opis slike

srijeda, 05.07.2006.

Evo sjetila se i ja pisati post. Prvo maturalac. Bilo fenomenalno. Išli smo na 6 dana, 4 dana Prag, 2 dana Budimpešta. Prvo smo išli u razgledavanje Beča. Bili smo u crkvi Sv. Stjepana, trebate vidjet kak crkva izgleda, gorila je tak da je crna i polako se preljeva u sivu. Malo sablasno al o.k. iz beča otišli u Prag. Bili smo u hotelu Step. Hotel fenomenalan i iznutra i izvana…. Normalno s Tinom i Kikicom sam bila u sobi, ludilo… Svako veće fešta… 2 večeri smo bili u disku… izgleda ko rupa… 4 zida, šank i 4 ogromna zvučnika ( šta će ti više ), muzika- rap… možete mislit koja je to bila uživancija, moglo se nas cijedit kasnije kak smo mokre bile…malo su nas u hotelu zajbavali zbog minibarova, al na kraju sve pet…oooo da moram se pohvalit- jedine smo na katu imale kadu, svi ostali su imali tuš kabine, tak da je Kikici i meni puklo da se skinemo u badiće, napunile kadu hladnom vodom, uvalile se i uživale iako su nas ljudi čudno malo gledali, al to smo ipak mi…nakon 4 luda dana otišli u Budimpeštu (ponosna zemlja moja mađarska). Tamo smo jeli 2 u čardama, gdje su romi svirali, al najbolja scena je bila kad su se profe digle plesat… majko mila…u školi tihe mirne i povučene, al su pokazale pravo lice… čak su profesori i pili s nama… legende… bili smo i na Balatonu, gdje je bilo planirano kupanje, al nas kiša sterala… i od tamo doma…. Sve je to super al falili su mi ljudi odavde, tak čim sam došla => obilazak kafića….
… da…. Bila sam u subotu u gradu… sve je bilo super sve pet dok se moja debelja nije urokala… e da nema '' nekih '' ljudi ne znam ja što bi s njom… na kraju sve ispalo super… juće sam bila s Tinom, Gogom i Ivom kod Kikice u kafiću jer je jadna morala radit. Kasnije odvezli Ivu doma i otišli u park čavrljat….
Sad sam se vratila s kafe iz Opiuma,bilo baš ok i onda sretneš osobu koja te tak baci u bed da sam sva u kurcu.. a što sad na greškama se uči…
- 22:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>