Majstori s mora

28.02.2009., subota

Pjesme tornada i Zadra ... zauvik ....

Igraj, Igraj, Igraj Zadre
hrabro naprijed, idemo do kraja
jer ja znam, da ako učinimo sve
Zadar je opet prvak države!

------------------------------------

Najlipša zemljo naša Croatio,
i moja mila majko Dalmacijo,
rodiste sina starijeg od sviju,
grad u moru grad u kamenu.
Njegovo ime se pronosi morima,
sinovi i kćeri po mnogim su zemljama,
trideset vjekova prkosi burama,
sad se opet diže iz pepela.
Ale, ola, leole, Zadar, ole...
Čuvaj nam Bože Donat i Stošiju,
Šimu, Krševana, Franu i Mariju,
sve naše ljude, znane i neznane,
ista ih sudba suzama veže.
Zastava njegova vije se slobodna,
kamene zidine svjedok su vremena,
zadarsko srce kuca još u nama
i svi ko jedan stat ćemo uz njega.
Ale, ola, leole, Zadar, ole...

------------------------------------

Zadre tebe volim ja,
Zadre tebe volim ja,
jer si dio srca moga,
ponos roda hrvatskoga
jer si moja sudbina.

------------------------------------

Tresu se tresu jazine,
Igraj Zadre volim te.
Pa nek ćuje zemlja sva,
Zadre tebe volim ja.

------------------------------------

Ne dam da mi ljudi govore,
da ti nisi prvak države.
moj si cvit iz kamena,
sad i za sva vrimena.
Ne dam da mi ljudi govore,
znam da lažu od ljubomore,
moj si cvit iz kamena,
tebe Zadre volim ja.

-------------------------------------

Plavo-bile zastave vijore se u noći,
Tornado je u ludilu što nikad neće proći.
Zadre mi te volimo iako nisi prvi,
Zadre mi te volimo jer si nam u krvi.
Oooooooo...

--------------------------------------

Sanjam jedan dan,
jedan dan, jednu noć, ludu noć,
tisuće Zadrana ka ludi slave,
opet je Zadar prvak države.
Oooooooo...

-------------------------------------

Prvak je Zadar, ajme majko ludila,
volim te Zadre, volim te ja,
ti si moja sudbina.

---------------------------------------

I kad nema nade,
i kad odu svi,
volit ću te Zadre,
život moj si ti.

--------------------------------------

A sve to more, more moje zna,
staru rivu di sam rođen ja,
tu je povist moga grada,
Sveti Donat i Kalelarga.
I nek se navik čuje pisma,
s onog mista di sam prvi put zaplaka,
nek masline navik niču,
tu je rođen i moj ćaća.

--------------------------------------

Vijorit će se zastave i naši šalovi,
Tornado je uz tebe znaj,
nikad nećeš propasti.
Oooooooo...

--------------------------------------

Odsad ćete svoju čunu toćati u svom Jarunu,
nema na more, nema na more.
Odsad ćete noge prati u bazenu na Šalati,
nema na more, nema na more.

---------------------------------------

Kiše su padale, gromovi sijevali,
a mi smo stajali, za Zadar pjevali.
Ostani Zadre, još nije kraj,
ostani Zadre, volim te znaj.

---------------------------------------

Nek pisma krene, ale ale,
dignimo šalove, sve naše zastave,
o Zadre volim te.
Ooooo, ale ale, ooooo, ale ale ale,
o Zadre volim te.

----------------------------------------

Zora rudi, dan se bijeli,
j*bat ćemo Zagreb cijeli,
i Cibonu, i Dinamo,
j*bat ćemo, rasturamo.

----------------------------------------

I bez struje, i bez vode
putevi nas tebi vode
Zadar šampion, Zadar šampion

------------------------------------

O lalalalale... O lalalalale ...
O Zadre volim te, O Zadre volim te.
O Zadre volim te, na svitu najviše
O lalalalale... O lalalalale ...

------------------------------------

Šampione, plavo-bile boje,
ti si nam u krvi,
Kada vodis, kada gubiš;
Kad si zadnji kad si prvi.

Šampione, plavo-bile boje,
s tobom smo do kraja,
Na tribi kad sam s tobom,
korak sam od raja.

----------------------------------------
Zadar ale, Zadar ale
Zadar ale ale ale
Zadar ale, Zadar ale
Zadar a-lee a-lee a-lee

Ooooooooo...
Tebe volimo,
samo za tebe živimo.
I tebe smo, spremni mi,
cijeli život pratiti.

