nisam se ni stigla najesti,a već sam morala otići na
privatni sat njemačkog...skoro sam zakasnila...
Sad kad je počela škola neću vam svaki dan pisat post jer imam 100 obaveza...ali neću na vas zaboraviti...sretan
Ne znam kaj da vam više pišem...sad idem u krevet,naučiti se pjesmicu iz hrvatskog za prekosutra i spavat...
Sutra je 1.4(prvi april) moram frendovima smislit neku spačku...yes
Imam za vas zadatak...morate mi puno komat...
Big pozz...See you...wavewavewavewave

- 21:25 - *komentiraj* (15) - *printaj* - #

subota, 29.03.2008.

SRETAN ROĐENDAN,LEA!

Danas je mojoj frendici iz razreda ročkas...jeee!
Lea,happy birthday!kiss
Ljudeki,htjela bih vam zahvaliti na komovima...
Komajte i dalje...
Black-girls013,posjetila sam vaš blog i super je...
Ja svakom komam kao anonimac...
Molim vas da dopustite i anonimcima da vam komaju...Kad to učinite komam vam 20 puta...
Danas idem u Vž.Jupi! A poslije Vž frendici na ročkas...
Sutra ću vam u postu napisati kako je bilo...
Danas sam sa svojom frendicom i frendom išla joj kupiti poklona...Sutra ću vam napisati kaj sam joj kupila,jer onda ako će sad pročitati ne će biti iznaneđenje!
Još samo jedan dan i počinje škola...mrzim to...mad
Kupila sam si onaj novi šampon i balzam koji reklamiraju na tv-u za ravnu kosu bez pegle...
Stvarno djeluje uz malu pomoć četke za kosu...cerek
Ne znam kaj da vam više napišem...Sad moram ribicama promjeniti vodu...mjenjam im skoro svake prjestupne...(malo se šalim)
Komajte mi i dalje...
Kissam vas...See you...wavewavewave

- 13:06 - *komentiraj* (25) - *printaj* - #

petak, 28.03.2008.

Kome trebaju naslovi?

Ej!Danas sam opet odlučila napisati novi post...
Brat mi već 5 dana sa svojim razredom ide u školu plivanja,tako da skoro cijeli dan mogu visit za kompom...
Jučer sam si kupila novi OK!
Igrala sam nagradnu igru,kao i obično nagrada je otišla nekom drugom,a ne meni...
A,poslala sam 5 sms-ova...
Baš sam se nadala da ću dobiti nove Conversice...
Danas mi se vraća moja frendica iz Siska...
Mislim da ćemo danas zajedno otići u grad i nešto kupiti frendici za rođendan koji slavi u subotu...
Još 2 dana i počinje mučiona...škola...
Ne ću ni o tome pričat jer ću za čas povračat...
Samo ću vam nešto poručiti...
Provedite se ta još 2 dana najbolje što možete,vjerujte ja ću svakako...
Ne znam o ćemu da vam još pišem...
A,da...
Imam za vas jedan zadatak...
A zadatak je da mi puno,puno,puno,puno,puno komate...
Svi anonimci neka mi ostave adresu svog bloga tako da im mogu komat...ajd,ljudi ostavite...
Big pozz šalje vam Tonka! See you!wave

Evo blog koji vam preporučam da ga posjetite i komate:leica013.blog.hr

- 10:32 - *komentiraj* (30) - *printaj* - #

četvrtak, 27.03.2008.

Tnx,tnx...

Tnx,tnx,tnx kaj ste mi tak puno komali...
To je moj rekord...
Komajte mi i dalje...
Sutra pišem novi post,zato...
Komajte mi i sutra kada ću napisati novi post...
Big pozz...wavewavewavewavewave

- 21:24 - *komentiraj* (2) - *printaj* - #

Zašto,mi ne komate?

Naslov sve govori....Sve komove vračam...
Ne znam kaj da vam pišem...Ah,da sjetila sam se...U 4.mjesecu sam trebala ići u Gardaland,ali nedem.crytuzancrytuzan
Sigurno se pitate zakaj?!
Pa,zato jer se samo javilo nas četvero....
Trebali smo svi ići,ali...
Svima su bile isprike,meni se ne da,ja nemam putovnicu,ja sam već bila tamo...
Mislim koje isprike...
Ja se ono veselim tom putovanju,a onda mi u zadnji čas vele da nedemo zato jer nas se je premalo javilo...
Sad Gardaland moram zaboraviti...
Ljudi,baš vam hvala...
Ne znam kaj ću danas raditi...Jedva čekam subotu...zato jer mi frendica slavi rođendan,a i idem u Varaždin...
Ljudi,komajte mi...Sve komove vračam...
Big pozz...See you!wave

- 10:08 - *komentiraj* (59) - *printaj* - #

srijeda, 26.03.2008.

