utorak , 06.11.2007.

Evo me doma, bolje volje sam odma'

Poštovana blogerska nacijo,

Evo i mene, još jedna pridošlica. Pa znate kako to ide, kud svi tu i mali…
Napokon sam danas, doduše prisilno, uspio uhvatiti malo vremena kako bi svoje male meditacije prenio i na web. Zašto prisilno? Pa trenutno sam na Hvaru, a kako smo sinoć imali poprilično nevrijeme cijeli dan se borimo s nestancima struje i vodom koja prodire na sve strane. Tako sam, htio ne htio morao sjest za kompjuter i povezati se s ostatkom svijeta.

Kao što pretpostavljate, proteklih mjesec dana je bilo burno. Prvo odlazak iz stranke, pa kratko vrijeme promišljanja na temu što i kako dalje i onda napokon odluka da se ipak ne povučem iz politike već da svoju borbu nastavim kao nezavisni vijećnik.



E sad… zašto baš nezavisni kandidat?
Kako bih Vam to objasnio moram navesti nekoliko činjenica. Naime, prema službenim istraživanjima, birači koji ne glasuju na izborima kao najčešći razlog navode nepovjerenje u postojeću stranačku politiku.
No, upravo ti birači često postavljaju pitanje koliko nezavisni kandidati poput mene mogu biti utjecajni u stvaranju novih odluka i zakona kada većinu važnih odluka donose i provode upravo velike stranke?
Moja nezavisna lista nastupa osobno, samostalno i neposredno, s prepoznatljivim interesom za razvitak naše obale, zagore i otoka što često nije slučaj kada su u pitanju velike političke stranke i upravo stoga vjerujem da mogu dati izniman doprinos razvitku i zaštiti interesa lokalnih sredina. Bez kalkulacija, zbrajanja i oduzimanja.

Uostalom, nije nepoznato da su najveći fikusi u saboru upravo članovi velikih stranaka jer je uvijek lakše raditi po naputcima nego gurati vlastite inicijative.


A sad Vas pozdravljam prije nego što mi opet nestane struje…
Al' vratit ću se ubrzo.


Do tada vidimo se na www.toncitadic.com.

- 14:09 - Komentari ( 5 ) - Isprintaj - #
Nezavisna lista Tonči Tadić - "Obala, otoci, Zagora"