opis slike

srijeda, 31.05.2006.

ejte ljudi...

alo svima....

ljudi moji ovo je već prevršilo svaku mjeru... nisam pisala jer nisam imala o čemu i danas odjednom nastane cijela sapunica.... naša ''draga'' trojka je napala moju Tinicu šta ona ima pisat na svom blogu o njima tj. jednoj od njih..... tako se zderala da je cijela škola grmila... ( problem: IQ)
al meni nije jasno što se to nju tiče.... ona smije pisati što god hoće... to je njen život, i njen blog, a pisala je samo istinu... to zbilja je tako....
stvarno ne mogu shvatiti, ponašaju se ko mala djeca, jedna zove mamu u školu zato jer je netko reko nešto protiv nje, druga tuži mami da sam je ja htjela gurnut niz stepenice.... e da sam htjela nje više nije bilo.... treća se pak fura na Janicu Kostelić bang=> NAJFLEKSABILNIJI OBLIK U PRIRODI JE OBLIK KAPLJICE... :)))))) pa tako i ona izgleda.... ma ajde dobro nije ona kriva što je tak građena (problem:možda je????) ali onda se nemora furat oblekom i frizurom na nju..... ( problem:Janica je zadnji put oprala kosu kad je pala vožnju pa je završila glavom u snjegu)
... pogodna pjesma za njih : ma-ma-ma-ma-ma-ma-materijalist ( elemental ) ... da bude sve smješnije jedna želi biti dizajner, a vuče se po zadnjoj modi (?????), a ove dvije policajke.... ak one budu policajke, a ću biti Al Capone... i dokazati njihovu nesposobnost...( problem: nemam što dokazivati )
iskreno...nevidim smisao svega... ne vrijedi se zamarati glupostima, a još manje nečim što se nemože ni nazvati tako....
uzrečica poznatog mudraca: RELAX!!! smokin
- 19:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>