Ništ posebno,ali pročitaj!

Ej!
Pa,kak ste? Tnx na komovima...
Drago mi je kaj vam se sviđa moja štafeta...
Komajte mi i dalje...Ja ću vama isto komat...
Sutra ponovo pišem novi post,zato...
Ljudi,ne znam kaj da vam više pišem...Sad se
idem stuširat i ravno u krevet gledat tv...
Još samo 4 dana traju praznici,zato uživajte i provedite se najbolje kaj možete...
Big pozz...See you...wave

- 20:32 - *komentiraj* (3) - *printaj* - #

...Štafeta...

1.SAVRŠEN DAN?
Pa...s prijateljima negdje na moru i s puno dobre klope i glazbe...

2.ŠTO TE NA LJUDIMA PRVO PRIVUČE?
Osmjeh i dobar smisao za humor...

3.KOJE JE IME UPISANO U TVOJ RODNI LIST?
Antonia

4.KAKO SE PREZIVAŠ?
Ovisi za koga ću se udat...ha,ha

5.KOLIKO ĆE SLJEDEĆE GODINE NA TVOJOJ TORTI BITI SVJEČICA?
14

6.KOJEG TI JE DATUMA ROĐENDAN?
23.12

7.NAJDRAŽA ŽIVOTINJA?
mačka i pas

8.BOJA OČIJU?
smeđa

9.BOJA KOSE?
smeđa

10.IMAŠ LI NEGDJE NA TJELU PIERCING?
Idi pa vidi...neee

11.A TETOVAŽU?
ne

12.IMAŠ LI SRETAN BROJ?
ne

13.NA KOJE MJESTO BI VOLJELA OTPUTOVATI?
U Gardaland,London i Pariz

14.OMILJENI FILM?
Ima ih više...

15.OMILJENO MJESTO ZA ODMOR?
Shoping

16.OMILJENO JELO?
pizza,hot dog,hambi,slatkiši i ostala
nezdrava hrana...

17.JESI LI IKAD PILA?
Pijem svaki dan...sok,a od alkohola jesam jedamput na rođendanu od moje frendice,čini mi se da je bila votka...

18.JESI LI IKAD PUŠILA?
Ne,niti se ne mislim trovat...

19.DALI NEKI DAN U TJEDNU POSEBNO VOLIŠ?
Volim petak,zato jer je zadnji dan u tjednu,a i počinje vikend...

20.KOJU PASTU ZA ZUBE KORISTIŠ?
Ne zamaram se tim stvarima...

21.OMILJENI CVIJET?
bijela ruža

22.OMILJENO PIĆE?
cedevita,sok od naranđe,Coca-Cola

23.ŠTO RADIŠ KAD TI JE DOSADNO?
Uređujem si blog,gledam tv,čitam časopise,i surfam netom..

24.KOJI OD TVOJIH PRIJATELJA ŽIVI NAJDALJE U "km"?
Martina,Bjelovar

25.A KOJI NAJBLIŽE?
Ivana

26.KOLIKO JE SATI U OVOM TRENUTKU?
13:58

27.ČOKOLADA ILI VANILIJA?
čokolada

28.LJETO ILI ZIMA?
ljeto

29.TOPLO ILI HLADNO?
toplo

30.CRNO ILI ROZO?
kombinacija crno-rozo

31.CAJKE ILI METAL?
Metal

32.MOTOR ILI AUTO?
role

33.KOJA TI JE OMILJENA BOJA?
Ima ih više,a to su:crna,siva,tamno ljubičasta,zelena,žuta,tamno plava

34.ŠTO MISLIŠ O PETKU 13-tom?
Ništa...običan petak kao i svaki drugi...(bar meni)

35.NEŠTO ZA KRAJ?
Puno mi komajte i big pozz...wave








- 12:47 - *komentiraj* (10) - *printaj* - #

utorak, 25.03.2008.

Bez naslova...

Bok! Znate kaj je danas? Običan utorak.Danas ne pada snijeg.sretan
Nadam se da će se otopiti jučerašnji i da će biti lijepo vrijeme...pa da se mogu rolat i vozit bic.Jučer navečer sam gledala na novoj Ne zaboravi stihove! Cool emisija...Imam samo jednu pritužbu...voditelj se drži kao da su mu potonule sve lađe...
Ne znam što da vam pišem...sada ću se zavalit u krevet i gledat tv...Danas ću obavezno gledati sve humoristične serije na rtl-u.Sada će začas biti gotova Puna kuća.cryTo mi je zakon serija...
Ne bi bila tužna ako bi umjesto Pune kuće ponovo stavili seriju Sabrina,mala vještica.sretan
Ljudi ne znam kaj da vam više pišem...Komajte,komajte,komajte,komajte...Big pozz...See you...wave

- 10:19 - *komentiraj* (7) - *printaj* - #

ponedjeljak, 24.03.2008.

