< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

me ;)

*AnToNijA*
*170 cm...50 kg*
love kiss
*16.9.1993.*
*Vratišinec (Mešimurje)*
stars
*djevica*
*OŠ Dr Vinka Žganca*
icons
I(C)Q:444412729 ;))
Photobucket
* loVe ---> Toše
love
*bi£o vaS je __>>
Free Web Counter

*XD* XD* XD*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*...poGoDi ko je...?* :D :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
**SISTERS** :*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*LiNkoVi*

*SiSteRs*
bestfriends
*BaRbARa*
Photobucket
*PetRa*
Photobucket
*AntoNiO*
Photobucket
*Sanja*
Photobucket
*Sanja -->njezin drugi blog o C.Ronaldu*
Photobucket
*AnjA & njeZin buraz DaDo*
Photobucket
*MaRinA*
Photobucket
*DoRa*
Photobucket
*MaGdA£eNa*
Photobucket
*DaRiJa*
Photobucket
*MaNue£*
Photobucket
*RoMiNa*
Photobucket
*MoNiKa*
Photobucket
*Simonchy & Ninchy*
Photobucket
*Nikita*
Photobucket
*Ivana*
Photobucket

*LiKe/ DoN't £iKe*

£iKe:
*moje naj frendice
*rukomet
*mobache (ljubav prema stvarima kak bi Marina rekla...)
*IZLAZITI!!!
*raditi glupsti (a ko ne voli)
*pričati
*životinje
*nogomet
*o.c.,Tree Hi££
*srditi ljude oko sebe (my profesion=)
*TV
*net



DoN't £iKe:

*BURAZA!!!
*prodike od...svih!
*debilchine
*school
*MATEMATIKU!!!
*profache
*schtrebere
*povijest
*kad nije sve po mom....
*balavce

*FrEnDoVi I fREnDiCe*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Barbara... moja naj frendica... ide samnom u raz... trenira rukach....sve naj naj o njoj ... neznam kaj bi bez nje......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petra... isto zakon frendica... trenira rukach.... kaj jos??? poznamo se od 5 raz....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vedrana... isto jako dobra frendica... zvrkasta... poznamo se od 5 .raz....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anja... isto jako dobra frendica... poznamo se od... uh ... od malih nogu.... prakticki od rošenja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marina.... jako dobra frendica... poznamo se od prvog raz....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikolina... I ja... ok frendica.... poznamo se od prvog raz.....

a ve mi je vec dosta.... ostale denem drugi put....

utorak, 07.08.2007.

owaj put samo dwodjelni post....heh...

bila sam kod bake...

ewo par slikica od mojih bratica koji zive kod bake...
bila sam tam pa sam ih malo pazila... bas su cakani...

Image Hosted by ImageShack.us
owo je moj bratic roko....

Image Hosted by ImageShack.us
owo je isto rokich....

Image Hosted by ImageShack.us
owo je njegov buraz lovro....

Image Hosted by ImageShack.us
lovro...heh....

Image Hosted by ImageShack.us
rokich i ja.....

Image Hosted by ImageShack.us
bas sam zakon ispala... kaj ne ?


ewo to su wam neke slikice...
bila je s menom moj sestricna karla...
i Petar... moj buraz.... heh...


Vučkovec...

bila sam jucer u vuckovcu...
za zborom...
bilo je zakon ...
bili su tam neksi decki...
a mi smo steliu saznati kak se zovu...
pa smo vikale imena bzvz....
ak se koji brne onda se tak zove ...
ne...? ali su celo vreme prema nam ......
brjeni bili tak da smo nej nis saznale....
bili su i neki decki iz vratisinca ...
pa nam je nej dosadno bilo....
jaj...bile smo malo na toboganima...
pa nutra... a naj bolje je u ....
nowome bazenu... jaj kaj je hladan...
ali smo mi sikak isle nutra....
sam na pocetku je bil jako hladan....
posije se vec naviknes...
isle smo se skupa na narancasti , sareni i žuti tobogan....
Anja , Barbara , Ivana , i ja smo stalno isle skupa....
a Nina , i Danica nekad... dosli smo doma oko 8...
i odma na igraliste pa do 10 u brodec....
heh... ja vec nis nebrem ...
i jos me danas se boli...
a jos k tome ...
starci su me u 8 zbudili...
jaj da bi ih....
ajd idem sad....
jjeeeeeee...
tnx na koemntaricima...
sam tak nastavite....
pozzek ...
pussek....


- 11:43 - Komentari… (105) - Prinaj… - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.