opis slike

utorak, 16.05.2006.

.........

Znam da već duže vrijeme nisam pisala, pa bilo bi i vrijeme
Nije baš da mi se da ali tek toliko da se javim da sam živa
Malo sam zaokupljena nekim drugim stvarima koje mi i ne idu
Baš najbolje… a i škola se bliži kraju pa je malo stiska….
Ne mogu vjerovat, nikad me to nije zabrinjavalo, a najmanje
Moje ocijene ( koje su fala Bogu kolko tolko dobre )
Zadnja dva tjedna baš i nisam nešto naročito dobre volje, iako
To vješto prekrivam svojim izvalama i glupostima, pa je i to dobar
dio razloga zašto nisam dugo pisala….
…eto to je tako kad se brinem za sve osim za sebe…
veliki problem kod mene je to što dok ja nekog zavolim
( ovo se odnosi na sve meni drage osobe, osobito frendove )
To je kao da vas čuva drugi anđeo… sve ću napraviti da bi nekome
Udovoljila… najgora stvar je što to radim i osobama koje su toliko
Bezobrazne da to nije za trpit… generalni primjer toga su TRI cure iz
mog razreda… toliko podle osobe koliko su one to nije za trpit…
dobre su s tobom samo kad te trebaju…. Nešto odvratno
no ne vrijedi se živcirati… kad-tad ću i ja puknut, a to neće biti lijep
prizor….
Eto toliko za sad, nadam se da neće trebati puno do sljedećeg posta…
Pozdrav….
- 21:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>