Linkovi
blogovi koje citam vidite ih i vi:Dthumbupthumbupthumbupthumbup
DYNAMITE GIRL-martina sto je isla u fkf dobar blog headbang
MARTINA-martina iz mog raza dobar blog thumbup
D3MINATOR-ma lud blog zakonsmokin thumbup
DROLJIS I DIANA-ma nesretnice dvijeheadbang hehehe salim se ma dobar blogbang
MAJA I TIHANA-eo vam maja i tihana ma dvije ispravne zenke iz retfale
EO BLOG OD IVANE-eo vam ivanin blog ma ispravna zenska iz mog raza
MA EO DIVLJIN BLOG-eo vam i divljin blog na luda zenska stas rec
eo da vidite kolko vas bilo:


Counters
Get a Counters


lijevo:diana-desno:doris:ma dvije nesretnice iz moga raza hehehe ludlud
Free Image Hosting at www.ImageShack.useo opet doris ma zenska je bolesna hehehe imate njen link pa cete sami viditnamcormahnamcormah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo lijelo:martina-desno:edit-ma dvije nesretniceheadbangheadbang isle u frankopan bang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ma da i stavimo mia ae ipak je sa sjenjak nesretnica hehehe
Image Hosted by ImageShack.us
a eo i martina iz moga raza ma nesretnica hehehe salim se ma ispravna
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo nasa divlja hehehe katarina ma luuuuda zenska:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a bit ce sveg:.......looool.........ma neznam.......... ;D

31.08.2006., četvrtak

EO NOVI POST

eo za sve koji su me davili s novim posto bas mi se i neda pisat znate mene al eo vam da me ne gnjavite i da ne placete hehehehe ae poz svima bit ce i boljih postova kad mi se bude dalo sad cu stavit jos neke slike

- 10:55 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
IME:Toni
PREZIME:ma necu sad i to previse je bwhaha
TRENIRAM:KOSARKU kao ono lud sam headbang
MRZIM:SUGAVU skolu ucenje ufurane umisljene zenske a i sta sad ko da to nekog zanimabangburninmadbangburninmad
KVART:najludi SJENJAK(SNK)burninmadburninmad
NAVIJAM:za OSIJEK naravno za kog bi drugog pa u OSIJEKU smo partyparty
A I TO JE SVE O MENI UGLAVNOM JBGA DOSTA JE VALD MA STA SAD NECU VALD I JMBG AE POZDRAV SVIMA I NEMOJTE SKRTARIT NA KOMENTARIMA

e jos jednom ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo tu doris i mona na ovoj slici ma nesretnice :D hehehhe:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo tu ivana iz mog raza:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo tu ja u sredini 1 red u plavoj majci do mene lijevo takac desno gogo a ovaj u zutoj majci vukelja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo tu domba sa osijeckim za kraj skolske godine:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws