< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

me ;)

*AnToNijA*
*170 cm...50 kg*
love kiss
*16.9.1993.*
*Vratišinec (Međimurje)*
stars
*djevica*
*OŠ Dr Vinka Žganca*
icons
I(C)Q:444412729 ;))
Photobucket
* loVe ---> Toše
love
*biŁo vaS je __>>
Free Web Counter

*XD* XD* XD*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*...poGoDi ko je...?* :D :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**SISTERS** :*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*LiNkoVi*

*SiSteRs*
bestfriends
*BaRbARa*
Photobucket
*PetRa*
Photobucket
*AntoNiO*
Photobucket
*Sanja*
Photobucket
*Sanja -->njezin drugi blog o C.Ronaldu*
Photobucket
*AnjA & njeZin buraz DaDo*
Photobucket
*MaRinA*
Photobucket
*DoRa*
Photobucket
*MaGdAŁeNa*
Photobucket
*DaRiJa*
Photobucket
*MaNueŁ*
Photobucket
*RoMiNa*
Photobucket
*MoNiKa*
Photobucket
*Simonchy & Ninchy*
Photobucket
*Nikita*
Photobucket
*Ivana*
Photobucket

*LiKe/ DoN't ŁiKe*

ŁiKe:
*moje naj frendice
*rukomet
*mobache (ljubav prema stvarima kak bi Marina rekla...)
*IZLAZITI!!!
*raditi glupsti (a ko ne voli)
*pričati
*životinje
*nogomet
*o.c.,Tree HiŁŁ
*srditi ljude oko sebe (my profesion=)
*TV
*net



DoN't ŁiKe:

*BURAZA!!!
*prodike od...svih!
*debilchine
*school
*MATEMATIKU!!!
*profache
*schtrebere
*povijest
*kad nije sve po mom....
*balavce

*FrEnDoVi I fREnDiCe*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Barbara... moja naj frendica... ide samnom u raz... trenira rukach....sve naj naj o njoj ... neznam kaj bi bez nje......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petra... isto zakon frendica... trenira rukach.... kaj jos??? poznamo se od 5 raz....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vedrana... isto jako dobra frendica... zvrkasta... poznamo se od 5 .raz....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anja... isto jako dobra frendica... poznamo se od... uh ... od malih nogu.... prakticki od rođenja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marina.... jako dobra frendica... poznamo se od prvog raz....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikolina... I ja... ok frendica.... poznamo se od prvog raz.....

a ve mi je vec dosta.... ostale denem drugi put....

subota, 22.12.2007.

EWO ME NAPOKON!!!

za pocetak pjesmica za Tosu!!
Tose
Za tobom cijeli svijet plače "Čuješ li"
Niko ne može suzu da ne pusti jer "Srce nije kamen"
Nasmij se jos jednom sa neba , "Volim osmijeh tvoj"
Ja ću tada da pogledam u nebo, a "Mjesečina" će da mi obasja lice "Pogledaj u mene"
"Ako me pogledaš u oći" u njima ćes vidjeti sjaj
Sjaj suza
Sa tobom ode "Pola duse , pola srca"
A ono pola ostane sa ovdje sa tvojim pjesmama
Da nas podsjeća na tebe
jer niko ne može ostati "Ledena" srca
Najsjajnija zvjezdo "Dal' si sretniji(a) gore"
Bio si sve "Naj naj"
Najmirisnije "Poljsko cvijeće" nek te sad mladog pokrije
Tvoja "Igra bez granica" nije zavrsila
Završit če kad isčezneš iz naših srca
A to se neče dogoditi "Nikad"
"Za ovaj svijet " ti si dao mnogo
"Žao mi je" što si nas napustio
"Bože brani ga(je) od zla"
"Oprosti" mu grijehe
I nagradi ga za sve dobro što je učinio
"Što si otisao(la)", prerano nas napustio
"Angel si ti" sada
Zašto je tvoja tako dobra, mlada duša morala zaspati zauvijek??
U duši "Pratim te" u srcu nosim te!!!!
IN MEMORIJAM TOŠE PROESKI!

A sad... ČESTIT BOŽIČ
I
NOVA GODINA




- 20:30 - Komentari… (53) - Prinaj… - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.