opis slike

četvrtak, 13.07.2006.

Evo malo novosti

Ovo je dio lud dan… ujutro se ustala i otišla po naočale.. inače za one koje ne znaju idem polagati vozački pa moram nosit cvike… tredala je ić moja Mara ali njoj opet nije dobro jel niš ne jede… UBIT ĆU TE MARE… došla doma i teglila punu vreču mahuna k njoj ko neka glupača.. bila kod nje na kavi, očistile mahune i otišla doma… čula sam se s svojom debeljom za večeras.. kud se ide=>MUSTANG, naravno. Bilo sve ok… došla Ptica i pita on jel idemo do grada… naravno da idemo…al peh, Ptica nemože upalit RAKETU… šta sad???... ( i onda scena večeri) kaže Ptica Debeljoj da da kontakt... ja umrla od smijeha...al oper ništa...ode ptica s drugim aftom i opet peh=> zakuho auto u Lugu... sranje... ništa sjeda Joža s Marekom na motor (gol, samo u hlačama- neznam kak se nije smrzno) i vozi u Lug... otišla Ptica pjehe na Šolu, kupio sve šta treba i nazad u Mustang.... uspijeli se oni dofurat i malo prije Mustanga auto opet zakuho... sranje... al eto njih dvojce pješke i upalili RAKETU...juuupppiii!!!!!!... otišli su na Šolu po ulje.... trebali ste vidjet tu vožnju... auuuu.... vratili se i opet sve dobro.... baš je i Debeljoj i meni bilo žao Ptice... cijeli dan radi i trga se od posla i onda mu se tak nešt dogodi... pa meni bi već 10 puta živci otišli... inače on je automehaničar, možda čak najbolji kojeg znam, da sve od sebe da napravi posao kak treba i onda ga ovakva sitnica zjebe.... ljudi moji... cijelo vrijeme sam se smijala jel je sve mirišalo po benzinu, a ja taj miris obožavam, ali ipak mi nije bilo svejedno... srce mi je lupalo sto na sat jel nisam znala što se događa... oni negdje u Lugu, a mi u Mustangu si mislimo što se događa... stvarno neznam šta bi napravila da se jednom od njih nešto desi... umrla bi od jada....nakon što je sve dobro prošlo, kad sam išla doma sam molila Boga da bude sve u redu, a onda si možete zamisliti kak bi mi bilo da je nešto ozbiljnije.... neću ni pomišljat... moja velika mana je što se strašno brzo vežem za ljude, a onda jao si onom ko im se zamjeri...strašni su dečki i da nema njih, Tine i Goge, debelje i moje Mare... neznam što bi... to su ljudi koji mi zbilja znače SVE!!!!
- 22:53 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>