opis slike

nedjelja, 18.06.2006.

:)

E ljudi moji…
Nisam pisala kak je škola završila… ništa zanimljivo. Počela je Terezijana rekla sam da neću ići ni jedan dan al eto bila na svim do sad, danas sumnjam da ću ić. Većinu vremena smo ja i Debelja provodile s Tinom i Gogom. Uspjela sam ih nagovorit da dođu u Mustang (nije im dugo trebalo)… bilo sve super dok se Debelja nije naljutila i posvađala s jednim frendom al Joža sve riješava… a i moji su prsti bili tu tak da je sve dobro završilo…a sinoć… ja otišla prespavat kod kume a mi prvo u Mustang i onda u park… u Mustangu niđe nikog… bili su svi na vjenčanju… stvarno su bili legendarni… bio je kamion iz firme mladoženje, sjedili su na krovu sa veeeeellliikkkiimmm zastavama, normalno sjedili su po prozorima i Jožinim ljestvama, a čuli su ih cijeli Ždralovi… i tak kak su oni otišli feštat u Kapelu ja i mara do grada… našli se s Tinom i Gogom, zezali se s njima i zamislite šta bilo Tinčica gladna, otišli do PPK-a i kad su se napapali vratili se u park, tamo malo sjedili i otišli doma….
Sljedeći tjedan Tina, Kata i ja idemu u Češku (s razredom) biti će ljudiljo…. pa eto bum vam pisala kad se vratim
:)))
- 14:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>