kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

.......na ovom blogu ce te naci svasta o meni i mojem drustvu ........
..................naravno ako me budete posjecivalai...................

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

......nesto malkoc o mome drustvu i meni .......

ja prva

...........moje ime je ANITA...........
.....zivim naravno u MARKOVCU .......
......na ovaj svijet sam dosla 30.3.1991godine.......
.............imam 16 godina ..........
.............razred 2 a ugo ..............
.............volim se zezati ............
............trenutno zauzeta ...........


iwa

ova cura je jedna od mojih naj frendica
........uvjek rame za plakanje .........
......otkacena do jaja i nazad.........
...........zivi u NASICAMA ................
.....ona je na ovaj svijet dosla ......
............22.8.1991godine ..............
..jako je zaljubljena u svog maloga ..


mony

...... maja Moky je super........
..........razred: 2.a.UGO........
.........živi u: Đurdanu........
........rođena: 7.3.1992.......
..............15.god............
l.....jubav: slobodna!!!........
Ponekad zna biti jako opasna,ali je u duši dobra osoba!!!!!!!!!


ancy

Ova "mala" je čistokrvni vražićak.
......razred: 2.a UGo,.......
....živi u: Markovcu.....
....rođena: 27.7.1991......
..........16.god.......
....ljubav: slobodna
odlična prijateljica....




dea

.ova "velika" je uvijek zaljubljena..
...razred: 2.a.UGO,....
...živi u: Velimirovcu.....
...Rođena: 1.4.1992.god....
.............15.god...........
.......ljubav: slobodna.....
....Super ,super Frendica.....
.....Njezina fora:Nabaci kes.......




mea

mala Mea je vruća curica...
....razred: 2.a.UGO.......
....živi u: Đurdanu......
...rođena: 6.11.1991....
..........15.god.........
....ljubav: sretno zazeta....
Nemojte se s njom zezat jer jako dobro zna spuštat ljude...




tency

....ova cura je ludilo......
......razred: 2.a. UGO......
......živi u: Markovcu......
.....rođena: 5.2.1991......
............16.god...........
......ljubav: sretno zauzeta.....


suzy

.......Ova cura vam je opićena..
.........razred: 2.a. UGO..........
...........živi u: Bokšiću..........
.....rođena: 13.5.1991god......
................16.god..................
......ljubav: sretno slobodna.........
....Uvijek je vedra i zvocava......

utorak, 21.08.2007.

opet ja




kiss.........evo mene u novom izdanju ..........neka budala se bila nasla i izbrisala mi onaj stari blog ...........i uz dugo nagovaranje napravila ja novi .........pisati cu vam sto cesce ...........ali kad budem imala vremena ....a za sada ja mislim da sam i previse pisala ......njami.pozzzzzzzzz cijeloj ekipi ludih kuharica njami..............kiss



| komentari (35) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.