< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design: duhovnoprosvjetljenaa.blog.hr

...about me...

Name:Antoniawave
Nick:tonća, tonchyca, ovčica, pudly(mrzim tooooo)burninmad
City:metković city (metropola)
razred:6.e

Volim:
-sebe
-my family
-svoj razred
-sve svoje frendove
-mtk
-gledat zaljubljene(hehehehe)cerek
-jednog malog *****
-ma svasta jos....

Ne volim:
-umišljene
-dosadne
-ufurane
-glupe
-NEZAHVALNE najviše
-ma sve koji su nesto slicni navedenom...

Friends:
-iwy
-matea
-puppyyy
-lu$$y
-INESSS
-karlaa
-teichy
-katojkaaaa( dusha moja najveca) =)
-marija( moja mara al ona kaze da voli kad je zovem marija pa eto)
-matej
-musta kralj
-srsen
-bulum
-neđo
-pero
-tomo
-lea
-buca
-klaudija
-ljuba
-vinko
-cijeli moj razred
-i cijela ulica
-svi frendovi iz dubokeeeeeeeeee(jedva cekam ljeto), a tosu:
-andreaaa
-sani
-mario
-niko
-stipe
-deno
-duje legenda
-i svi koje nisam nabrojala
- A NAJ FRENDICA NA SVVITU JE MOJA SEKA MIHAAAA!!!!!!!!!!!!!!!ljubav mojathumbup

Slušam:
-sve i svasta
-strane
-narodnjake
-sve osim metal i tako nesto (al neam nista protiv ljudi koji slusaju)
-......

Photobucket
miihaaa & majjjaaa
moj, ivanin i matein blogg
Maychy-ludachaaaa
tinchyca
luca
sunce
tea
kata_d_smisnicha & maraaaa
mara ludacha_d_bosnjakusa
duhovnoprosvjetljena-ana
srle-legenda


Free Music

Free Music



Free Music

srijeda, 04.06.2008.

?!...zaljubljena....?!

hi!!nAsloWw!!!hihi............lussy nemoj puno pitat.....a ti iwy jos manje......puppy............necu nista govorit.....hmm.......tonchyca se danas posvađala i misli da se neće pomirit jos neko vrijeme......pa zasto cu kad mi je sve frendove okrnula protiv mene??!!al oni onda i nisu neki frendovi kad su njoj povjerovali, a mene nisu ni culi???? (BREZINA ŠKOLA)...nego...prijeđimo na stvar......ja ne bi u skolu.......pa neam sta tamo radit kad je vec sve gotovo!!!!!!!!!heh.......nego sad cu ja ic pa slijede pozdravi:
NAJVECI POZDRAV SALJEM MOM 6.E!!
-iwy
-puppy
-lussy
-teichy
-katycy
-myhycy
-mateii
-INesss
-karli
-i svimaaaaa.......


BY: me



| komentari (62) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.