Kome trebaju naslovi...

Ljudi,pozz...waveKomajte i dalje...Ne znam što da vam pišem...Praznici traju još 6 dana,zato uživajte...sretanSvi mi govorite da vam napišem malo više o sebi...sada ću vam u natuknicama dati ključne rječi o sebi jer mi se pisati rečenice ne da...sretan
VOLIM -kad mi komatesretan
-čokoladunjami
-gledati filmovesmijeh
-svoje frendovesretan
-slatke plišane privjeskesretan
-sladolednjami
-ljetozujo
-morethumbup
-praznikesretan
-skok u daljsretan
-skakati na trampolinusretan
-svoj MP4pjeva
-kupovatithumbup
-čitati OK! i Teensmijeh
-limunaduparty
-putovatisretan
-svoj mobsretan
-šminkati sethumbup
-čitati knjige od R.L.Stinesretan
-dopisivanje s frendovimasretan
-crnu olovku za očicerek
-...i još puno toga...sretan


Komajte,komajte,komajte,komajte,komajte,komajte,komajte,komajte,komajte,komajte...


See you...pozz..kiss...wave

- 11:28 - *komentiraj* (13) - *printaj* - #

nedjelja, 23.03.2008.

...

Hvala vam na komentarima.Komajte i dalje...Dejan i Alen ako imate svoj blog ostavite mi svoju adresu tako da vam mogu komat...Rekli ste da pišem malo više o sebi,dečkima,školi...P.S.Ako vam nije dosta što sam napisala o sebi(pogledaj dolje,post:nešto o meni..)ko vas šiša.(haha)sretan O školi baš i ne volim govoriti...madOdlična sam učenica 7.razreda,naj predmeti su mi ujedno i oni koji su mi najlakši,a to su:tjelesni,vjeronauk,glazbeni,likovni.
Mrzim:kemiju(dosadno...),fiziku(još dosadnije...) i matematiku.
25.6.idemo na maturalno u Biograd...sretan(jedva čekam...)i to je to o školi...što se ima više pisat...
Dečki(...)zaljubljena sam u jednoga iz naše škole ide u 8.razred...duga kovrčava smeđa kosa,lijepe oči,lijep osmjeh...P.S.Ako ovo čitaš daj poduzmi prvi korak...
To je to...što da vam još napišem...People,komajte...See you..wave
Skoro sam zaboravila...Sretan Uskrs!

- 09:27 - *komentiraj* (6) - *printaj* - #

subota, 22.03.2008.

Proljeće,a vani pada snjeg...

People big pozz...Naslav govori više od tisuću rječi...Kad sam se probudila umjesto pjeva ptičica i zraka sunca dočekao me snjeg.Volim snjeg,ali u zimi.Danas sam se mislila rolati,ali planovi su mi pali u vodu...Iz ormara moram izvaditi zimsku odjeću...mad Nisam očekivala da će Uskrsno jutro biti snježno...People,neznam što da vam više napišem...Dajte mi komentare...U boxu sam stavila adrese slavnih,pa si malo pogledajte...Big pozz...See you...wave

- 11:56 - *komentiraj* (12) - *printaj* - #

petak, 21.03.2008.

Ne znam što da napišem...

Naslov sve govori...Danas mi se nije ništa posebno dogodilo...Uobičajeni dan kao i svi ostali..Čula sam se sa svojom prijateljicom Martinom iz Bjelovara.Malo smo razgovarale... Mama priprema kolače za Uskrs,a ja ih degustiram...njamiTeku pripreme za Uskrs...Svatko iz obitelji nešto mora napraviti...Ja moram obojiti jaja i pospremiti sobu.Još nisam počela čitati knjigu od R.L.Stine "Ružni snovi".Lijepše mi je zavaliti se u krevet i gledati TV.: People,komentirajte...See you...wave

- 15:54 - *komentiraj* (5) - *printaj* - #

četvrtak, 20.03.2008.

Počeli su praznici...

Danas su počeli proljetni praznici...Mogu trjati ipak malo duže...Danas sam se probudila u 10h,gledala sam tv,i sada uređujem blog...Brat mi je kod bake i djeda tako da ja uživam...sretansretan U knjižnici sam si posudila knjigu od R.L.Stine "Ružni snovi".Da mi praznici baš i ne budu dosadni...Danas se idem malo rolati sa frendicama...Vrijeme je lijepo tako da možda skoknemo i na limunadu...Za proljetne praznike sam kod kuće...Jedva čekam ljeto i ljetne praznike da konačno otiđem s prijateljima na maturalno u Biograd...Imam namjeru u travnju ili sviblju posjetiti Gardaland...sretan
Ljudi komentirajte...See you...Pozz...wave

- 10:52 - *komentiraj* (7) - *printaj* - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.