opis slike

četvrtak, 08.06.2006.

report

Ej ljudi…
Znam da ne pišem često jer nemam o čemu… baš ništa se ne događa…
Ko da i nemam život… sve flegma…pa eto čisto da se javim..
Prvo da ''pozdravim'' ovu osobu koja me je tako lijepo počastila, i da
Dodam par piječi u njen riječnik… pa kaže ovako…

U svijetu se kaže: Dragi kolega dugo se nismo vidjeli
Kod nas: Đe si pizda ti materina
U svijetu se kaže: izvini, malo te duže čekam
Kod nas: pa đe si, jebo ti ja mater
U svijetu se kaže: gospodin je jako obrazovan
Kod nas: on je obična pederčina
U svijetu se kaže: mislim da niste sagledali sve odredbe ugovora
Kod nas: jebem te ćorava
U svijetu se kaže: mora da se šalite
Kod nas: sereš
U svijetu se kaže: mislim da pričate netočno
Kod nas: sereš kurcu
U svijetu se kaže:ne ni u kojem slučaju niste u pravu
Kod nas: puši kurac majmune
U svijetu se kaže: vaša sekretarica je jako simpatična
Kod nas: jel jebeš ti to
U svijetu se kaže: dobar tek
Kod nas: daj diši malo
U svijetu se kaže: koju funkciju gospodin obavlja u firmi
Kod nas: koji je on kurac
U svijetu se kaže: trenutno nismo zainteresirani za reklamu
Kod nas: zajebi reklamu
U svijetu se kaže: mislim da njihovo mišljenje ne treba uvažiti
Kod nas: ko ih jebe
U svijetu se kaže: ovaj projekt je lako ostvariv
Kod nas: ma to je pičkin dim
U svijetu se kaže: taj zakon ne treba primijeniti
Kod nas: jebeš zakon
U svijetu se kaže: konačno
Kod nas: fala kurcu
U svijetu se kaže: izvini
Kod nas: e, jebi ga
U svijetu se kaže: hvala
Kod nas: (taj izraz ne postoji)
U svijetu se kaže: neću
Kod nas: oću kurac
U svijetu se kaže: stavljam vam do znanja
Kod nas: jebem te u glavu

Eto toliko…
Sljedeće: prošli tjedan sam preživjela u Mustangu umjesto da učim… ne znam
Što se to desilo ali sve sam dobro riješila, čak sam ovaj tjedan u jednom danu morala
Odgovarati sve predmete što sam imala u tom danu … koma… ak bude sve u redu
Prolazim sa 4 što je o.k. u odnosu na prošle dvije godine…. Pa tako…
Tih par dana što sam bila u Mustangu provela sam s kumom koja se razbahatila…
Sad je ona fensi jer je upoznala sve dečke iz Ždralova i sad kafeniše malo malo s njima
Mislim stvarno… ja nju zovem da dođe k meni a ona kafeniše… sad si je glavna…
Ljudi ljudi… sam je kvarim…
E da moja Diana je bila prošli vikend u Sarajevu išla se je borit i dobila šlus u glavu
(udarac u prazno… he he) ma šalim se… sad je sve smušena, a ja postala zaboravna…
Danas smo se dogovorile na kavu i ja zaboravila na nju.. pa jel možete vjerovat… to sam ja mogu… iz dana u dan smo vječito visile zajedno i sad je uspijem zaboravit na nju, a znala sam da nešto fali… DIXY, NADAM SE DA SE NE LJUTIŠ… to vrijeme kad sam trebala bit s njom ja kafenisala s Katom i Tinom u Iv-u… to mi nikak nije jasno kak sam zaboravila…
Ajd fala Bogu kraj godine pa valjd ću doć k sebi….
E da… danas je ova tuka iz engleskog navalila da pišemo poeziju… ja i poezija kao nebo i zemlja, al eto morala sam pisat pa evo i mog ''remek djela'':

DOWN

Do you see the day?
Do you see that light?
I can't see that light
I see Devil's night
The night is so long
I can't hold on
It's make me feel
like I'm drowning in the see
i thought that
the bottom of the sea
it's the deepest I can be
but I'm still feeling down
when you're not around
It's hard to breathe
Knowing that you
Don't care
So I just want go away…

Pe eto ljudeki kako vam se sviđa?
- 19:22 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>