srijeda, 28.11.2007.

Anketa o meni i mom životu...

Moje ime?
Antonija...

Moje prezime?
Nije te briga...

Moj nadimak?
Potpisujem se Tona, ali me svi zovu po prezimenu...

Koliko imam godina?
12 i pol..

Kada si rođena?
Jednog lijepog ljetnog dana 1995....

Imam li sestru ili brata?
Da, sestru...nažalost...

Kako se zove?
Viktorija...

Imam li dečka?
Da...

Kako se zove?
MARTIN...

Imam li kučnog ljubimca?
Da, psa...

Kako se zove?
Timi...

Naj osobe u ovom trenutku?
Martin, Tonka, Mata, Ana, Pepa, Ida...

Naj mjesto na svijetu?
Hawaii, Brela, Dubai, Italija, Engleska, Španjolska...

Najdraži lik iz crtića?
Twity, Pink Panter, Snoopy...

Mana bez koje nemogu?
Tračanje...

Naj mana?
Što volim njega...

Dečko iz snova?
Dobar, nježan, pažljiv, da nije iritantan, da me voli i manje bitno da je zgodan...

Naj sport?
Odbojka, plivanje, klizanje...

Vrsta naj filmova?
Horor-komedija...

Naj pjesme?
Ima ih dosta...

Moj mob?
Samsung E900

Moji hobiji?
Klizanje, rolanje, odbojka, plivanje, plesanje, pjevanje...

Naj jelo i piće?
Pizza i coca cola...

Koju pjesmu upravo slušam?
U must be, Gina Rene...

Naj serija?
Hope and Faith, One Tree Hill...

Naj film?
Ona je najbolja, John Tucker mora umrijeti, Kuća voštanih figura...

Naj boja?
Crna, zelena, plava, ljubičasta...

Naj godišnje doba?
Ljeto!!!


21:36 | Komentari (8) | Print | ^ |