O Zadre moj, ti si nam sve
naša te ljubav prati kroz sve pobjede
Sve titule, svi naslovi
u našim srcima će vječno živjeti.

------------------------------------

Sveti Šime fala ti,
što smo sada sritni mi,
ljubav si nam da,
fala najlipša,
tebe Zadre volim ja.
Eo eo eo eo eee...
... igraj Zadre volim te.

-------------------------------------

Ljudi prolaze, a Zadar ostaje
Jer Zadar veći je,
od svakog čovijeka.
On živi do vijeka...

-------------------------------------

Izađite na prozore,
pozdravite šampione.
Zadar šampion, Zadar šampion.
I bez struje i bez vode,
putevi nas tebi vode.
Zadar šampion, Zadar šampion.

------------------------------------

Mladost smo ti Zadre dali,
s tobom uvik putovali,
bodrili te, voljeli te,
slavili i tugovali.
Uz tebe smo uvik bili,
s tobom Zadre ostarili,
pisme naše i sad traju,
dica naša ih pivaju.
Oooooooo...

----------------------------------

Kad te vidin ja te pozdravin,
kad me boli odma ozdravin,
bez tebe san ruža uvela,
tebe Zadre volin ja.

--------------------------------

Što ste došli, kad ste znali
da ste ovdje najebali.
Što ste došli, kad ste znali
da ste ovdje najebali.
Oj purgeri, gdje ste da ste,
vi od Zadra naj*baste.
Oj purgeri, gdje ste da ste,
vi od Zadra naj*baste.

----------------------------------

Freze, traktori, poljski putevi,
to je selendra, nasrid Jadrana,
To je Šibenka.

--------------------------------------

Na svetom Šimi zastava vije,
pisma se čuje, nek se trese nek se ruši,
ajmo Zadar, neka se zna,
da samo tebe volim ja.

-----------------------------------

I gledan dicu svaki dan,
kako lipšaju nam grad.
I sitim se sebe i dišpeta svih,
kad sam bija mlad.
Volim te grade jedini moj,
Bog će znati koliko,
i pivat ću uvik jer sam ja
dite zadarsko.

-----------------------------------

Usrid naših Jazina zastava vijori,
i ona govori Zadar je najbolji.
Zadar je najbolji, Zadar je slavan,
nitko u Europi njemu nije ravan.
Mi smo svome Zadru obećanje dali,
da ćemo pobijediti, ako nismo lani.
Zadar je najbolji, Zadar je slavan,
nitko u Europi njemu nije ravan.
I bez vaših sudaca, i bez miliona,
Dalmacija dobiva novog šampiona.
Zadar je najbolji, Zadar je slavan,
nitko u Europi njemu nije ravan.
Mi smo već prvaci pet-šest puta bili,
Bit ćemo i sedmi, naprid plavo-bili.
Zadar je najbolji, Zadar je slavan,
nitko u Europi njemu nije ravan.

--------------------------------------

Plavo-bila boja, to je boja moja,
bila je od zore, plava je ka more.
Plavo-bila boja, boja moga grada,
boja Kalelarge i zadarskog Tornada.

--------------------------------------

Mi smo se zakleli rodnom gradu svom,
i uvik smo sanjali o trenutku tom,
i pivat će ulice i kvartovi svi,
i cili svit će saznati da si prvak ti.
Oooooooo...

-------------------------------------

Nije nama Zadre važno,
jel si zadnji il si prvi,
na istoku stajat ćemo
sve do zadnje kapi krvi.
Ooooooooo...

---------------------------------------

Ajmo svi, ruke gore,
zapivajmo sve do zore,
za Hrvatsku i Zadra svog,
nek pomogne nam dragi Bog.

---------------------------------------

Igraj Zadre ja te volim,
za tebe se Bogu molim
da ti sretna zora svane,
jebat ćemo Zagrepčane.
Oooooooo...

----------------------------------------

O Zadre moj, o Zadre moj,
mi smo luđaci bit ćemo prvaci
mi smo iz Zadra, mi smo u kurcu,
volimo tebe, ti si nam u srcu.
Ale ale, ale ale...

----------------------------------------

Sve je Zadar meni, dobro što ja znam
Di god igra ja ga pratim, nikad nije sam.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.